Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-07, 22:38
  #1
Medlem
Hej!

Jag tänkte injicera igf-1 des i skalpen på huvudet i hopp om att få återväxt, jag vet en person på andra sidan världen som testade det och fick bra resultat. igf-1 kan mycket möjligt bidra till reparation av hårsäckarna.

Jag har hört att när man öppnat en vial så räcker den endast 2 veckor innan den blir instabil och verkningslös?

Jag har även hört att denna peptid förfalskas väldigt mycket så därför söker jag efter en källa jag kan beställa ifrån där jag kan lita på att peptiden gör sitt jobb.

Förövrigt så tar jag gärna emot så mycket info som möjligt för att hjälpa mig med mitt experiment. Jag tänker använda ca 50mcg per injektionstillfälle och planerar att använda samma metoder som man gör när man injicerar i muskler. Därför behöver jag även veta hur man ska blanda ihop det, Acetic Acid, BAC water, mängd och köpställen.

Jag har själv diabetes så jag har fri tillgång till kanyler men mina sprutor går bara ett håll och det är för att man inte ska kunna sug upp något i dem igen, så vart får jag tag på sprutor som kan göra det?

Blir oerhört tacksam för hjälp med detta och i gengäld kanske jag kan uppvisa en ny metod för behandling av manligt håravfall. Skriv till mig i denna tråd eller skicka ett PM om det känns tryggare.

MVH!
__________________
Senast redigerad av voXt 2012-11-07 kl. 22:40.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback