Citat:
Ursprungligen postat av
gsminfo
Ja, du har ju fått et bra svar redan av borjeg, men den egentliga anledningen till att Telia/Halebop behandlar kunderna så extremt illa kanske vi aldrig får veta. Kanske personalbyte i toppen? Ändrade strategier? I vilket fall som helst, är det oacceptabelt och oförskämt dåligt.
De har tydligen inte ens kostat på sig en ursäkt eller förklaring, än mindre erbjudit nån form av kompensation. Nu är det väl för sent. Jag betvivlar att de utslängda kunderna fortfarande är kvar hos Telia/Halebop.
Jag har hallon kontantkortsurf nu då jag gick över från Halebop då Halebop började strula.
Har en vecka kvar på laddningen hos Hallon och tittar om det finns billigare.
Halebop har billigare pris för de som surfar lite men fan vad det tar emot och jag känner fan stundvis att jag hellre är utan internet ett tag än att ge Halebop pengar.
Då jag frågade Halebop om varför allt blivit så konstigt och nonchalant så fick jag ett dåligt svar tillbaka med ett helt oförstående svar hur man kunde tycka det var dåligt ungefär.
Det spädde på det hela ännu mer och jag tog ännu mer avstånd från Halebop.
Tidigare delade jag upp min 180dagars halebop.se/extrasurf från Halebop på 6 månader och höll reda på hur mycket jag surfat varje månad av de 6 månaderna. Då kunde jag dela upp priset på 6 månader också och det tyckte jag var mer lämpligt.
Har ni några fler tips på Kontantkortsurf som är billigare än 149kr/månaden för 20GB ungefär?
Vi har alldeles för få kontantkortsoperatörer i Sverige, det är bara ett fåtal vi har och de flesta av dom verkar samarbeta i någon slags priskartell då priserna är väldigt lika eller ännu högre.
Hoppas vi får fler nya operatörer med BRA funktion och mycket lägre priser så vi kan börja ladda och tycka om våran operatör.
Som det är nu tycker man det är för dyrt eller dåligt och börjar ogilla sin operatör och letar ständigt efter lägre pris.