2019-04-12, 21:03
Medlem
Erikons avatar
S Rey r en "Fail" klon eller dotter till Emperor palpatine, som sjlv r en klon i filmen eftersom han dog nr han fll ner i reaktorn?
Citera
2019-04-12, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gritty
Man vill ju se den men nd inte.

TLJ sg s pass mycket att det lutar t bojkott i slutndan, kanske laddar ner i framtiden liksom.

Knns som man vet hur det slutar nd.

Rtt tntigt nr hon brjade lubba ifrn skeppet dessutom, som om 5 km/h ger vrsta vertaget nr en pilot kommer dundrandes och istllet fr att skjuta p avstnd bestmmer sig fr att frska kra p henne och lmna vertaget helt. Kass scen.

Precis, vilket en logiskt tnkande hjrna allts inte skulle tolka scenen som. En logiskt tnkande hjrna skulle, mot bakgrund av vad du skriver, konstatera att Rey 1) inte springer fr att springa ifrn skeppet, 2) piloten (sannolikt Kylo) inte har ngon avsikt att skjuta henne, 3) piloten eller Rey inte har fr avsikt att dda varandra och 4) att scenen drfr har ett annat syfte n vad din trngsynta hjrna r kapabel till dra en slutsats om.
Citera
2019-04-12, 21:26
Medlem
Man-At-Armss avatar
Teorin om att Snoke r Palpetine kanske stmmer d.
Citera
2019-04-12, 21:27
Medlem
sanchoos avatar
Jag har verkligen aldrig frsttt hypen kring de nya starwarsfilmerna. Mnga tycker att Episode 1-3 var vrdelsa och att de nya r vrdiga efterfljare av originalfilmerna. Hur kan man ens vervga att kolla skiten efter Episode 7? Strsta skmtet ngonsin. Episode 1 var ju till och med bttre och 3:an var MYCKET bttre n denna kommersiella skit.

Bojkotta!
Citera
2019-04-12, 21:59
Medlem
Rufoss avatar
Trailern gjorde mig inte ett dugg sugen.

TLJ har frdrvat serien bortom all rddning, och efter detta s har jag bestmt mig fr att aldrig mer betala fr Star Wars.

Det kan hnda att jag laddar ner episod IX i framtiden och ser den nr jag r bakfull och inte har ngot annat att gra.
Citera
2019-04-12, 23:48
Medlem
dovAkins avatar
0 Hype efter TLJ. Snacka om att dda en film serie
Citera
2019-04-13, 00:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
0 Hype efter TLJ. Snacka om att dda en film serie

Jag r ett hardcore SW fan och hller med dig, jag vill inte ens se nsta film.
Lite av ett under att de ens lyckades frstra serien s grovt, frn att g frn att man var helt otlig och skulle se filmerna p premirdagen till att man inte ens vill se nsta film.
Citera
2019-04-13, 00:22
Medlem
Vit-Brandbils avatar
De frsta filmerna, del 4,5 och 6 har jag sett. Nr sen del 1 kom med Jar Jar Binks kom s pinade jag mig genom denna och efter det har jag inte brytt mig om Star Wars.
Nu har dessutom Disney kpt upp hela konceptet och nu r det bara en typisk pengamaskin men folk borde trttna p ngongng.
Citera
2019-04-13, 00:41
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trenmacka
Jag r ett hardcore SW fan och hller med dig, jag vill inte ens se nsta film.
Lite av ett under att de ens lyckades frstra serien s grovt, frn att g frn att man var helt otlig och skulle se filmerna p premirdagen till att man inte ens vill se nsta film.

exakt samma knsla hr
Citera
2019-04-13, 00:54
Medlem
Silentminds avatar
Jag r inte verdrivet taggad. Blir vl att kolla om jag har lite vxelpengar att brnna eller vnta tills den hamnar p torrentsidor. Ok trailer i alla fall.
Citera
2019-04-13, 01:00
Medlem
santacls avatar
Det ser ju bra ut men har verkligen inget hopp fr sista delen. Ser ut som JJ kommer play it safe och kastar in nostalgi som inte kommer ge ngot speciellt.
Citera
2019-04-13, 01:46
Medlem
Klappasftens avatar
Disneys Star Wars filmer var och r katastrof. Det finns ingenting som kan rdda deras flopp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in