Tycker att Halebops 3G-täckning är svinkass. Hade förväntat mig mer med tanke på att jag bor i en av Sveriges tre storstäder.
Frågan är: Till vilken operatör bör man byta?
Testa att låsa luren på 2G+3G. Med tanke på bandbredden som finns i 3G så märker du inte någon dramatisk skillnad på 3G jämfört med 4G. Visst det är lägre svarstider i 4G. Men bandbredden kan vara same-same.
Du får något bättre batteritid på köpet.
Senast redigerad av Tuschpennan 2016-02-28 kl. 20:00.
Någon mer här som har halebop kontantkort som också märkt att din oavnända surf,data,samtal sparats ihop med den nya påfyllningen ? Fyllde på mitt kontant halebop kontantkort idag och när ja kollade saldot efter så har det som va kvar från förra månaden lagts ihop med det jag fyllde på med .
Någon mer här som har halebop kontantkort som också märkt att din oavnända surf,data,samtal sparats ihop med den nya påfyllningen ? Fyllde på mitt kontant halebop kontantkort idag och när ja kollade saldot efter så har det som va kvar från förra månaden lagts ihop med det jag fyllde på med .
Jag har Halebop abonnemang och har märkt samma sak med surfmängden. Blev riktigt positivt överraskad
Hursomhelst., har nu Telia refill men tänker byta till ett abonnemang(annan operatör), behöver jag säga upp något med Telia eller ska det funka utan problem att köra med det nya abonnemanget?
Hursomhelst., har nu Telia refill men tänker byta till ett abonnemang(annan operatör), behöver jag säga upp något med Telia eller ska det funka utan problem att köra med det nya abonnemanget?
Det är bara att sluta använda kontantkortet.
Stoppa abonnemangskortet i telefonen och sen är det bara att tuta och köra. (såvida telefonen inte är låst till någon annan operatör)
Det är bara att sluta använda kontantkortet.
Stoppa abonnemangskortet i telefonen och sen är det bara att tuta och köra. (såvida telefonen inte är låst till någon annan operatör)
Ah, det var det jag trodde och hoppades på! Men tack för "bekfräftandet"!
Såg nån reklam om att överbliven surf nu förs över till nästa månad för halebop?
Man ska nog vara mycket försiktig med att skaffa Halebop. De har nyligen kastat ut och blockerat en mängd kunder, från deras hemsida. Deras hemsida har inte fungerat korrekt på över ett halvår!
Gör nåt sådant dumt, vet man ju att det kommer mer skit, nånstans, nån gång.
Man ska nog vara mycket försiktig med att skaffa Halebop. De har nyligen kastat ut och blockerat en mängd kunder, från deras hemsida. Deras hemsida har inte fungerat korrekt på över ett halvår!
Gör nåt sådant dumt, vet man ju att det kommer mer skit, nånstans, nån gång.
Ja, Halebop har ju nu mycket tydligt visat att de inte går att lita på, och att de är påtagligt kundfientliga.