2012-10-31, 00:35
Medlem
Ja att majoriteten av invandrarna från mellanöstern är otacksamma pack är väl ingen nyhet.
Citera
2012-10-31, 00:39
Medlem
road-to-ruins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Gurka
Jag tror inte dem vet om det innan de kommer till Sverige. Sverige för dem är det här landet som det finns gratis pengar och man inte behöver arbeta och staten fixar allt åt dem. Egentligen är detta regeringens fel eftersom det är klart och tydligt att Sverige har passerat gränsen hur många man kan ta emot för länge sedan. Allt går på knäna, pengar saknas, bostäder saknas, sjukvården saknar kapacitet osv. Varje sund människa inser att man kan inte ta emot så mycket invandrare eftersom det inte finns resurser till det, men politikerna fortsätter ändå

Ni här på FB kan spy galla över invandrare men världen är tillräckligt full av skitmänniskor för att kunna övermätta Sverige, fortfarande är det politikerna som är orsaken till detta.

FAN håller med dig. Jag är inte rasist på någon sätt då min bäta vän är neger. sverige kommer gå åt hellvete om invadringen forsätter som den gör. Det ligger i våran natur att slås och kriga för sin sak och sin religon. personligen hatar jag allt som har med religon att göra och det är oftast det som våra
konfliker hammnar med invandrare eller att dom vägrar annpasa sig till sverige.

vi är redan för många på jorden så vi ska inte ta in flyktingar. är jordens gång på allt... 50% av jordens befolking bode dö tycker jag.
Citera
2012-10-31, 00:54
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av road-to-ruin
vi är redan för många på jorden så vi ska inte ta in flyktingar. är jordens gång på allt... 50% av jordens befolking bode dö tycker jag.
Otroligt många skulle dö om vi vita omedelbart slutade försörja i princip hela Afrika söder om Sahara. Naturen skulle rena sig själv, så att säga.
Citera
2012-10-31, 07:51
Medlem
MightyMaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi_II
"-Det finns varken el eller element i vårt rum. Det är svårt att bo här. Vi har barn. "

Det syns ett element på bilden de visar!
La märke till det också ooops!
Citera
2012-10-31, 07:59
Medlem
joxarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DestroyPrometheus
Andelen myter och lögner bland dessa är stor, en klassiker är myten om att FN betalar för dessa flyktingar, vilket vi vet är en ren lögn, vidare så borde dessa idioter förstår att FNs pengar kommer från olika Stater och dessa Staters pengar kommer från, skattebetalarna...

Addera detta med det jag skrev i ovanstående inlägg och man förstår varför de är helt dumma i huvudet, det är flyktingsmugglarkräken som är som urusla bilförsäljare, antirasistpacket, politikerna och resten av de kriminella som tjänar pengar på denna idioti som matar dessa ökentroll med amsagor, jag menar ökentrollen köpte ju t.o.m. världens mest patetiska religion islam, rakt av.
Det är inga stora tänkare precis, och det märks även i deras samhällsutveckling, så fort islam tog över så dog i stort sett all utveckling från att innan ha haft en ok utveckling.

Ut med packet eller skjut packet, vilket som.

Du har rätt i det Du skriver. Det är ingen vild gissning att det kommer en variation på "Kristallnatten" när Svenska medborgare mer och mer får upp ögonen vart Sverige och människorna är på väg p.g.a strutsarna i regeringen-utom SD som ser problemet och säjer det och vill göra något åt det.Ofattbart att detta vansinne får fortgå,Sverige som en gång var ett ganska välmående land för alla medborgare innan utifrånkommande kom hit och tog brödkakan ur munnen på Svenska folket.
Citera
2012-10-31, 08:44
Medlem
Motacilla.albas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Visst kan de ha synpunkter på förhållandena osv, men de borde se hur det ser ut på flyktingförläggningar i Italien och Grekland!

Riktigt upprörd blir man dock när de klagar på städningen! Om de ändå bara sitter av tid där med avbrott för en och annan språklektion, så kan de väl åtminstone få sköta städningen själva för h-e!!!

Tror vi bör ha samma standard i alla länder så att det blir konkurrensneutralt.
Alla länder bör lägga sig på lägsta acceptabla nivån. Duger det i Grekland duger det här.
Citera
2012-10-31, 08:55
Medlem
Nu har jag inte läst igenom hela tråden, ber om ursäkt om det jag postar redan har blivit diskuterat

Att vi har fler invandrare än vad vi kan hantera (på ett schysst vis iaf) är ju hela problemet, vilket dom flesta vet.

Många som sitter på kåken får ju göra något värdelöst jobb för en liten skitsumma pengar (i timmen). Kan vi fixa liknande enkla jobb till invandrarna? Verkar ju vara en å annan skarp individ och säkert ett par entrepenörer bland dessa!

Någon nytta ska dom väl kunna göra? Vi får börja se dom som möjligheter istället för problem!
Billig arbetskraft är vad dom är! Nu står ju dock redan dagens ungdommar för billig arbetskraft.. då lär väl våra unga gå arbetslösa istället.. vilket många redan gör..

Ändrar nästan själv inställning medans jag skriver..

nä..

jag röstar SD 2014 och sen hoppas att dom kriminella slängs ut och att vi inte tar in mer skit!
Citera
2012-10-31, 08:55
Medlem
Unlimiteds avatar
Många här talar om att vi bör mobilisera våra resurser och hjälpa dem i sina egna länder istället. Visst kan jag hålla med om att jag hellre ser att vi hjälper dem där nere än att ta hit packet, men varför ska vi överhuvudtaget ge de pengar? Vad har vi för skyldighet till det, är de inte deras eget fel att deras länder är piss.
Citera
2012-10-31, 09:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Smacharen
Många som sitter på kåken får ju göra något värdelöst jobb för en liten skitsumma pengar (i timmen). Kan vi fixa liknande enkla jobb till invandrarna? Verkar ju vara en å annan skarp individ och säkert ett par entrepenörer bland dessa!

Någon nytta ska dom väl kunna göra? Vi får börja se dom som möjligheter istället för problem!
Billig arbetskraft är vad dom är!

Det är ju det dem gör, invandrare gör skitjobben. Har du besökt en industri någon gång?
Citera
2012-10-31, 09:28
Medlem
Vi behöver ett rejält attentat mot muslimer/arabfolk i Sverige.

Så pass kraftigt att det hörs över hela världen. Så att lycksökarna förstår att Sverige inte är ett land av guld och honung och därmed inte söker sig hit.

Snälla någon, spräng en moské eller gå in och kör en Breivik. Eller några tiotal nya lasermän.

Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Det är ju det dem gör, invandrare gör skitjobben. Har du besökt en industri någon gång?

Skitsnack. I bästa fall stjäl de jobb från svenska ungdomar.
Senast redigerad av VF183 2012-10-31 kl. 09:32.
Citera
2012-10-31, 10:16
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Dum video som avhandlats på Flashback tidigare, och som inte har någonting alls med trådstarten att göra. Ingen har någonsin hävdat att invandring löser fattigdomsproblem.
Nej, men många hävdar att vi gör någon nämnvärd nytta, vilket vi inte gör.
Citera
2012-10-31, 10:19
Medlem
CheckMyBrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiipe
Tror ni att det finns någon möjlighet att någon/några SD-sympatisörer har betalat dessa flyktingar för de här korkade uttalanden? Många extra röster till SD för en billig peng.

Om inte annat är det väl ett ganska smart sätt att fixa röster på?

Ja, eller journalisten som gjorde inslaget. För det måste väl vara stört omöjligt att det finns en journalist med SD-sympatier?
Om så är fallet sitter nog hen på arbetsförmedlingen idag och suckar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in