Citat:
Ursprungligen postat av annabond
Varför säger polisen "Vi har varit i kontakt med flickans pappa flera gånger under dagen". Ja det är väl en självklarhet att man är i kontakt med flickans föräldrar. Varför poängterar man det? Och varför pappan? Varför säger man inte "Vi har varit i kontakt med flickans mamma flera gånger under dagen"? Märkligt uttalande.
Ja, extra konstigt eftersom det tydligen var han som anmälde henne försvunnen. Lever mamman/ finns med i bilden alls? Kan det annars vara hon som "tagit" dottern, eftersom polisen bara varit i kontakt med pappan..?