2012-11-07, 14:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FBMinchia
Det verkar som om ägaren inte heter Andersson eller Pettersson. Kan det vara förklaringen?
Han har missat det här klassiska "when in Rome, do as the romans".
Vad heter han?
Citera
2012-11-07, 15:11
Medlem
FBMinchias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OMGClayAiken
Vad heter han?
Tyckte jag läste det i inlägg 68 om det nu stämmer, fast det kanske är ny ägare?

Edit: Om du inte vill gå bananas med våldsamheter, så kan du ju alltid skriva ut den här tråden och tejpa fast på rutan eller något.
Senast redigerad av FBMinchia 2012-11-07 kl. 15:14.
Citera
2012-11-07, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FBMinchia
Tyckte jag läste det i inlägg 68 om det nu stämmer, fast det kanske är ny ägare?

Edit: Om du inte vill gå bananas med våldsamheter, så kan du ju alltid skriva ut den här tråden och tejpa fast på rutan eller något.
Missade det.

När jag var där var det ingen uppenbar blatte som tog emot min beställning. Men jag var rätt borta i skallen när jag var där också.
Citera
2013-12-04, 00:14
Medlem
Nido6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DestroyPrometheus
Aha nu tror jag att jag löst varför snubben är snål som en arab, han är dels en arab och han drabbas av stenkastare:

https://www.flashback.org/t663407

Klart han sparar in på senap och ketchup, vem faan vill handla på ett ställe där kalbs och sharmutas kastar sten på dig när du ska handla.
Enligt många i den här tråden så får du fan acceptera att få sten kastad på dej din jävla tattare! Åk nån annan stans om det inte passar!
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in