2012-11-29, 22:48
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menelik
Är det möjligt att helt sonika förbjuda all ickesvensk klädkultur?
Jeans t ex

Jeans är ju faktiskt judiska byxor skapade av juden Levi Strauss.

Jag bär aldrig jeans.
Citera
2012-11-29, 23:16
Medlem
al-kabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BradDourif
Blir ju off-topic det här, men

1) Det är möjligt att de flesta nationalister i allmänhet ej förstår sig på vår kultur, givetvis är de så. men jag skulle säga att de mer seriösa nationalister, är insatta på sådana områden.

2) "När man inte är nationalist är man inte smart?", Du vinklade det där lite fel, men dagens mångkultur samhälle är väl ett tydligt tecken på PK- Kommunist logikens fall. Men din babbe förespråkande hjärna har väl omtumlats av judeborgarnas vingslag, din stackare.

3) Min mamma äger en japansk Sony tv, men bara därför kan jag inte den japanska teknik historien. Du har värdelösa grunder för att påstå att du är ett snille på svensk historia.

4) Ifall att några nationalister ej kan första raden i nationalsången, är det ditt och dina judekompisars fel. Eftersom ni förbjuder den svenska nationalhymnen i skolorna runt om i landet.

Din jude manipulerade hjärna förenklar bara oss nationalister att driva våra frågor framåt. Som tack kommer jag ge dig en fördel år 2024, då du får möjligheten att välja straff för dina landsförräderi synder. Medan Reinfeldt & Company inväntar hängning.
Citera
2012-11-30, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Ja, tatueringar på knogar och halsen är sannerligen ett tecken på stil och klass. Det får man allt lov att tillstå.

Ignorera judiska provokatörer som poserar som nationalister. Däremot var faktiskt något av klädförslagen tidigare i tråden lite metrosexuellt och fjolligt.
Citera
2012-11-30, 02:16
Medlem
Linkinparkv23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Jeans är ju faktiskt judiska byxor skapade av juden Levi Strauss.

Jag bär aldrig jeans.

Finns det fler nationalister som inte använder jeans bara för att det var en jude som skapade det? Jeans är väl inte judisk/kulturmarxistiskt sätt att förstöra för vita? Allt judar skapar är väl inte kulturmarxistiskt skit som i syfte ska undergräva vitas civilisation?
Citera
2012-11-30, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Däremot var faktiskt något av klädförslagen tidigare i tråden lite metrosexuellt och fjolligt.

Fattar inte vad det är som är metrosexuelltböghomofjolligt med stilrena och fräscha kläder? Att bära såna kläder gör ju inte direkt så att man blir mindre attraktiv och mer motbjudande för väljarna.

Hår på huvudet kanske också är bögigt, eller? Alla riktiga män ska väl ha rakade skallar som hollywood-nazister?
Citera
2012-11-30, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ryaban.
Fattar inte vad det är som är metrosexuelltböghomofjolligt med stilrena och fräscha kläder? Att bära såna kläder gör ju inte direkt så att man blir mindre attraktiv och mer motbjudande för väljarna.

Hår på huvudet kanske också är bögigt, eller? Alla riktiga män ska väl ha rakade skallar som hollywood-nazister?

Något eller några exempel var metrosexuella och fjolliga, punkt slut. Det var en stil som stockholmsbögar och blattebrats kan ha.

Jag är själv för ett totalförbud mot rakade och snaggade skallar inom nationalistiska kretsar. Enbart flintskalliga och tunnhåriga bör beviljas dispens från förbudet.
Citera
2012-11-30, 06:43
Medlem
For.My.Peoples avatar
Jag har verkligen ingen aning om vad som anses som metrosexuellt eller inte, och helt ärligt så bryr jag mig inte så mycket. Tycker inte vi ska ha någon generell klädkod som alla ska följa eller efterlikna. Vi är fortfarande en klassöverskridande rörelse med allt ifrån städare till läkare i rörelsen. Alla har nog inte råd att klä sig finare än genomsnittet utan att de istället måste premiera mat och barn.

Tycker däremot att man kan köpa kläder som är lite mer stilrena än pösiga tröjor, trasiga jeans och gympaskor. Skjorta, chinos och ett par ordentliga skor behöver inte kosta många hundralappar mer och ger ett mer seriöst och moget intryck.
Citera
2012-11-30, 09:20
Medlem
al-kabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Ignorera judiska provokatörer som poserar som nationalister. Däremot var faktiskt något av klädförslagen tidigare i tråden lite metrosexuellt och fjolligt.

Måste sluta inbilla oss att vi är några slags soldater som ska kämpa för Sverige. Skippa dom löjliga sköldarna under demonstrationer. En stilren och manlig klädstil skulle sätta hård respekt, Sträva mer efter den Nordiska stilen. Väder biten hud, grovt skägg(inte för långt.) och en nordisk maskulin kropp. Sanna mina ord.
Citera
2012-11-30, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av al-kabi
Måste sluta inbilla oss att vi är några slags soldater som ska kämpa för Sverige. Skippa dom löjliga sköldarna under demonstrationer. En stilren och manlig klädstil skulle sätta hård respekt, Sträva mer efter den Nordiska stilen. Väder biten hud, grovt skägg(inte för långt.) och en nordisk maskulin kropp. Sanna mina ord.

Men vad ska de "nationella" sekterna göra med mer lönnfeta, ölmagade eller helt enkelt allmänt rundnätta medlemsexemplar?
Nog bäst att utfärda ett allmänt demonstrationsförbvud för vederbörande. Eller anbefalla hård korsettering.
Citera
2012-11-30, 10:11
Medlem
al-kabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menelik
Men vad ska de "nationella" sekterna göra med mer lönnfeta, ölmagade eller helt enkelt allmänt rundnätta medlemsexemplar?
Nog bäst att utfärda ett allmänt demonstrationsförbvud för vederbörande. Eller anbefalla hård korsettering.

Man får väl helt enkelt använda sig av 1930-talets rasbiologi. Dom som inte uppfyller kriterierna får söka sig någon annan stans.
Citera
2012-11-30, 12:13
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkinparkv23
Finns det fler nationalister som inte använder jeans bara för att det var en jude som skapade det? Jeans är väl inte judisk/kulturmarxistiskt sätt att förstöra för vita? Allt judar skapar är väl inte kulturmarxistiskt skit som i syfte ska undergräva vitas civilisation?

Det var lite på skoj jag skrev inlägget, även om jag själv inte bär jeans.

Jeans är väl ok att bära trots allt, men jag tycker det finns mycket bättre oömma byxor man kan ha.
Citera
2012-11-30, 14:23
Medlem
Hee-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av al-kabi

Jag håller med! Ibland ser jag sådana där marcher med vissa partier och de bär sköldar som om de vore några soldater på medeltiden. Har aldrig förstått det, jag tror ett parti får mycket mer röster om de bara är mer civiliserade. Och blir tagna mer seriöst av andra då också.

Och angående kläder så måste nationalister klä sig mycket bättre så den där white-trash stämpeln går bort. För alla nationalister är inte folk i mjukisbyxor och en gammal huvtröja. Jag tror många mer är nationister, tror inte alla vågar erkänna det bara för då tas man som rasist. Spelar egentligen inte någon roll vad vi har på oss, bara klä sig mer respekterat och stiligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in