Citat:
Ursprungligen postat av vindihavet
Dålig jävla servis. Om du nu inte var dryg så förtjänar han konsekvenserna av sitt beteende och förlora en kund. Finns inget värre än folk som snålar med ordentliga kunder, nää fan bara att visa vem som bestämmer om du är en okej snubbe som blivit nedvärderad. Det finns mycket tankar du kan göra verkliga. Sprid ordet och rykten och skitkorvmojjen eller sätt den i lågor, ja jag vet inte vad som kommer falla dig i tankarna.
Jag var inte dryg på något sätt. Jag kom in på haket, gjorde min beställning. Han la ner mina saker i en vit plastpåse och jag råkade bara reagera på att han inte hade någon ketchup till min korv med mos. Jag frågade om han kunde hälla på lite ketchup på moset och korven, och då sa han att de inte serverar ketchup till menyerna innan lunch.
Så här nu i efterhand så skiter jag i det, men just då var jag lite konfunderad och smått förbannad. För jag hade som sagt varit uppe i ett dygn, har fortfarande inte gått och lagt mig än, och var väl lite smått trött när jag väl gick därifrån. Jag kommer inte gå tillbaka dit igen, utan det får väl bli onlinepizza.se eller något liknande.
Startade mest tråden då detta beteende är helt främmande för mig. Jag har käkat en jävla massa snabbmat i mitt liv och jag har aldrig råkat ut för den princip hos ett gatukök. Lite larvigt av dem att ha som regel att inte ha ketchup till maten för deras gäster som kommer in innan lunch.