2009-01-23, 09:57
Medlem
Har fått för mig att hon har barn.
Citera
2009-01-23, 11:51
Medlem
Wawawas avatar
Orkar inte läsa tråden. Jag kan bara säga: Nej! Det är hon inte. Om hon är det spelar hon jääävligt bra hetero..
Citera
2009-01-23, 12:30
Medlem
wonderlands avatar
Nä, inte har hon fått barn.
Citera
2009-01-23, 12:48
Medlem
Sprungs avatar
Är Laleh lesbisk?

Jag vet att hon är det. Hon var nämligen tillsammans med min polares syster för ett par år sedan, dock ej officiellt och ej under en längre tid en sk; flirt. slut på diskutionen.
och nej jag vill inte och kommer inte bekräfta detta genom att posta bilder dessa tjejer tillsammans.
Senast redigerad av Sprung 2009-01-23 kl. 12:52.
Citera
2009-01-23, 13:45
Moderator
Pentyls avatar
Inga vittnen

Inte ett enda vittnesmål från polarens kusin e dy, innehållande penetrationsvinkel och betyg på hundra inlägg!
Hon kanske har god moral - eller alternativ läggning. Eller inte hittat den rätte. Eller så har hon det och vederbörande har inte loggat in på FB-kontot idag för att skryta.
Citera
2009-01-23, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idoru
Rätta mig om jag har fel, men har inte Laleh även varit med i Jalla Jalla?
Yes, hon började sin karriär i Josef Fares film Jalla! Jalla!.
Citera
2009-01-23, 14:34
Medlem
Carl Serungs avatar
Från att varit en söt tjej ser hon nu ut som en gammal tant . hon har garanterat palestinasjal och basker också. Knepig filur de där...
Citera
2009-01-23, 15:27
Bannlyst
Laleh är jättesöt och begåvad - men också den flummigaste och mest förvirrade person man någonsin sett! Om hon är likadan privat som hon är i intervjuer har jag svårt att föreställa mig att hon någonsin haft en kärleksrelation, oavsett kön! Har aldrig läst/hört någon antydan om att hon skulle vara lesbisk dock.

Jag såg henne live för ett par år sedan och hon är verkligen en bra liveartist.
Senast redigerad av Oilkink 2009-01-23 kl. 15:33.
Citera
2009-01-23, 16:32
Medlem
bananpastejs avatar
Hon är väl bi om folk vet om att hon gillar både killar och tjejer hit & dit.

Bra smak har hon då iaf när hon väljer att lämna stockholm för skellefteå/bjuröklubb
Citera
2009-01-24, 12:45
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananpastej
Hon är väl bi om folk vet om att hon gillar både killar och tjejer hit & dit.

Bra smak har hon då iaf när hon väljer att lämna stockholm för skellefteå/bjuröklubb
Däremot är det slut med Skellefteå-killen som hon varit ihop med i några år, hörde jag... Någon som vet om det stämmer?
Citera
2009-01-24, 15:37
Medlem
vad är skellefteåkillen för figur då?
Citera
2009-01-24, 16:00
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lighthousetouch
Hennes engelskspråkiga låtar är oerhört mycket bättre än de svenska, när hon sjunger på svenska så blir det nån slags larvig progg/budskaps sörja med töntmelodi, hon är väldigt begåvad annars och bisexuell.
Jag tycker det är tvärtom. Hon levererar känsla bättre när hon skriver på svenska. Det blir mer djup då än när hon skriver på engelska. Engelskan är på något sätt urvattnad och hennes låtar får inte samma glöd då. De svenska grejerna däremot, de går rätt in i mitt hjärta. Laleh är en av mina absoluta favoriter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in