2005-05-15, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av njurpaj
Nordman är kassa. Inse... SUG!

Jag har förstått att du tycker att Nordman är kassa. Om jag nu tycker att de är bra - varför kan du då inte bara respektera detta?
Citera
2005-05-15, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -luftwaffe-
Jasså, vem har bestämt det?

Tja, om man har lite av en gnutta logik i sig så förstår man detta när man ser att tråden handlar om Nordman. Hade tråden däremot hetat: "Nordman - bra eller dåliga?" så hade ditt inlägg varit befogat.
Citera
2005-05-15, 12:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KebabKungen
Jag har förstått att du tycker att Nordman är kassa. Om jag nu tycker att de är bra - varför kan du då inte bara respektera detta? Inte speciellt moget att hålla på så som du och vissa andra i denna tråden gör.

För att vi som sett ljuset måste rädda er från den kassa musiken. Likt jesus skickades till jorden för att rena människorna så försöker vi få bort Nordman ur era förvridna hjärnor.

En fråga bara, hur gammal är du? 13-14?
Citera
2005-05-15, 12:20
Bannlyst
Citat:
Tja, om man har lite av en gnutta logik i sig så förstår man detta när man ser att tråden handlar om Nordman. Hade tråden däremot hetat: "Nordman - bra eller dåliga?" så hade ditt inlägg varit befogat.

Du har inte sett tråden "En allmän tråd om Pedofili". Där diskuterar alla pedofili, inte bara Pluxor. Men det är alltså fel?

Förresten ska du inte vara så rädd för Pluxor, han gillar bara tjejer.
Citera
2005-05-15, 12:23
Medlem
Citat:
För att vi som sett ljuset måste rädda er från den kassa musiken. Likt jesus skickades till jorden för att rena människorna så försöker vi få bort Nordman ur era förvridna hjärnor.

En fråga bara, hur gammal är du? 13-14?

Frågan är ju snarare hur gammal du själv är som är så omogen att du inte kan respektera att man gillar musik som du själv inte gillar.
Citera
2005-05-15, 12:24
Medlem
Citat:
Du har inte sett tråden "En allmän tråd om Pedofili". Där diskuterar alla pedofili, inte bara Pluxor. Men det är alltså fel?

Förresten ska du inte vara så rädd för Pluxor, han gillar bara tjejer.

Läs vad jag skrivit några gånger till så kanske du förstår i morgon...
Citera
2005-05-15, 12:26
Bannlyst
Citat:
Frågan är ju snarare hur gammal du själv är som är så omogen att du inte kan respektera att man gillar musik som du själv inte gillar.

Jag är 18, fyller 19 i november. Hur gammal är du?
Citera
2005-05-15, 12:30
Bannlyst
Citat:
Läs vad jag skrivit några gånger till så kanske du förstår i morgon...

Vad du säger är att jag pga. trådnamnet "Nordmans nya album "Anno" släpps 27/4" ska förstå är det här är en fanboyklubb för inbördes beundran där man inte får kritisera Nordman utan att få en arg falafel slängd på sig?
Citera
2005-05-15, 14:30
Medlem
Citat:
Vad du säger är att jag pga. trådnamnet "Nordmans nya album "Anno" släpps 27/4" ska förstå är det här är en fanboyklubb för inbördes beundran där man inte får kritisera Nordman utan att få en arg falafel slängd på sig?

Det är väldigt onödigt att gå in i en tråd bara för att förstöra och provocera folk som uppenbarligen inte gillar samma musik som du själv. Det finns artister som jag avskyr - men jag är inte så omogen att jag går in på dessa artisters fansidor eller i olika trådar här på Flashback och skriver det.

Tycker det är väldigt uppenbart att tråden är till för oss som gillar Nordman. Jag respekterar att du inte gillar Nordman - då borde du också kunna respektera folk med annan musiksmak än din egen.
Citera
2005-05-15, 15:12
Bannlyst
Citat:
Det är väldigt onödigt att gå in i en tråd bara för att förstöra och provocera folk som uppenbarligen inte gillar samma musik som du själv. Det finns artister som jag avskyr - men jag är inte så omogen att jag går in på dessa artisters fansidor eller i olika trådar här på Flashback och skriver det.

Tycker det är väldigt uppenbart att tråden är till för oss som gillar Nordman. Jag respekterar att du inte gillar Nordman - då borde du också kunna respektera folk med annan musiksmak än din egen.

Herregud, chilla ner. Nej, det inte onödigt, det är kul att retas med 13 åringar som tar allt på för stort allvar.

Jag menar, om du skriver nått måste ju jag få kommentera det, oavsett om jag håller med eller inte. Har inte din moder lärt dig att alla ska få säga vad de tycker?
Citera
2005-05-15, 16:30
Bannlyst
Citat:
Nordman är kassa. Inse... SUG!

LOL he he gött!

kebabKungen= Tönt

sen e ju norman en gammal pundare, sånna gillar man ju inte!!
Citera
2005-05-15, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ja, jag skrev tönt eftersom du håller på och töntar dig. Inte pga att du inte gillar Nordman - utan pga att du bara vill provocera.
Ditt svar däremot var väl vad man kunde förvänta sig av en sån som dig.

Visst är FB ett forum där man får säga vad man tycker - och du får givetvist tycka att Nordmans musik är usel om du vill - men för den sakens skull finns det ju ingen som helst anledning att gå in i denna tråden bara för att provocera oss som gillar Nordman. Här diskuterar vi som gillar Nordman om Nordman och deras musik och då är det väldigt onödigt med sådana inlägg som du gör.

En sån som dig,,, hmmm fattade inte riktigt!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in