Citat:
Ursprungligen postat av njurpaj
Haha, ta lite tid då, du hänger ju ändå bara i den här tråden.
Jag läser vad du skriver. Du skriver att jag inte har nån rätt att hänga här i tråden, eftersom jag inte tokdyrar Nordman. Ungefär så nyanserat är det.
Haha, du är rätt roligt ibland. Självdistansen i topp.
Tro det eller ej - men jag gör faktiskt annat än att surfa här på FB.
Om du hade läst lite nogrannare så hade du (kanske) upptäckt att jag skrivit ungefär i stil med "Att det är en väldans skillnad på att vädra sina åsikter - mot att idiotförklara andra för att de gillar ett visst band/artist som man själv inte gillar."
MEN, eftersom du varken kan eller vill inse skillnaden så känns det väldigt meningslöst att diskutera saken mer med dig.
Hur man kan finna något nöje i att hålla på som du gör i denna tråden är en stor gåta. Jag själv skulle aldrig orka hålla på och skriva en massa inlägg i en tråd som handlar om en artist som jag avskyr. Men uppenbarligen så gillar du att hålla på så som du gör. Från början var vi några här som gillade Nordman och skrev om saker som handlade om gruppen. Tyvärr så kunde du och några till inte respektera att man kan gilla Nordman - utan måste till varje pris hålla på och skriva en massa dynga om Nordman och om oss som gillar Nordman -enbart för att förstöra och provocera.
Återigen; jag respekterar att du inte gillar Nordman - respektera då oss som faktiskt gillar dom.
Skriver ovanstående rader utan någon större förhoppning om att du ska inse vad jag menar.