• 1
  • 2
2012-11-07, 00:33
Medlem
Jag är, som ni kanske redan förstått, en kille med ett stort problem. Jag vill kunna ha hårt sex, men när det väl kommer till kritan kommer jag alldeles för snabbt. Vid riktigt passionerat, hårt, sex kan jag hålla ut i genomsnitt fem, kanske tio minuter.

Tidigare har jag inte haft några problem med detta, eftersom det brukar gå hem att blanda hårt och mjukt sex, med en del oralt. Dock är grejen nu att jag har träffat en tjej som jag verkligen tycker om - och hon gillar det HÅRT. Vid ett tillfälle har hon till och med sagt att hon skulle vilja att jag våldtog henne.

Jag vänder mig därför i desperat behov av hjälp till er här på Flashback, framför allt till er tjejer/kvinnor.

Vad kan jag som kille göra för att tillfredsställa henne? Räcker fem minuters riktigt hårt sex efter ett bra förspel? Eller finns det några knep jag kan använda mig av?

Tack på förhand för hjälpsamma tips och kommentarer!

Ps.
Jag använder mig redan av alla generella hålla-ut-längre-knep som finns, allt från att spänna diverse muskler till att tänka på min mardrömsinspirerande mattelärare från högskolan, så jag är främst ute efter specifika tips när det gäller just HÅRT sex. Vad kan jag som kille göra för att få henne att njuta när hon tänder så på det råa och hårda?
Citera
2012-11-07, 00:38
lena handen innan o lite vigra efter kanske sitter i samma sitts skall prova
Citera
2012-11-07, 01:13
Medlem
Hade ett liknande problem, men inte hur hårt sexet var.

Var mer att jag var tvungen att vara tyst, och lärde mig att köra så. Höll ut i 30-60 min/ligg. Kunde inte komma vid oralt eller avrunkning. Sen så ändrades situationen och jag kunde verkligen slappna av. Stöna osv. Tog 3 min. Klar.

Runka mycket, runka hårt om det går xD och ha mycket hårt sex så du vänjer dig vid tanken. (Dock, om det inte funkar mellan er två o du träffar en som gillar det lite "finare" så kan du få svårigheter att komma och till och med få upp den...

Lycka till <3
Citera
2012-11-07, 04:26
Medlem
Mvks avatar
* En lång och inlevelsefull avsugning från bruden gör kuken riktigt hård och förhindrar den värsta paniken.
* Runka innan.
* Finns bedövningskondomer:
http://www.kondomkungen.se/wpt/view/...e/delay-41027/
* Första gångerna med nya brudar brukar man ha lite prestationsångest men efter några ligg och längre in i förhållandet så är man mer trygg med bruden och kan slappna av/knulla hejdlöst.
Citera
2012-11-07, 09:28
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2012-11-07, 13:01
Medlem
Osterstromens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apapapa136
Jag är, som ni kanske redan förstått, en kille med ett stort problem. Jag vill kunna ha hårt sex, men när det väl kommer till kritan kommer jag alldeles för snabbt. Vid riktigt passionerat, hårt, sex kan jag hålla ut i genomsnitt fem, kanske tio minuter.

Tidigare har jag inte haft några problem med detta, eftersom det brukar gå hem att blanda hårt och mjukt sex, med en del oralt. Dock är grejen nu att jag har träffat en tjej som jag verkligen tycker om - och hon gillar det HÅRT. Vid ett tillfälle har hon till och med sagt att hon skulle vilja att jag våldtog henne.

Jag vänder mig därför i desperat behov av hjälp till er här på Flashback, framför allt till er tjejer/kvinnor.

Vad kan jag som kille göra för att tillfredsställa henne? Räcker fem minuters riktigt hårt sex efter ett bra förspel? Eller finns det några knep jag kan använda mig av?

Tack på förhand för hjälpsamma tips och kommentarer!

Ps.
Jag använder mig redan av alla generella hålla-ut-längre-knep som finns, allt från att spänna diverse muskler till att tänka på min mardrömsinspirerande mattelärare från högskolan, så jag är främst ute efter specifika tips när det gäller just HÅRT sex. Vad kan jag som kille göra för att få henne att njuta när hon tänder så på det råa och hårda?

Som i en tråd jag skapade för någon vecka sedan.. jag hade också problem med att komma för tidigt och jag gick in och sökte en massa på internet m.m och hittade tillslut en salva som heter ''Xylocain'' som eller ja jag vet inte.. har för mig iaf att kvinnor brukar ha en sådan liggande i badrummet eller något liknande. det är en smärtstillande salva som är främst framställd för att ta på sår eller något liknande. massa andra skrev i min tråd också att många homosexuella män brukar ta denna salva på sitt anus för att inte känna smärta och en annan skrev att han tog salvan på sitt ollon efter att han opererades. Jag bestämde mig för att testa denna salva, så jag tog en klick på fingret (inte för mycket så att det blev för kletigt) och smörjde in ollonet och insidan av förhuden. jag gick sedan till min sambo som låg i sängen och hade ett förspel som varade ungefär 30min och sedan hade vi sex i 1 timme och 10minuter. salvan bedövar hela ditt ollon så du kommer inte känna nånting alls.. många tror att man inte kan komma då men det gör man, visst det var svårt att komma.. vi knullade ju trots allt i 1 timme och 10min utan någon paus för att jag var nära på att komma? vi körde ju fullt rus hela timmen! men det var en sån otrolig skön känsla när man kom! och tjejen var svin nöjd! Så detta rekommenderas om du vill hålla på länge och hårt!
Citera
2012-11-07, 13:04
Medlem
Osterstromens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osterstromen
Som i en tråd jag skapade för någon vecka sedan.. jag hade också problem med att komma för tidigt och jag gick in och sökte en massa på internet m.m och hittade tillslut en salva som heter ''Xylocain'' som eller ja jag vet inte.. har för mig iaf att kvinnor brukar ha en sådan liggande i badrummet eller något liknande. det är en smärtstillande salva som är främst framställd för att ta på sår eller något liknande. massa andra skrev i min tråd också att många homosexuella män brukar ta denna salva på sitt anus för att inte känna smärta och en annan skrev att han tog salvan på sitt ollon efter att han opererades. Jag bestämde mig för att testa denna salva, så jag tog en klick på fingret (inte för mycket så att det blev för kletigt) och smörjde in ollonet och insidan av förhuden. jag gick sedan till min sambo som låg i sängen och hade ett förspel som varade ungefär 30min och sedan hade vi sex i 1 timme och 10minuter. salvan bedövar hela ditt ollon så du kommer inte känna nånting alls.. många tror att man inte kan komma då men det gör man, visst det var svårt att komma.. vi knullade ju trots allt i 1 timme och 10min utan någon paus för att jag var nära på att komma? vi körde ju fullt rus hela timmen! men det var en sån otrolig skön känsla när man kom! och tjejen var svin nöjd! Så detta rekommenderas om du vill hålla på länge och hårt!

Och det är Jävligt skönt även om du inte känner något! plus att det är otroligt underbart att få se din partner njuta
Citera
2012-11-10, 00:09
Medlem
Först och främst, tack för all respons!

Den där salvan, "Xylocain", verkar ju helt klart intressant. Är det något mer man bör veta om den? Ja, jag kan Googla - men varför inte fråga en som använt den direkt istället? Finns det några biverkningar man bör känna till? Och hur lång tid innan själva samlaget ska man applicera salvan?

Tacksam för svar!
Citera
2012-11-10, 00:17
Medlem
.adepts avatar
Be henne suga till du kommer och sen är det bara att köra igen!
Citera
2012-11-10, 02:34
Medlem
Citat:

Den där salvan, "Xylocain", verkar ju helt klart intressant. Är det något mer man bör veta om den? Ja, jag kan Googla - men varför inte fråga en som använt den direkt istället? Finns det några biverkningar man bör känna till? Och hur lång tid innan själva samlaget ska man applicera salvan?

Tacksam för svar!

tar runt 10 minuter innan den verkar, min erfarenhet är att inte smörja pa för mycket bara, tappar man all känsel blir det svart att halla den uppe.

Tror salvan igentligen är till för insektsbett som kliar. Jag har inte upplevt nagra biverkningar och den haller i sig ganska länge, riktigt fin känsle när den börjar avta om man fortfarande har sex.
Ga inte runt med den för länge i nagon jeans ficka, fick mig en liten suprise när den vart för varm sa blev tuben helt kletig pa utsidan.
Citera
2012-11-11, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osterstromen

En liten fråga bara gällande bedövningssalva av dessa slag, blir det inte svårare att få upp ståndet riktigt när man tar på det?
Citera
2012-11-11, 17:29
Medlem
Citat:

Tacksam för svar!

Xylocain fungerar utmärkt har själv använt den.

Prova att applicera på tunn hud innan du applicerar den på soldaten så att du inte får några utslag!
Den är inte dyr, den kostar 59 spänn på vilket apotek som helst..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in