Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-11-06, 01:25
  #1
Medlem
Har vetat om detta ett tag men kände att det var dags för en post om detta på FB

Obama är en farao från Egypten, eller snarare en klon. Likaså hans fru. Även hans barn om jag minns rätt. Faraon heter Akhenaten.

Se bild

Finns många artiklar och videor om detta.
Tycker det är ganska intressant. Och undrar hur många av er som känner till detta..
__________________
Senast redigerad av partypojke 2012-11-06 kl. 01:30.
Citera
2012-11-06, 01:29
  #2
Medlem
Rudeknugens avatar
Det är väl inte så jäkla konstigt att de ser lika ut när man fotoshoppat över 85% av hans ansikte...
Citera
2012-11-06, 01:31
  #3
Medlem
subutexs avatar
gillar de flesta konspirationsteorier, men denna var ovanligt grundlös.
Citera
2012-11-06, 01:33
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudeknugen
Det är väl inte så jäkla konstigt att de ser lika ut när man fotoshoppat över 85% av hans ansikte...

Finns fler bilder. Dessutom är hela hans familj lik farao-familjen. Jag vet, det kan vara svårt att svälja, jag blev själv rätt chockad när jag fick reda på teorin.
Citera
2012-11-06, 02:09
  #5
Medlem
Teorin har funnits ett tag; togs upp redan i VINNIE PAZ låt "end of days"
"and how they cloned barack obama in a test tube" går ena raden i låten.



Teorin är väl typ så att aliens hade stor koppling till egypterna, och illuminati härstammar från dessa egyptiska ledare. De 13 ledande familjerna (rothchilds, rockefeller, osv) sägs ha utomjordiskt DNA i sig, så hade även de egyptiska faraoerna.
Därav ville de klona någon av faraoerna, för att få fram en naturlig ledare, CIA/NASA skulle då ha lyckats och nu satt denne människa som president i USA.

Högst konspirationsteoretiskt, men absolut genomförbart, skulle kunna bringa klarhet i varför obamas födelsebevis aldrig visats (förutom det fakeade som kom ut efter typ 3 år).
Citera
2012-11-06, 07:25
  #6
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemligotjendis
Teorin har funnits ett tag; togs upp redan i VINNIE PAZ låt "end of days"
"and how they cloned barack obama in a test tube" går ena raden i låten.



Teorin är väl typ så att aliens hade stor koppling till egypterna, och illuminati härstammar från dessa egyptiska ledare. De 13 ledande familjerna (rothchilds, rockefeller, osv) sägs ha utomjordiskt DNA i sig, så hade även de egyptiska faraoerna.
Därav ville de klona någon av faraoerna, för att få fram en naturlig ledare, CIA/NASA skulle då ha lyckats och nu satt denne människa som president i USA.

Högst konspirationsteoretiskt, men absolut genomförbart, skulle kunna bringa klarhet i varför obamas födelsebevis aldrig visats (förutom det fakeade som kom ut efter typ 3 år).

Ja det låter jättelogiskt, aliens som kan klona en farao och tillsätta honom som president, men misslyckas med att förfalska ett födelsebevis. det är tur att hela Flashback är fullt av genier som kan avslöja dessa onda rymdödlor...
Citera
2012-11-06, 14:00
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ja det låter jättelogiskt, aliens som kan klona en farao och tillsätta honom som president, men misslyckas med att förfalska ett födelsebevis. det är tur att hela Flashback är fullt av genier som kan avslöja dessa onda rymdödlor...


haha visst va kan meddela att jag själv inte tror på detta, men jag känner till teorin.
Citera
2012-11-08, 19:42
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ja det låter jättelogiskt, aliens som kan klona en farao och tillsätta honom som president, men misslyckas med att förfalska ett födelsebevis. det är tur att hela Flashback är fullt av genier som kan avslöja dessa onda rymdödlor...

Jo,
fast nu är ju hela grejen med obamas födelsebevis i sig så ologiskt att man nästan undrar ifall inte teorin TS tar upp kanske är sann. Eller iaf att det ligger något i den.

Jag menar,
Hur logiskt är det att en svart kille vid namn osama *host* obama, med ett kasst förfalskat födelsebevis, blir president. 2 omgångar i rad dessutom.

Vi lever helt enkelt i en stor charad.
Ser ni inte det?

Jag hyllar den dag då vi enat börjar se saker för vad det är och tillsammans börjar gräva runt den där djävla kaningropen, istället för att lotsa runt varandra i knasiga konspirationsteorier!

That day WILL come, sanna mina ord
Citera
2012-11-13, 16:43
  #9
Avstängd
snuggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partypojke
Har vetat om detta ett tag men kände att det var dags för en post om detta på FB

Obama är en farao från Egypten, eller snarare en klon. Likaså hans fru. Även hans barn om jag minns rätt. Faraon heter Akhenaten.

Se bild

Finns många artiklar och videor om detta.
Tycker det är ganska intressant. Och undrar hur många av er som känner till detta..

Dettsa var intressant berätta mer tack, kan finnas grunder till det, då jag tycker obama är en falsk person
Citera
2012-11-13, 19:22
  #10
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partypojke
Har vetat om detta ett tag men kände att det var dags för en post om detta på FB

Obama är en farao från Egypten, eller snarare en klon. Likaså hans fru. Även hans barn om jag minns rätt. Faraon heter Akhenaten.

Se bild

Finns många artiklar och videor om detta.
Tycker det är ganska intressant. Och undrar hur många av er som känner till detta..
Oj vad ögonen matchar och vad är poängen med alla de där klonerna?

Som om enäggstvillingar alltid beter sig likadant!
Citera
2012-11-20, 18:47
  #11
Medlem
Inte en enda källa? Trovärdigt, nej.

Därimot finns det släktband mellan Obama och flera andra höjdare.

http://www.youtube.com/watch?v=4xDaF9KKqec
Citera
2012-11-20, 19:04
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Oj vad ögonen matchar och vad är poängen med alla de där klonerna?

Som om enäggstvillingar alltid beter sig likadant!
Selektiv avel?

En bit av det förflutna måste bevaras...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback