Kyssar på alla möjliga ställen, kring halsen, brösten och axlarna är populärt hos en del...men över allt verkar uppskattas när hon börjar bli kåt, även för att kåta upp själklart
Lyssna på hennes andning om hur hon reagerar på vad du gör - inte alltid ett säkert kort men oftast, om hon inte "låter som vanligt" när du gör din grej kan det vara att hon spänner sig det är inte bra eftersom då blir det svårt/omöjligt för henne att komma.
Smekningar (du märker efter ett tag vart hon gillar mest att bli smekt), du ska inte smeka runt som någon masking i 240km/h eller super hårt..det är liksom sånt man märker med tiden.
Precis som alla säger gäller det och vara lyhörd, samt även tycker jag att kunna vara öppen med allt (där även sexlivet). Främst tips till er med partner av någon form är att skapa ett tryggt, öppet förtroende för varandra. Jag har lyckats haft tjejer som spänt sig så mycket så det gjort ont och inte velat ha sex, tog någon månad, nu är hon avslappnad och våt

. Prata med henne fråga vad hon gillar och inte gillar, jag har aldrig direkt gjort det under akten, brukar mer vara hon som säger vad som är skönt och inte. Men om du märker att hon njuter, fråga om det är skönt...säger hon ja gör en mental anteckning av det
Tänker alltid på tjejen först, när hon väl kommit minst en gång så känns det okej för mig att komma. Känner mig misslyckad om jag inte får hon att komma

lyckligtvis händer det aldrig om vi inte är under tidspress, men hon verkar tycka det är rätt skönt ändå.