Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
aha, sorry. Skumt alltså. Hon kanske har blivit påkörd? Någon nämnde att det låg en stor väg i närheten... Hoppas verkligen att hon bara "busat" lite och är hemma hos någon snäll tant eller något...
Alltså, vid den tiden.
I örgryte. Det är en hel del trafik, att någon skulle köra på henne obemärkt känns långsökt.
Då är det mer troligt att någon lockat in henne i bilen isf.
Men jag tror/hoppas på någon annan förklaring.
Anhöriga är det naturliga förstavalet.