2012-11-11, 17:39
Citat:
Ursprungligen postat av Osterstromen
Som i en tråd jag skapade för någon vecka sedan.. jag hade också problem med att komma för tidigt och jag gick in och sökte en massa på internet m.m och hittade tillslut en salva som heter ''Xylocain'' som eller ja jag vet inte.. har för mig iaf att kvinnor brukar ha en sådan liggande i badrummet eller något liknande. det är en smärtstillande salva som är främst framställd för att ta på sår eller något liknande. massa andra skrev i min tråd också att många homosexuella män brukar ta denna salva på sitt anus för att inte känna smärta och en annan skrev att han tog salvan på sitt ollon efter att han opererades. Jag bestämde mig för att testa denna salva, så jag tog en klick på fingret (inte för mycket så att det blev för kletigt) och smörjde in ollonet och insidan av förhuden. jag gick sedan till min sambo som låg i sängen och hade ett förspel som varade ungefär 30min och sedan hade vi sex i 1 timme och 10minuter. salvan bedövar hela ditt ollon så du kommer inte känna nånting alls.. många tror att man inte kan komma då men det gör man, visst det var svårt att komma.. vi knullade ju trots allt i 1 timme och 10min utan någon paus för att jag var nära på att komma? vi körde ju fullt rus hela timmen! men det var en sån otrolig skön känsla när man kom! och tjejen var svin nöjd! Så detta rekommenderas om du vill hålla på länge och hårt!

Men om man tar salvan på ollonet o runt kuken sen så suger tjejen ballen borde hon misstänka att det lr nåt fufens eftersom hon oxå skulle bli bedövad i käften din neger?