Citat:
Nej, men det hör ju till korvkioskkulturen att erbjuda kunden gratis ketchup. Rostad lök är också något som tillhör denna välbevarade kultur, även fast det är ett tillval som kostar extra. När man går på en vanlig restaurang så behöver de ju inte ha med "maten kommer med bestick till" i menyn, utan det är ju en självklarhet. Ketchup och senap likaså.
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Står det med "ketchup och rostad lök" på skylten?
Citat:
Det vet du.
Ursprungligen postat av MystEqual
Är det dig sidan "Vita, kränkta män" grundats på? Du får väl göra din egen korv eller gå till en annan kiosk
.
.
Citat:
Sallad och dressing fick jag, en tomat och ett par skivor vanlg lök.
Ursprungligen postat av DrickaLatte
Fan va snålt. Skulle aldrig gå tillbaka till ett sånt ställe så länge samma ägare var kvar. Rostad lök kanske inte alltid finns, men om de nu har det så är det sjukt att inte kunna erbjuda det
Fick du sallad och dressing i burgaren?
Fick du sallad och dressing i burgaren?
Citat:
Ja, korven hade både ketchup och senap.
Ursprungligen postat av 010201
Var det en bild på en korv med ketchup?
Fan jag skulle gå därifrån utan att betala det är en sån självklarhet att det finns kerre till en korv. Annars borde dom skriva att dom inte serverar kerre före lunch
Fan jag skulle gå därifrån utan att betala det är en sån självklarhet att det finns kerre till en korv. Annars borde dom skriva att dom inte serverar kerre före lunch
Citat:
Det kan du ge dig fan på att det gör.
Ursprungligen postat av NoTruce
Det är sånt här som engagerar svensken anno 2012. Inte höjda eller sänkta skatter, dagisplatser, invandring eller pension. Nä, får man inte ketchup på korven, då ska himmel och jord rivas upp. Istället för att prata med innehavaren av sagda korvutskänkningsställe och vänligt förklara för honom att sagda upptåg inte uppskattas och att likvida medel därmed inte kommer att utväxlas mot slaggprodukter och sockrat bröd ska en indignerad promemoria elektroniskt delges vännerna på Flashback, i hopp om förbrödrande ryggdunkningar och beundrat flämtande inför den växande e-fallosen.
För övrigt tycker jag det räcker med att du skriver "kerre" för att sätta dig i dödsläger, men det kanske bara är jag?
För övrigt tycker jag det räcker med att du skriver "kerre" för att sätta dig i dödsläger, men det kanske bara är jag?
Det är ENBART du. Kerre's the word!