2016-02-28, 19:41
Medlem
Tuschpennans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Tycker att Halebops 3G-täckning är svinkass. Hade förväntat mig mer med tanke på att jag bor i en av Sveriges tre storstäder.

Frågan är: Till vilken operatör bör man byta?

Testa att låsa luren på 2G+3G. Med tanke på bandbredden som finns i 3G så märker du inte någon dramatisk skillnad på 3G jämfört med 4G. Visst det är lägre svarstider i 4G. Men bandbredden kan vara same-same.
Du får något bättre batteritid på köpet.
Senast redigerad av Tuschpennan 2016-02-28 kl. 20:00.
Citera
2016-03-09, 09:49
Medlem
Finns det något generellt med vilka tider på året Halebop har kampanjer på surf till exempel?

Vår, Påsk, Sommar, Midsommar, Höst, Jul, Nyår

Vilka andra dagar kan vara intressanta att hålla reda på?

Skottdagen förresten i år var det surfkampanj också. Den hade bra pris
Citera
2016-05-04, 15:43
Medlem
shadow666s avatar
Någon mer här som har halebop kontantkort som också märkt att din oavnända surf,data,samtal sparats ihop med den nya påfyllningen ? Fyllde på mitt kontant halebop kontantkort idag och när ja kollade saldot efter så har det som va kvar från förra månaden lagts ihop med det jag fyllde på med .
Citera
2016-05-04, 15:47
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shadow666
Någon mer här som har halebop kontantkort som också märkt att din oavnända surf,data,samtal sparats ihop med den nya påfyllningen ? Fyllde på mitt kontant halebop kontantkort idag och när ja kollade saldot efter så har det som va kvar från förra månaden lagts ihop med det jag fyllde på med .

Jag har Halebop abonnemang och har märkt samma sak med surfmängden. Blev riktigt positivt överraskad
Citera
2016-09-27, 18:15
Medlem
Hicoxs avatar
Hoppas jag hittat rätt tråd nu bara..

Hursomhelst., har nu Telia refill men tänker byta till ett abonnemang(annan operatör), behöver jag säga upp något med Telia eller ska det funka utan problem att köra med det nya abonnemanget?
Citera
2016-09-27, 18:17
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hicox
Hoppas jag hittat rätt tråd nu bara..

Hursomhelst., har nu Telia refill men tänker byta till ett abonnemang(annan operatör), behöver jag säga upp något med Telia eller ska det funka utan problem att köra med det nya abonnemanget?

Det är bara att sluta använda kontantkortet.
Stoppa abonnemangskortet i telefonen och sen är det bara att tuta och köra. (såvida telefonen inte är låst till någon annan operatör)
Citera
2016-09-27, 18:27
Medlem
Hicoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Det är bara att sluta använda kontantkortet.
Stoppa abonnemangskortet i telefonen och sen är det bara att tuta och köra. (såvida telefonen inte är låst till någon annan operatör)

Ah, det var det jag trodde och hoppades på! Men tack för "bekfräftandet"!
Citera
2016-09-28, 09:56
Medlem
Enydrions avatar
Såg nån reklam om att överbliven surf nu förs över till nästa månad för halebop?
Citera
2016-09-29, 19:59
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Såg nån reklam om att överbliven surf nu förs över till nästa månad för halebop?

Man ska nog vara mycket försiktig med att skaffa Halebop. De har nyligen kastat ut och blockerat en mängd kunder, från deras hemsida. Deras hemsida har inte fungerat korrekt på över ett halvår!

Gör nåt sådant dumt, vet man ju att det kommer mer skit, nånstans, nån gång.
Citera
2016-09-30, 00:51
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bog11
Man ska nog vara mycket försiktig med att skaffa Halebop. De har nyligen kastat ut och blockerat en mängd kunder, från deras hemsida. Deras hemsida har inte fungerat korrekt på över ett halvår!

Gör nåt sådant dumt, vet man ju att det kommer mer skit, nånstans, nån gång.

Ja, Halebop har ju nu mycket tydligt visat att de inte går att lita på, och att de är påtagligt kundfientliga.
Citera
2016-09-30, 13:13
Medlem
atjautigss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntonS
Ja, Halebop har ju nu mycket tydligt visat att de inte går att lita på, och att de är påtagligt kundfientliga.

Men har de inte fixat till än, allt de klantat till? Är alla kunder som slängdes och stängdes ut forfarande utan tillgång till hemsidan?
Citera
2016-09-30, 17:48
Medlem
borguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atjautigs
Men har de inte fixat till än, allt de klantat till? Är alla kunder som slängdes och stängdes ut forfarande utan tillgång till hemsidan?

Nej det är helt otroligt hur illa de tillåter sig att behandla kunderna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in