2018-03-27, 19:13
Medlem
gurkmajjas avatar
Ja det kan vara porrigt under rätt omständigheter.
Citera
2018-03-28, 00:17
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frisedeln
Hmm, måste det inte vara ännu mer ok om du faktiskt ÄR pappan?
Incest är inte OK
Citera
2018-03-28, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen
Incest är inte OK

Har jag knappast påstått, jag svarade på TS frågeställning. Läs den en gång till kanske (frågan)
Citera
2018-03-28, 19:28
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Har jag knappast påstått, jag svarade på TS frågeställning. Läs den en gång till kanske (frågan)
Ja, rent tekniskt är det mer korrekt att säga att man är pappan om man verkligen är pappan än om man inte är pappan. Jag vet inte vart du vill komma med det. Det är ju självklart. Han frågade inte ens om det du svarade på. Han snackar om ett typ av ROLLSPEL om du missade det där man låtsas vara den riktiga pappa.

Fan du är en pappskalle.
Senast redigerad av storpungen 2018-03-28 kl. 19:30.
Citera
2018-03-31, 00:28
Medlem
IlsaDerSSs avatar
Jaaaa!

Att få "pappa bestämmer" viskat i örat när han är bottnar i mig med ett hårt grepp om håret som han drar bakåt,,,

Tror bara tjejer med dåliga relationer till sina pappor ogillar detta!! Alltså typ t.e.x. blatte brudar gillar jue inte smisk har jag hört av rätt många & det beror på att de förknippar det med något negativt under uppväxten.. Svenska tjejer som är pappas flicka älskar sånt här... Freud sa väl något sånt? Minns det från gymnasiet,,,
Citera
2018-03-31, 14:43
Medlem
Älskar det. Ska helst vara en åldersskillnad på minst 10år med. DDLG är nice med.
Citera
2018-03-31, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argpatriark
Älskar det. Ska helst vara en åldersskillnad på minst 10år med. DDLG är nice med.

DDLG?? Förlåt en okunnig
Citera
2018-03-31, 18:44
Medlem
Citat:
DDLG?? Förlåt en okunnig

Daddy dom little girl?
Citera
2018-04-01, 09:55
Medlem
Challenger-74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Jag är mest nyfiken, och dömer inte. Även om det låter styltigt anser jag att folk får syssla med exakt vad de vill i sovrummet så länge ingen tar skada. Jag personligen skulle dock vara mer än obekväm med att en partner kallade mig pappa under sexakten. Men att man slänger ur sig någonting med mamma eller pappa under sexakten för att det låter så kinky och förbjudet köper jag.

Dock låter det lite besynnerligt att leva i en sexuell relation med någon man på ett filosofiskt plan faktiskt betraktar som ens dotter. Helt uppenbarligen kallade din partner dig för pappa i situationer som saknade helt sexuell kontext. Vilket du måste ha accepterat och kanske t om uppmuntrat utan vidare. Din partner hade ju biologisk far som hon hade tillräckligt bra relation till för att ni tidvis skulle besöka hennes föräldrar och umgås med dem. Hur såg din relation ut till dina egna föräldrar under den här tiden? Jag är bara nyfiken på hur man hamnar i en relation där man faktiskt ser varandra som far och dotter.

Min föräldrarelation är helt i sin ordning skulle jag nog säga. Uppvuxen i kärnfamilj etc. vi hamnade i pappa-dotter-situationen via det rent sexuella. Sen en dag frågade hon om ”Pappa kan kolla hennes hemuppgift”. Eftersom vi var hemma hos mig antog jag att det var mig hon menade och sen rullade bollen på. Och efter en tid hade vi vad jag i backspegeln skulle betrakta som en lite skev men kärleksfull relation. Till den dag hon träffade en snubbe på sin utbildning.
Citera
2018-05-02, 14:07
Medlem
Vilja-s avatar
Sjukt tändande
Citera
2018-05-03, 20:52
Medlem
Strangeflowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlsaDerSS
Jaaaa!

Att få "pappa bestämmer" viskat i örat när han är bottnar i mig med ett hårt grepp om håret som han drar bakåt,,,

Eller hur! Det är så galet hett.
Men det får inte gå till överdrift, dock väldigt tändande om det förekommer nån gång här och där, när sexet är extra hett/vilt/hårt. Lite som örfilar. Bensin på elden.
Och så lite drag i håret på det och jag seglar lätt i hamn.
Citera
2018-05-04, 03:32
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strangeflower
Men det får inte gå till överdrift,

Jo. "Överdriften är kåthetens moder" / Albert Einstein
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto