2015-02-18, 18:12
Medlem
Som sagt så har jag tappat lusten det senaste med, vet inte om det beror på att jag går på SSRI eller om det beror på något annat. Jag känner att sex inte är lika viktigt längre. Både skönt och tråkigt att känna såhär faktiskt, men det är som det är. Vi ligger nog på samma nivå nu, eller så är hon till och med mer sugen än vad jag är nu.
Citera
2015-02-19, 06:16
Medlem
Vara otrogen.. De bästa du kan göra, jag gjorde de några gånger när min gamla brud aldrig ville ha sex och de kändes mycket bättre Kunde kännas lite ångerfyllt ibland men de går över
Citera
2015-02-19, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Som sagt så har jag tappat lusten det senaste med, vet inte om det beror på att jag går på SSRI eller om det beror på något annat. Jag känner att sex inte är lika viktigt längre. Både skönt och tråkigt att känna såhär faktiskt, men det är som det är. Vi ligger nog på samma nivå nu, eller så är hon till och med mer sugen än vad jag är nu.

Har du gått på SSRI redan tidigare?
Citera
2015-02-19, 10:48
Medlem
Vet du vad som får mig att fundera lite? Att någon berättar för mig att ens partners sexlust är nästan obefintlig och samtidigt tycker att hon är mer sugen än dig sedan du går på SSRI. Ergo är väl hennes sexlust inte helt obefintlig?
Det flesta av oss brukar väl ha sex 3 gånger om dagen som du sa, när man är nykär. Nu är väl inte alla tjejer tråkiga för att de inte längre orkar med att ha sex 3 gånger om dagen efter flera år och diverse vardagliga problem. Realiteten alltså.
Nu tror jag inte att du har börjat gå på antidepp, enbart för att din tjej är så tråkigt.
Citera
2018-09-17, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Bara för att uppdatera lite så kan jag meddela att det snarare har vänt nu och att det är hon som vill oftare än mig. Jag ställer dock oftast upp ändå även fast min sexlust de senaste månaderna sjunkit väldigt mycket. Som det är idag så är jag rätt nöjd och jag känner inget jättebehov av sexuellt umgänge, även om det är trevligt ibland. Jag pressar henne inget alls och det är oftast hon som föreslår sex.

Sammanfattningsvis så kan jag säga att det är väldigt skönt att inte behöva tänka på det så mycket och jag mår mycket bättre nu

Dock så beror ju min minskade sexlust på andra mindre positiva faktorer i mitt liv, så vet inte om det är så bra ändå.

Vad gjorde du för att vända på steken? Sänka din lust?

Är ni fortfarande tillsammans?
Citera
2018-09-18, 17:16
Medlem
Ruger89s avatar
Lämna givetvis.
Citera
2018-09-19, 02:46
Medlem
jagnickars avatar
Det är ju normalt att sexlivet kan dö ut lite, men det verkar ju röra sig om mer än det om hon inte ens vill vara intim? Jag tycker det verkar tyda på nånting mer än avsaknad sexlust.

Har du provat föreslå att ni endast ska mysa och vara intima utan sex? Hon kanske blir mer intresserad och tar eget initiativ om hon inte känner sig pressad?

Annars har jag inga fler tips, stå ut eller gör slut.
Citera
2018-09-28, 12:57
Medlem
Om hon inte visar nåt intresse kan hon ha tappat känslorna. Ta ett snack eller gör slut.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in