Jag är, som ni kanske redan förstått, en kille med ett stort problem. Jag vill kunna ha hårt sex, men när det väl kommer till kritan kommer jag alldeles för snabbt. Vid riktigt passionerat, hårt, sex kan jag hålla ut i genomsnitt fem, kanske tio minuter.
Tidigare har jag inte haft några problem med detta, eftersom det brukar gå hem att blanda hårt och mjukt sex, med en del oralt. Dock är grejen nu att jag har träffat en tjej som jag verkligen tycker om - och hon gillar det HÅRT. Vid ett tillfälle har hon till och med sagt att hon skulle vilja att jag våldtog henne.
Jag vänder mig därför i desperat behov av hjälp till er här på Flashback, framför allt till er tjejer/kvinnor.
Vad kan jag som kille göra för att tillfredsställa henne? Räcker fem minuters riktigt hårt sex efter ett bra förspel? Eller finns det några knep jag kan använda mig av?
Tack på förhand för hjälpsamma tips och kommentarer!
Ps.
Jag använder mig redan av alla generella hålla-ut-längre-knep som finns, allt från att spänna diverse muskler till att tänka på min mardrömsinspirerande mattelärare från högskolan, så jag är främst ute efter specifika tips när det gäller just HÅRT sex. Vad kan jag som kille göra för att få henne att njuta när hon tänder så på det råa och hårda?