Nu har jag inte läst igenom hela tråden, ber om ursäkt om det jag postar redan har blivit diskuterat
Att vi har fler invandrare än vad vi kan hantera (på ett schysst vis iaf) är ju hela problemet, vilket dom flesta vet.
Många som sitter på kåken får ju göra något värdelöst jobb för en liten skitsumma pengar (i timmen). Kan vi fixa liknande enkla jobb till invandrarna? Verkar ju vara en å annan skarp individ och säkert ett par entrepenörer bland dessa!
Någon nytta ska dom väl kunna göra? Vi får börja se dom som möjligheter istället för problem!
Billig arbetskraft är vad dom är! Nu står ju dock redan dagens ungdommar för billig arbetskraft..

då lär väl våra unga gå arbetslösa istället.. vilket många redan gör..
Ändrar nästan själv inställning medans jag skriver..
nä..
jag röstar SD 2014 och sen hoppas att dom kriminella slängs ut och att vi inte tar in mer skit!