2019-04-12, 21:03
Medlem
Erikons avatar
Så Rey är en "Fail" klon eller dotter till Emperor palpatine, som själv är en klon i filmen eftersom han dog när han föll ner i reaktorn?
Citera
2019-04-12, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gritty
Man vill ju se den men ändå inte.

TLJ sög så pass mycket att det lutar åt bojkott i slutändan, kanske laddar ner i framtiden liksom.

Känns som man vet hur det slutar ändå.

Rätt töntigt när hon började lubba ifrån skeppet dessutom, som om 5 km/h ger värsta övertaget när en pilot kommer dundrandes och istället för att skjuta på avstånd bestämmer sig för att försöka köra på henne och lämna övertaget helt. Kass scen.

Precis, vilket en logiskt tänkande hjärna alltså inte skulle tolka scenen som. En logiskt tänkande hjärna skulle, mot bakgrund av vad du skriver, konstatera att Rey 1) inte springer för att springa ifrån skeppet, 2) piloten (sannolikt Kylo) inte har någon avsikt att skjuta henne, 3) piloten eller Rey inte har för avsikt att döda varandra och 4) att scenen därför har ett annat syfte än vad din trångsynta hjärna är kapabel till dra en slutsats om.
Citera
2019-04-12, 21:26
Medlem
Man-At-Armss avatar
Teorin om att Snoke är Palpetine kanske stämmer då.
Citera
2019-04-12, 21:27
Medlem
sanchoos avatar
Jag har verkligen aldrig förstått hypen kring de nya starwarsfilmerna. Många tycker att Episode 1-3 var värdelösa och att de nya är värdiga efterföljare av originalfilmerna. Hur kan man ens överväga att kolla skiten efter Episode 7? Största skämtet någonsin. Episode 1 var ju till och med bättre och 3:an var MYCKET bättre än denna kommersiella skit.

Bojkotta!
Citera
2019-04-12, 21:59
Medlem
Rufoss avatar
Trailern gjorde mig inte ett dugg sugen.

TLJ har fördärvat serien bortom all räddning, och efter detta så har jag bestämt mig för att aldrig mer betala för Star Wars.

Det kan hända att jag laddar ner episod IX i framtiden och ser den när jag är bakfull och inte har något annat att göra.
Citera
2019-04-12, 23:48
Medlem
dovAkins avatar
0 Hype efter TLJ. Snacka om att döda en film serie
Citera
2019-04-13, 00:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
0 Hype efter TLJ. Snacka om att döda en film serie

Jag är ett hardcore SW fan och håller med dig, jag vill inte ens se nästa film.
Lite av ett under att de ens lyckades förstöra serien så grovt, från att gå från att man var helt otålig och skulle se filmerna på premiärdagen till att man inte ens vill se nästa film.
Citera
2019-04-13, 00:22
Medlem
Vit-Brandbils avatar
De första filmerna, del 4,5 och 6 har jag sett. När sen del 1 kom med Jar Jar Binks kom så pinade jag mig genom denna och efter det har jag inte brytt mig om Star Wars.
Nu har dessutom Disney köpt upp hela konceptet och nu är det bara en typisk pengamaskin men folk borde tröttna på någongång.
Citera
2019-04-13, 00:41
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trenmacka
Jag är ett hardcore SW fan och håller med dig, jag vill inte ens se nästa film.
Lite av ett under att de ens lyckades förstöra serien så grovt, från att gå från att man var helt otålig och skulle se filmerna på premiärdagen till att man inte ens vill se nästa film.

exakt samma känsla här
Citera
2019-04-13, 00:54
Medlem
Silentminds avatar
Jag är inte överdrivet taggad. Blir väl att kolla om jag har lite växelpengar att bränna eller vänta tills den hamnar på torrentsidor. Ok trailer i alla fall.
Citera
2019-04-13, 01:00
Medlem
santacls avatar
Det ser ju bra ut men har verkligen inget hopp för sista delen. Ser ut som JJ kommer play it safe och kastar in nostalgi som inte kommer ge något speciellt.
Citera
2019-04-13, 01:46
Medlem
Klappasäftens avatar
Disneys Star Wars filmer var och är katastrof. Det finns ingenting som kan rädda deras flopp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in