2012-11-08, 19:41
Medlem
Jag har varit tillsammans med samma tjej i ca 3.5 år nu, varav vi bott tillsammans i två. Innan dess så hade vi långdistansförhållande.
I början så hade vi sex ganska ofta (upp mot 3 gånger om dagen) vilket är vanligt när man är nykär. Allt eftersom så har det minskat mer och mer och nu är det väl knappt en gång i veckan ens och dessutom alltid på hennes villkor.
Hon säger att hon inte har något intresse av sex, hon har ingen lust. Det är ingen stor och oviktig grej för henne helt enkelt.

Jag mår skit över detta eftersom hon inte visar något fysiskt, sexuellt intresse för mig. Ingen närhet. Jag brukar krama, smeka, kyssa henne men hon gör aldrig något sådant mot mig. Känner mig väldigt oattraktiv och ensam och blir dessutom väldigt lättirriterad, arg och deprimerad större delen av tiden.

Jag har styrketränat i ungefär ett år och uppnått väldigt goda resultat, men det verkar inte vara något hon bryr sig märkvärt om. Får inga komplimanger om det osv. Har fått sämre självförtroende, vilket har varit dåligt innan men sakta byggts upp och är nere på botten nu igen.

Vad ska man göra? Jag älskar henne trots allt och resten av förhållandet fungerar förhållandevis bra men närheten och den sexuella biten är närmast obefintlig.
Citera
2012-11-08, 19:46
Awaiting Email Confirmation
Har du provat på nya saker? som lekar, kinky, public och allt sånt roligt? kanske tänder eld på förhållandet, hon tycker väl det inte är så roligt eftersom det inte är roligt.
Citera
2012-11-08, 19:51
Medlem
NoggerTattoos avatar
Köp Axe's deodorant, den får änglar att falla, allt kommer bli som det var förut för er

Eller så säger du till henne hur du känner.
Citera
2012-11-08, 19:54
Medlem
Roxanas avatar
Du har ju egentligen inte så många val att göra.

* Göra slut

* Få hennes tillåtelse att ha öppet förhållande

* Vara otrogen

* Acceptera det som är

Samtidigt blir jag ledsen över att läsa hur lite fysisk kontakt hon ger dig. Det låter inte riktgt sunt att vara så "kall". Man undrar nästan hur hon mårt och tänker. Jag är väldigt fysisk av mig och skulle duka under i din sits. Skulle aldrig heller klara av relation på distans. Jag förstår att du mår väldigt dåligt och känner dig ensam i er relation.

Rannsaka dig själv - är hon värd detta? Kommer du orka i flera år till ha det så här? Nånstans måste man ändå bli lite ego och se till sina behov och vad man själv behöver för att må bra och kunna utvecklas, komma framåt.
Citera
2012-11-08, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigTomte
Har du provat på nya saker? som lekar, kinky, public och allt sånt roligt? kanske tänder eld på förhållandet, hon tycker väl det inte är så roligt eftersom det inte är roligt.
Jag vill prova på nya saker men det är svårt att få igång någonting överhuvudtaget. Oftast blir det att man får tjata och sexet blir skit ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av NoggerTattoo
Köp Axe's deodorant, den får änglar att falla, allt kommer bli som det var förut för er

Eller så säger du till henne hur du känner.
Jag har berättat allt för henne och hon säger bara att hon inte har något behov av det längre helt enkelt. Hon säger sig vilja försöka fixa det men börja långsamt från början igen. Hon vill planera det, ha bestämda dagar. Men vafan det förstör ju nästan grejen, jag vill ju ha det spontant inte en bestämd tid precis som att hon tvingar sig till det. Jag vill att hon ska vilja ha mig. Och vissa dagar säger hon typ "vi kan ha sex ikväll om du vill" men sen så blir det inget ändå och då blir jag bara ännu mer sur och grinig

Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Du har ju egentligen inte så många val att göra.

* Göra slut

* Få hennes tillåtelse att ha öppet förhållande

* Vara otrogen

* Acceptera det som är

Samtidigt blir jag ledsen över att läsa hur lite fysisk kontakt hon ger dig. Det låter inte riktgt sunt att vara så "kall". Man undrar nästan hur hon mårt och tänker. Jag är väldigt fysisk av mig och skulle duka under i din sits. Skulle aldrig heller klara av relation på distans. Jag förstår att du mår väldigt dåligt och känner dig ensam i er relation.

Rannsaka dig själv - är hon värd detta? Kommer du orka i flera år till ha det så här? Nånstans måste man ändå bli lite ego och se till sina behov och vad man själv behöver för att må bra och kunna utvecklas, komma framåt.
Det är den sista månaden jag har kännt mig extra värdelös, innan har det ändå varit okej. Men nu har det gått för långt och ändring måste ske. Det kommer inte fungera länge till om det fortsätter såhär, vilket jag sa till henne (det var då hon sa att hon ville försöka, med planerade dagar osv). Men som sagt, jag vill inte behöva pressa henne att ha sex, jag vill ju att det ska komma naturligt från henne.
Citera
2012-11-08, 20:03
Medlem
Har funderat på att vara otrogen, men jag kommer sällan iväg och träffar nytt folk och dessutom är mitt självförtroende i botten. Inte ens min flickvän tänder/vill ha sex med mig, så varför skulle någon annan det då
Citera
2012-11-08, 20:04
Medlem
Stahlhelms avatar
Vafan du föddes väl till karl, någon måtta får det vara..
Citera
2012-11-08, 20:10
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Har funderat på att vara otrogen, men jag kommer sällan iväg och träffar nytt folk och dessutom är mitt självförtroende i botten. Inte ens min flickvän tänder/vill ha sex med mig, så varför skulle någon annan det då

Men liten vännen.

Det är inget fel på dig, men du har hamnat i en jobbig svacka med din kvinna. Jag tror inte att det saknas fysisk attraktion, kom igen du tränar ju för fan? Skon klämmer någon annanstans. Kanske kan ni försöka mjukstarta lite, vara fysiska utan att det handlar om sex? Tex duscha tillsammans, massera varandra, ligga sked i soffan osv. Det kan hjälpta till att stärka banden mellan er då det är så intimt.

Att ha sex på planerade dagar kan ju kanske funka. Eller så slår det åt andra hållet och blir extremt stelt och krystat. Men absolut värt att testa. Det är bra att ni har en pågående kommunikation om detta. Låt henne få veta precis hur ensam och vissen du känner dig i ert förhållande. Och poängtera att det inte bara handlar om sexet utan om all fysisk kontakt.
Citera
2012-11-08, 20:14
Medlem
De låter på pricken exakt som ja skrivit de du skrev. Ja har exakt likadant förutom att hon inte vill göra de på bestämda tider. Hon vill inte alls va ja än gör. Som du skrev smeker henne kramar tafsar då då och men får bara kalla handen
Citera
2012-11-08, 20:15
Medlem
Testa trekant, hon kan va otrogeN
Citera
2012-11-08, 20:48
Bannlyst
Nej vad du än gör var inte otrogen ts. gör hellre slut då går du med rak rygg i alla fall.,
Ni är ett par och här gäller det inte att ha sex bara när hon känner lust för det och bara på hennes villkor. Oj vilken egoistiskt brud alltså. Ts gör slut hon är inte dig värd.
Citera
2012-11-08, 20:55
Medlem
SteveAngellos avatar
Om hon inte visat sexuell lust/intresse så finns det chans att hon var/är otrogen mot dig. Fråga om hon vill testa på någonting nytt och spännande
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in