Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-12, 22:41
  #61
Medlem
I ett förhållande tycker jag det är helt ok om tjejen vill säga det. Har hänt mig 1 gång så inte vanligt enligt mig. Alltså på hennes initiativ.

Skulle ett ONS säga det tror jag inte det funkar lika bra. Skulle kännas mer stört och undra hur det är med henne.
Citera
2018-03-22, 07:43
  #62
Medlem
Challenger-74s avatar
Jag tycker att det är helt i sin ordning. Jag gillar age play och riktig åldersskillnad. Hade ett förhållande för ett antal år sedan där tjejen var 10 år yngre. På en middag hos hennes föräldrar sa hon ”Pappa kan du skicka saltet.” Både jag och hennes biologiska pappa sträckte sig efter saltkaret. Fadern såg ut att vilja mörda, dottern rodnade och modern fick något glasartat i blicken.
Citera
2018-03-23, 13:05
  #63
Avstängd
Förmodligen otroligt vanligt ute i de svenska hemmen.
Citera
2018-03-23, 22:33
  #64
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Om hon är klädd för rollen kan det gå an. Annars får det vara.
Citera
2018-03-24, 01:51
  #65
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Challenger-74
Jag tycker att det är helt i sin ordning. Jag gillar age play och riktig åldersskillnad. Hade ett förhållande för ett antal år sedan där tjejen var 10 år yngre. På en middag hos hennes föräldrar sa hon ”Pappa kan du skicka saltet.” Både jag och hennes biologiska pappa sträckte sig efter saltkaret. Fadern såg ut att vilja mörda, dottern rodnade och modern fick något glasartat i blicken.
Att din partner kallar dig Pappa, Batman eller Arne under sexakten har ju ingen med att göra. Men det är ju en smula oförskämt att spela samma rollspel framför hennes föräldrar. Det är ju lite som att säga "Er dotter vill vara en hora", om din partner nu tänder på den termen i sänghalmen. Eller kalla sin partner hora eller slampa framför hennes vänner av samma anledning. Så här blir man ju nyfiken om du tyckte det var lite häftigt att sträcka dig efter saltet, eller om du kände att det var svårligen genant att utsätta hennes föräldrar för det misstaget.
Citera
2018-03-24, 13:04
  #66
Medlem
Challenger-74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Att din partner kallar dig Pappa, Batman eller Arne under sexakten har ju ingen med att göra. Men det är ju en smula oförskämt att spela samma rollspel framför hennes föräldrar. Det är ju lite som att säga "Er dotter vill vara en hora", om din partner nu tänder på den termen i sänghalmen. Eller kalla sin partner hora eller slampa framför hennes vänner av samma anledning. Så här blir man ju nyfiken om du tyckte det var lite häftigt att sträcka dig efter saltet, eller om du kände att det var svårligen genant att utsätta hennes föräldrar för det misstaget.

Att jag sträckte mig efter saltet var en ren reflexhandling eftersom min och partnerns relation även utanför sängen hade lite av en pappa-dotterkaraktär. Men för att besvara din fråga: jag tyckte att det var en aning pinsamt och inte min finest hour.

Några veckor senare var ordningen återställd och den biologiska pappan bjöd på finwhiskey och erbjöd oss att låna sommarstugan.
Citera
2018-03-25, 11:00
  #67
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Challenger-74
Att jag sträckte mig efter saltet var en ren reflexhandling eftersom min och partnerns relation även utanför sängen hade lite av en pappa-dotterkaraktär. Men för att besvara din fråga: jag tyckte att det var en aning pinsamt och inte min finest hour.

Några veckor senare var ordningen återställd och den biologiska pappan bjöd på finwhiskey och erbjöd oss att låna sommarstugan.
Jag är mest nyfiken, och dömer inte. Även om det låter styltigt anser jag att folk får syssla med exakt vad de vill i sovrummet så länge ingen tar skada. Jag personligen skulle dock vara mer än obekväm med att en partner kallade mig pappa under sexakten. Men att man slänger ur sig någonting med mamma eller pappa under sexakten för att det låter så kinky och förbjudet köper jag.

Dock låter det lite besynnerligt att leva i en sexuell relation med någon man på ett filosofiskt plan faktiskt betraktar som ens dotter. Helt uppenbarligen kallade din partner dig för pappa i situationer som saknade helt sexuell kontext. Vilket du måste ha accepterat och kanske t om uppmuntrat utan vidare. Din partner hade ju biologisk far som hon hade tillräckligt bra relation till för att ni tidvis skulle besöka hennes föräldrar och umgås med dem. Hur såg din relation ut till dina egna föräldrar under den här tiden? Jag är bara nyfiken på hur man hamnar i en relation där man faktiskt ser varandra som far och dotter.
Citera
2018-03-25, 11:02
  #68
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Jag hade nog slaknat rätt omgående om jag blivit kallad för "Pappa" i samband med sex.
Citera
2018-03-25, 23:52
  #69
Medlem
Hursomhelstings avatar
Det är bara latinskor som får säga åhh Papi!
Papi är en hedersbetygelse typ hussen i huset!
Alla andra sorts kvinnor och det blir ytterst avtändande.
Citera
2018-03-26, 14:15
  #70
Medlem
Man hade svarat som man blivit behandlad:
Fan va go du e mor
Ooooh morsan nu kommer ja

Nä de e wierd, kallar inte ens min fru för mamma om det inte är så att jag ger mina barn direktiv, gå till mamma eller liknande.
Citera
2018-03-27, 01:00
  #71
Medlem
storpungens avatar
Ja, så länge du inte är pappan.
Citera
2018-03-27, 19:00
  #72
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen
Ja, så länge du inte är pappan.

Hmm, måste det inte vara ännu mer ok om du faktiskt ÄR pappan?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback