2005-05-16, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av njurpaj
Yada yada. Herre min skapare att det finns människor som du. På riktigt. Men oroa dig inte, det växer bort i puberteten. Med anledning av Pellenez inlägg, och att vi nu är så OTman kan bli, så släpper jag det här. Men jag hoppas vi ses någon gång, utanför Nordmantråden. Väl möt, å du store kebab.

ja kan vi inte träffas allihoppa och sitta och mysa på nån liten krog över några öl,, så kan ju du kebabkungen ta med din fina nordman tröja, den där som jag stickade till dig i vintras!!
Citera
2005-05-16, 22:58
Medlem
[quote=njurpaj]Men oroa dig inte, det växer bort i puberteten.QUOTE]

...Säger gossen som inte har nått det stadiet själv ännu.
Citera
2005-05-16, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemoglobin
ja kan vi inte träffas allihoppa och sitta och mysa på nån liten krog över några öl,, så kan ju du kebabkungen ta med din fina nordman tröja, den där som jag stickade till dig i vintras!!

Du menar att jag tar med mig min Nordmantröja och du tar med dig din fina haklapp?
Tack för det fina erbjudandet men krogen blir nog svårt eftersom ni två inte lär komma in där.
Citera
2005-05-17, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KebabKungen
Du menar att jag tar med mig min Nordmantröja och du tar med dig din fina haklapp?
Tack för det fina erbjudandet men krogen blir nog svårt eftersom ni två inte lär komma in där.

he he du e för härlig mannen!
kul med en 40 åring som diggar nordman!

nää du har rätt kommer nog inte in på nån pub, är portad från dom flesta!

haklappen tar jag givetvis med mig, hee tar ju aldrig av mig den!!
Citera
2005-05-17, 00:24
Medlem
Citat:
he he du e för härlig mannen!
kul med en 40 åring som diggar nordman!

nää du har rätt kommer nog inte in på nån pub, är portad från dom flesta!

haklappen tar jag givetvis med mig, hee tar ju aldrig av mig den!!

Iofs så är det ett bra tag tills jag blir 40 - men det andra som du skrev ovan tycks i alla fall stämma.
Citera
2005-05-17, 12:46
Bannlyst
jag fyller 24 om du ville veta!!!
nu slutar vi sura!!! jag skojar ju lite bara!!!
Citera
2005-05-17, 19:48
Medlem
Nordman_88s avatar
Någon som har sett omslaget till nya singeln "Allt eller ingenting" som släpps imorgon?

Letar med blåslampa...
Citera
2005-05-17, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordman_88
Någon som har sett omslaget till nya singeln "Allt eller ingenting" som släpps imorgon?

Letar med blåslampa...

Nej, inte ännu. Har också letat på nätet... Har du börjat samla på singlarna nu? När jag skrev till dig för något år sedan så nöjde du dig med albumen vad jag minns...
Citera
2005-05-17, 21:06
Medlem
Nu får ni faan ta och tagga ner lite.

I alla fall, så borde ALLA se det som positivt att Håkan slutat knarkare, eftersom knarkare oftast är ett problem för samhället vi lever i.
Citera
2005-05-18, 14:44
Medlem
Citat:
knarkare är bra,, ,,till en viss grad tycker jag!!!
vad gör du för nytta för mig kan man annars fråga sig!!

Tjaow, jag snor ju inte din bilstereo eller slangar bensin ur din bil för att finansiera mitt missbruk i alla fall?

Jaja, back to topic nu tycker jag.

Är textraden "Vandraren hittade sitt mål" i Jag Kan Se Nu direkt kopplat till hitsingeln? Jag tycker det verkar så.
Citera
2005-05-18, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paschendale
Är textraden "Vandraren hittade sitt mål" i Jag Kan Se Nu direkt kopplat till hitsingeln? Jag tycker det verkar så.

Japp, jag kan lova dig att textraden "Vandraren hittade sitt mål" är kopplat som en liten fortsättning (eller hur man nu ska uttrycka det) till låten "Vandraren".
Citera
2005-05-18, 19:01
Medlem
Nordman_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KebabKungen
Nej, inte ännu. Har också letat på nätet... Har du börjat samla på singlarna nu? När jag skrev till dig för något år sedan så nöjde du dig med albumen vad jag minns...

Vem vet, om 25 år kanske singlarna blir värda en del. Kul ändå att ha i Nordman-samlingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in