2012-11-03, 12:10
Medlem
Min tjej fyller år nästa fredag och vi har bokat in en middag på ett fint/spännande ställe på kvällen som vi är klara med cirka kl 19. Därefter skulle jag vilja överraska henne med något kul. Jag funderade först på bio, men det finns ingen bra film som går då. Det hade varit mycket lättare om det var på sommaren att komma på något. Men i alla fall, har ni något tips på vad vi kan göra efter middagen? Vi är för övrigt i 25-årsåldern och bor i Malmö.
Citera
2012-11-03, 12:18
Medlem
svampdamps avatar
https://www.flashback.org/t1722502
Citera
2012-11-03, 12:20
Medlem
MICR0SOFTs avatar
Gå hem till dig och.....ha sex?
Skoja bara, ni kan gå på Krogen eller tälta någonstans i skogen
Citera
2012-11-03, 12:40
Bannlyst
Alla dessa trådar utan bakgrunds info ..
Vad är du och din tjej för människor, sportiga, nördar, .... ...

Paintball/Laserdome, ett biblioteksbesök, ett glas på stan, ta bilen till havet en strand där ni tänder en eld och grillar korv, en cykeltur, ta in på hotell gå ut och ät gott ha bra sex i hotellrummet, köp ett klassiskt spel eller till dator/konsoll. Köp hem lyxig mat (laga till henne eller gör det tillsammans) och fint vin / öl och rodda upp en god middag med stämningsfull musik kanske film ...

Helt omöjligt att tipsa när vi inte vet "vem" din tjej är!

Edit: Skrev på bara och såg att ni bokat in middag.

Köp oljefärger duk mm mm och gör en tavla tillsammans, gör en avgjutning av din penis, ett besök på badhuset / spa. Rista in edra initialer med ett hjärta emellan i ett träd, gå på teater, försök att få tillgång till en boxningsring och gå en fight, Ost och kex .... , Låt henne gå till en "parfymexpert" där hon får göra sin egna parfym ... , kroppsmåla varandra, boka in en tid hos en tatuerare, gå till hennes favorit klädesbutik, hyr en lyxig bil och kör runt, ...
Senast redigerad av Six10 2012-11-03 kl. 12:50.
Citera
2012-11-03, 12:49
Medlem
Spela Twister i underkläder!

Boka ett hotellrum på ett fint hotell. Ge henne massage, drick champagne och bara njut av varandra.
Citera
2012-11-03, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av amandaa-
Spela Twister i underkläder!

Jag skulle toppa det med massor av levande ljus och nakna.
Citera
2012-11-03, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Six10
Jag skulle toppa det med massor av levande ljus och nakna.

Levande ljus är bra men underkläderna på. De ska inte stressas av. Var sak har sin tid!

Citera
2012-11-03, 16:53
Medlem
åk till närmsta bowling hall och se om hon är bra på det,be personalen sätta på lite musik
Citera
2012-11-03, 19:14
Medlem
ryarns avatar
Kolla upp om det händer något roligt i stan på fredag. Ta med henne på nån konsert eller evenemang. Händer mycket i Malmö om kvällarna!
Citera
2012-11-03, 19:28
Medlem
Jag skulle tycka det var jätte gulligt om en kille skulle göra en promenadväg till mig.

Alltså typ först lägga ner en lapp i tjejens handväska på vart hon ska gå. Göm den noga i väskan så hon inte råkar se den i förväg. Sen smsa henne: kolla i det lilla facket i den handväska, när du vill att hon ska börja gå. Be henne i förväg också vänta på en överaskning så hon vet om när hon ska vara förbered.Så hon har möjlighet att gå iväg. Sen ska du lägga ut lappar, med små gulliga saker som "gå till stället vi kysstes för första gången" eller något om det är i närheten. Låt henne gå dit där hon hittar den andra lappen och sen fortsätt så och sen vid det slutliga målet ska du valt en vacker plats vid typ vattnet och tänt marschaller längs hela promenadvägen som ni sen ska gå tillsammans och hålla varandra i handen och vara sådär extra söta mot henne. Sen där du ska stå och möta henne ska du gjort ett stort hjärta av maschaller också skriva I LOVE YOU. Det är gulligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in