2005-05-15, 16:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hemoglobin
En sån som dig,,, hmmm fattade inte riktigt!!

En sån smart, snygg, sexig och kritiskt tänkande person.
Citera
2005-05-15, 17:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av njurpaj
En sån smart, snygg, sexig och kritiskt tänkande person.

he he vi är jävlar för snygga!!! norman däremot han e ju ful!!!
Citera
2005-05-15, 21:39
Medlem
Nordman_88s avatar
Citat:
Jag har inga problem med folk som gillar Nordman, men när man börjar yalla om att de har gjort Sveriges bästa debutalbum så är man ute på tunn is. Det är som att säga att Ashley Simpson har gjort världens bästa låt... jag har inga problem med att du gillar det, vill du lyssna på musik som suger getpung så ska du få göra det, men när du säger att det är bättre än saker som faktiskt är lysande så vet jag inte om man ska skratta eller gråta. Fast det brukar bli så att jag först skrattar åt dig, sen gråter över idiotin bland människor.

Att folk säger "skämtar du?" beror oftast på att ingen säger Nordman och är seriös. Nordman är skit, och tas därför sällan på allvar som band.

Om någon jag kände skulle börja argumentera för att Nordman gjort Sveriges debutplatta skulle jag börja skratta, för så dålig smak kan väl ingen ha på riktigt. Men uppenbarligen har jag fel. Det finns människor med så dålig smak.

Tydligen fanns det över 500 000 svenskar som höll med mig och köpte deras debutplatta. Diggar faktiskt själv Ebba Grön, men tillsammans med Jakob Hellman så sålde de väl knappt hälften så många ex...?

A majority is never wrong... Synd bara att ABBA blev nerpetade vid releasen 1994!!
Citera
2005-05-15, 21:47
Medlem
Nordman_88s avatar
Njurpaj och hemoglobin, jag vet att ni är smygdiggare av Carola. Stick dit och terrorisera lite vet ja!

Eller gå och lägg er helt enkelt j*vla lodisar... :shoot2:

(Sorry, men jag har lätt för att koka över när ni klankar ner på helylle KebabKungen!!)
Citera
2005-05-15, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nordman_88
Njurpaj och hemoglobin, jag vet att ni är smygdiggare av Carola. Stick dit och terrorisera lite vet ja!

Eller gå och lägg er helt enkelt j*vla lodisar... :shoot2:

(Sorry, men jag har lätt för att koka över när ni klankar ner på helylle KebabKungen!!)

he he gött mannen!
carola ja hon e grym!

sen e ABBA oxå ett riktigt skitband!!

Lodisen
Citera
2005-05-15, 23:21
Medlem
Citat:
Herregud, chilla ner. Nej, det inte onödigt, det är kul att retas med 13 åringar som tar allt på för stort allvar.

Jag menar, om du skriver nått måste ju jag få kommentera det, oavsett om jag håller med eller inte. Har inte din moder lärt dig att alla ska få säga vad de tycker?

Å ena sidan hävdar du att du bara vädrar din åsikt - å andra sidan erkänner du öppet att du bara är ute efter att provocera. Har inte din moder lärt dig att respektera andras åsikter - även om de inte är likadana som dina egna?

Kul att du tar mig för en 13-åring med tanke på att det är du själv som troligen hör till den åldersgruppen. Snacka om att kasta hela bergskedjor i glashus.
Citera
2005-05-15, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemoglobin
En sån som dig,,, hmmm fattade inte riktigt!!

Jag hade iofs inga större förhoppningar om att du skulle fatta.
Citera
2005-05-15, 23:35
Medlem
.
Citera
2005-05-16, 00:13
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KebabKungen
Grattis, du har gjort det hitills mest korkade inlägget i denna tråden.

KebabKungen, detta är ett råd i all välmening: tagga ner.
Jag har väl inget vidare till övers för Nordman, vilket av nån märklig anledning de flesta människor som aktivt lyssnar på och diskuterar musik irl eller på nätet verkar vara överens om.
Att de inte är vidare bra alltså.
Att de hittade sin nisch och körde stenhårt på den så länge det gick.
Och nu går det igen!
Hej och hå.

Att du och vad-han-nu-hette har en inofficiell fanclub här, det stör mig inte det minsta.
Att du däremot beter dig som en omogen barnunge när folk inte tycker samma sak som du och anser att folk ska hålla sig borta från "er" Nordman-tråd, det stör mig nåt enormt!
Detta är ett öppet forum, där alla har rätt att komma med sina åsikter (inom vissa gränser, vilket Godafton fick erfara...) och funkar inte det för er att folk uttrycker sina åsikter så skulle jag rekommendera att ni startar ett eget forum.
Det blir nog lugnast så.
Citera
2005-05-16, 07:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KebabKungen
Å ena sidan hävdar du att du bara vädrar din åsikt - å andra sidan erkänner du öppet att du bara är ute efter att provocera. Har inte din moder lärt dig att respektera andras åsikter - även om de inte är likadana som dina egna?

Kul att du tar mig för en 13-åring med tanke på att det är du själv som troligen hör till den åldersgruppen. Snacka om att kasta hela bergskedjor i glashus.

Varför är det en motsägelse. Jag vädrar mina åsikter, och då provocerar jag dig. Two-in-one lixom, ungefär som schampoo och balsam, fast bättre.

Som jag tidigare sagt är jag äldre än så. Det är dock roligt att du inte vill säga hur gammal du är. Du ska dock ha credd för att du inte ljuger och slänger på ett par år på din ålder och säger att du är typ 16 för att verka cool.
Citera
2005-05-16, 07:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nordman_88
Tydligen fanns det över 500 000 svenskar som höll med mig och köpte deras debutplatta. Diggar faktiskt själv Ebba Grön, men tillsammans med Jakob Hellman så sålde de väl knappt hälften så många ex...?

A majority is never wrong... Synd bara att ABBA blev nerpetade vid releasen 1994!!

Sen när blev försäljning likamed bra musik? Således hävdar du att exempelvis Green Day, eller varför inte Amy Diamond är den bästa musiken som görs just nu, eftersom det är de som säljer bäst?
Citera
2005-05-16, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
KebabKungen, detta är ett råd i all välmening: tagga ner.
Jag har väl inget vidare till övers för Nordman, vilket av nån märklig anledning de flesta människor som aktivt lyssnar på och diskuterar musik irl eller på nätet verkar vara överens om.
Att de inte är vidare bra alltså.
Att de hittade sin nisch och körde stenhårt på den så länge det gick.
Och nu går det igen!
Hej och hå.

Att du och vad-han-nu-hette har en inofficiell fanclub här, det stör mig inte det minsta.
Att du däremot beter dig som en omogen barnunge när folk inte tycker samma sak som du och anser att folk ska hålla sig borta från "er" Nordman-tråd, det stör mig nåt enormt!
Detta är ett öppet forum, där alla har rätt att komma med sina åsikter (inom vissa gränser, vilket Godafton fick erfara...) och funkar inte det för er att folk uttrycker sina åsikter så skulle jag rekommendera att ni startar ett eget forum.
Det blir nog lugnast så.

Om du hade varit någorlunda läskunnig och hade någon form av logiskt tänkande i dig så hade du vid detta laget insett att jag visst accepterar andra som inte gillar Nordman. Du och de andra är dock inte här inne för att utbyta några åsikter - utan enbart för att provocera, vilket är fruktansvärt omoget. Det är dessutom skillnad på att framhäva sina egna åsikter mot att öppet håna andra för att de gillar en artist som dom själv inte gillar.

Att du sedan iklär dig rollen som Bror Duktig och försvarar dessa småglin gör ditt inlägg bara ännu mer patetiskt. Väx upp och bete dig inte som en liten snorvalp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in