Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigTomte
Har du provat på nya saker? som lekar, kinky, public och allt sånt roligt? kanske tänder eld på förhållandet, hon tycker väl det inte är så roligt eftersom det inte är roligt.
Jag vill prova på nya saker men det är svårt att få igång någonting överhuvudtaget. Oftast blir det att man får tjata och sexet blir skit ändå.
Citat:
Ursprungligen postat av NoggerTattoo
Köp Axe's deodorant, den får änglar att falla, allt kommer bli som det var förut för er
Eller så säger du till henne hur du känner.
Jag har berättat allt för henne och hon säger bara att hon inte har något behov av det längre helt enkelt. Hon säger sig vilja försöka fixa det men börja långsamt från början igen. Hon vill planera det, ha bestämda dagar. Men vafan det förstör ju nästan grejen, jag vill ju ha det spontant inte en bestämd tid precis som att hon tvingar sig till det. Jag vill att hon ska vilja ha mig. Och vissa dagar säger hon typ "vi kan ha sex ikväll om du vill" men sen så blir det inget ändå och då blir jag bara ännu mer sur och grinig
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Du har ju egentligen inte så många val att göra.
* Göra slut
* Få hennes tillåtelse att ha öppet förhållande
* Vara otrogen
* Acceptera det som är
Samtidigt blir jag ledsen över att läsa hur lite fysisk kontakt hon ger dig. Det låter inte riktgt sunt att vara så "kall". Man undrar nästan hur hon mårt och tänker. Jag är väldigt fysisk av mig och skulle duka under i din sits. Skulle aldrig heller klara av relation på distans. Jag förstår att du mår väldigt dåligt och känner dig ensam i er relation.
Rannsaka dig själv - är hon värd detta? Kommer du orka i flera år till ha det så här? Nånstans måste man ändå bli lite ego och se till sina behov och vad man själv behöver för att må bra och kunna utvecklas, komma framåt.
Det är den sista månaden jag har kännt mig extra värdelös, innan har det ändå varit okej. Men nu har det gått för långt och ändring måste ske. Det kommer inte fungera länge till om det fortsätter såhär, vilket jag sa till henne (det var då hon sa att hon ville försöka, med planerade dagar osv). Men som sagt, jag vill inte behöva pressa henne att ha sex, jag vill ju att det ska komma naturligt från henne.