2016-10-04, 14:39
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atjautigs
Men har de inte fixat till än, allt de klantat till? Är alla kunder som slängdes och stängdes ut forfarande utan tillgång till hemsidan?

Nej de har inte lyckats fixa till hemsidan än. Efter snart SJU MÅNADER fungerar det inte som det ska.

För alla utkastade och blockerade kunder finns det ingen ljusning än, annat än att portera, förstås.
Citera
2016-10-14, 05:27
Medlem
cerealtubemans avatar
Jag har kunnat beställa nytt simkort rätt enkelt för. Nu när jag behöver ett nano hittar jag inte sidan. Hänvisas hit. Jag behöver varken kontankort eller ett uppdaterat abonnemang. Vars ska jag gå?

https://shop.halebop.se/kontantkort?utm_source=euroads&utm_medium=affiliat e&utm_campaign=3977&dclid=CM7Lq8mm2c8CFc2NGAodSaMP Fw
Citera
2016-10-18, 09:40
Medlem
atjautigss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntonS
Nej de har inte lyckats fixa till hemsidan än. Efter snart SJU MÅNADER fungerar det inte som det ska.

För alla utkastade och blockerade kunder finns det ingen ljusning än, annat än att portera, förstås.

Fungerar fortfarande inte alls!

Det ser ut som om det skulle kunna fungera, med inmatning av mobilnummer och lösenord, men sen är det dött. Utkastad och blockerad fortfarande!!!
Citera
2016-10-18, 12:16
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atjautigs
Fungerar fortfarande inte alls!

Det ser ut som om det skulle kunna fungera, med inmatning av mobilnummer och lösenord, men sen är det dött. Utkastad och blockerad fortfarande!!!

Ja, då blir det ju väldigt löjligt och nästan komiskt att se att Halebop har "Sveriges nöjdaste kunder".

Hur illa är det då hos de andra aktörerna???????
Citera
2016-10-18, 16:38
Medlem
borguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bog11
Ja, då blir det ju väldigt löjligt och nästan komiskt att se att Halebop har "Sveriges nöjdaste kunder".

Hur illa är det då hos de andra aktörerna???????

Utifrån den undersökningen verkar man bara kunna dra en enda slutsats om Halebop... SKI mäter nåt annat...
Citera
2016-10-19, 22:21
Medlem
cerealtubemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cerealtubeman
Jag har kunnat beställa nytt simkort rätt enkelt för. Nu när jag behöver ett nano hittar jag inte sidan. Hänvisas hit. Jag behöver varken kontankort eller ett uppdaterat abonnemang. Vars ska jag gå?

https://shop.halebop.se/kontantkort?utm_source=euroads&utm_medium=affiliat e&utm_campaign=3977&dclid=CM7Lq8mm2c8CFc2NGAodSaMP Fw

Jag antog att kontantkort stod för simkort som man fyller på själv Det var ett tag sen jag beställde ett nytt, några år sen.

Nu har jag mitt simkort i alla fall. När aktiveras simkortet? Satt in det, slagit in pinkoden när mobilen startade. Kan varken ringa, sms:a eller surfa på abonnemangets data. Är det något jag måste kontakta halebop för eller aktiveras det själv om ett tag?
Citera
2016-10-19, 22:29
Medlem
Har ett halebop abo som jag betalat på i några år nu utan att egentligen använda det. Kommer inte ihåg numret, har inte sim-kortet. Hur ska jag lyckas säga upp detta?
Citera
2016-10-19, 22:41
Medlem
cerealtubemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffe98
Har ett halebop abo som jag betalat på i några år nu utan att egentligen använda det. Kommer inte ihåg numret, har inte sim-kortet. Hur ska jag lyckas säga upp detta?

Kontakta halebop. Kundtjänsten är hjälpsam eller går du till närmaste Telia. Dom lär ha dig registrerad på ditt personnummer.
Citera
2016-10-20, 12:05
Medlem
Halebop flyttar fram till vecka 44 innan man kan beställa lösenord för att ta sig in på sitt konto på sidan.

Halebop har blivit jättedåligt på kort tid.

Rekommenderar Hallon eller inget alls låna telefon av andra istället och låta dom jävlas med alla problem operatörerna ställer till med haha
Citera
2016-10-20, 12:37
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil-
Halebop flyttar fram till vecka 44 innan man kan beställa lösenord för att ta sig in på sitt konto på sidan.

Halebop har blivit jättedåligt på kort tid.

Nja... inte så kort tid. Det är faktiskt SJU MÅNADER sen de flesta funktionerna packade ihop på hemsidan.

Men jag håller helt med om att Halebop har spårat ur. De var ju bra tidigare.
Citera
2016-10-20, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntonS
Nja... inte så kort tid. Det är faktiskt SJU MÅNADER sen de flesta funktionerna packade ihop på hemsidan.

Men jag håller helt med om att Halebop har spårat ur. De var ju bra tidigare.

Ja det är faktiskt synd jag använde dem för allt tidigare och det var bra priser och allt fungerade.

Nu struntar jag i dom och rekommenderar folk att jämföra priser på andra bolag och lämna Halebop.

Kundtjänsten i chatten var helt förvånade hur jag kunde tycka att hemsidan inte fungerade som den skulle haha
Citera
2016-10-20, 13:20
Medlem
servalacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil-
Ja det är faktiskt synd jag använde dem för allt tidigare och det var bra priser och allt fungerade.

Nu struntar jag i dom och rekommenderar folk att jämföra priser på andra bolag och lämna Halebop.

Kundtjänsten i chatten var helt förvånade hur jag kunde tycka att hemsidan inte fungerade som den skulle haha

Vi har också lämnat Halebop. De funkar ju inte nåt vidare längre. Vi porterade alla familjen nummer till Fello, som anväder sig av Telias nät. Där fungerar allt helt perfekt. Dessutom snabb och effektiv kundtjänst. Att de är intelligenta och förstår vad man frågar är en STOR fördel jäntemot Halebop som sällan förstod nåt alls. Man skulle alltid bara starta om mobilen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in