Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Apropå Tuulas särbo och insändaren han skrev i Gävle Dagblad. Jag tycker att det var lite konstigt att han publicerade en ilsken insändare i lokalblaskan där han skällde på arbetsgivaren. Det han skrev kanske man kan tycka, men att skriva en insändare? Är detta "normalt" i en abnormal situation där särbon är försvunnen? Vad säger ni? Känns det inte som att man borde ligga lite lågt? Lite utstickande är det allt.
Hej __, (välj själv). Du brukar namnge dina skribentvänner i tråden,ville inte vara sämre då du
ena stunden verkar förnuftig i andra direkt....mindre välbetänkt.
Lokalblaskan, som du väljer att kalla tidningen, borde ha intressantare artiklar än denna ja, kan man tycka. Nu kanske jag inte skulle kalla det utstickande, men däremot kan man ifrågasätta
varför tidningen väljer att haka upp sig vid sådana små detaljer, då Janne inte kan tas som en säker källa. Fånga upp helheten,viktiga rykten eller va fan slå på stort och kontakta Uppdrag granskning(det sista ironi). Det är som tidigare sagt i tråden,allt har med politik att göra, därför kanske GD beter sig som dom gör.
Men att folk hakar upp sig på en cykel,låst eller olåst, det kan jag inte förstå.