Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2018-05-04, 16:18
  #85
Medlem
Jag anser att det är verkligen fult att bli kallad för pappa i sängen, efterhands känslan är otäckt..
Citera
2018-05-04, 19:41
  #86
Medlem
RZLAs avatar
Ja, jag har inga problem med det, jag brukar själv skrika efter mormor under sexakten.
Citera
2018-05-04, 20:19
  #87
Medlem
Nej egentligen är det inte OK. Men jag förstår poängen.
Citera
2018-05-07, 13:39
  #88
Medlem
Ni som träffat tjejer som tagit iniativ till att kalla er pappa på eget iniativ, hur har det börjat? Har det varit från bdsm-kretsar, eller att ni pratat om det innan?

Eller har det vuxit fram med tiden? Tycker det känns sjukt tändande och vill prova! Ser bra ut och vet hur man för sig, men hur tusan ska man kunna finna en tjej som gillar just detta? Måste ju nästan vara på darkside eller något

Det är just den förstärka känslan av dominans som tänder en låga inom mig
Citera
2018-05-07, 13:45
  #89
Medlem
Ni som träffat tjejer som tagit iniativ till att kalla er pappa på eget iniativ, hur har det börjat? Har det varit från bdsm-kretsar, eller att ni pratat om det innan?

Eller har det vuxit fram med tiden? Tycker det känns sjukt tändande och vill prova! Ser bra ut och vet hur man för sig, men hur tusan ska man kunna finna en tjej som gillar just detta? Måste ju nästan vara på darkside eller något

Det är just den förstärka känslan av dominans som tänder en låga inom mig
Citera
2018-05-07, 14:17
  #90
Medlem
Jacobssteges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argpatriark
Älskar det. Ska helst vara en åldersskillnad på minst 10år med. DDLG är nice med.
10 år är väl ingen åldersskillnad, där man kan kallas för pappa. Nä, det skall vara en just nyfylld 15 åring som sexar med mig 57 år. Då äre åkej att kallas för pappa.
Citera
2018-05-07, 15:53
  #91
Medlem
tuggishs avatar
Vill bli kallad pappa eller daddy, men alla brudar tycker det är för perverst och skiter i det.

Vissa har kallat mig daddy efter jag tjat om "whos your daddy" 15-talet gånger. Tills slut ger de upp!
Citera
2018-05-07, 16:01
  #92
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Ja, jag har inga problem med det, jag brukar själv skrika efter mormor under sexakten.

Det är lika sjukt som att kalla sitt luder till kvinna för "mitt barnbarn". När honan kallar sin man för 'daddy' är det inte daddy som i pappa utan som i chefen, the boss.
Citera
2018-05-07, 18:11
  #93
Medlem
Skattebrotts avatar
[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av RickyLate
Ni som träffat tjejer som tagit iniativ till att kalla er pappa på eget iniativ, hur har det börjat? Har det varit från bdsm-kretsar, eller att ni pratat om det innan?

Tjejen har vid något tillfälle hintat "jag vill ha sex med pappa" eller så kan man läsa det mellan raderna om tjejen i sin profil nämnt att hon tänder på "ageplay" eller på åldersskillnader. Är man betydligt äldre än tjejen är det nästan helt säkert att hon tänder på "pappa"-tanken, utom om hon är neurotisk och får överjags-vibbar över sin verkliga pappa. Har hon däremot ingen relation med sin riktiga pappa vågar jag faktiskt säga att det är 100% säkert att hon tänder på tanken att hennes älskare är "pappa".

"Pappa" har ju ingen direkt koppling till BDSM. Möjligtvis att sexuellt äventyrliga tjejer dels provar BDSM och dels gillar "pappa"-lekar (förutsatt att de passar in, dvs att mannen är betydligt äldre än hon).

Citat:
Eller har det vuxit fram med tiden? Tycker det känns sjukt tändande och vill prova! Ser bra ut och vet hur man för sig, men hur tusan ska man kunna finna en tjej som gillar just detta? Måste ju nästan vara på darkside eller något

Är du äldre eller har en pappa-aktig framtoning (stiligt och ordentligt klädd, inte luffig) så märker du det automatiskt när du spanar in tonåringar om nån spanar in dig tillbaks.

Det är väl bara att nämna att du söker en kåt "dotter" i din profil på valfri dejtingsajt exempelvis bodycontact eller knullkontakt eller klubb6 eller vad ni nu har i Sverige nuförtiden.
Citera
2018-07-04, 11:24
  #94
Medlem
TantSexys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrtidningsson
Har ni varit med någon tjej som vill att man kallar sig pappa under sex?
"kom till pappa!" "sug pappas kuk" "åhh pappa, du knullar så skönt PAPPA!"

Det har jag. Det var avtändande. Antagligen en dominansgrej, tror inte hon ville knulla sin sin riktiga pappa.

Vad säger ni? Är ni knullpappor?

Är ju ganska vanlig i typ rollspel, eller att man har en "daddy". Har inget med pedo att göra.
Citera
2018-07-06, 10:30
  #95
Medlem
Henry-Swansons avatar
Det är väl inga problem som jag ser det, särskilt i rollspel som någon sa men om det bara kommer under vanligt sex hade jag nog hajjat till lite. Inte slutat ligga men ja det hade gjort mig nyfiken och kankse gått vidare på det så hade denna sexstund kanske utvecklats åt "pappa-hållet" ;-)
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback