Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-31, 17:05
  #349
Medlem
Om man anser sig att man har det samre haer aen dar man kommer ifran sa tycker jag att man ska ta sina trasor och flytta tillbaka.

Sag att det var en iranier i City som hade haft asikter att man skulle ta tillvara alla "ingenjorer", "lakare" och annat "hogutbildat folk" som jobbar som taxichaffisar. Alla dessa muslimer som anses vara hogutbildade och som testats om de verkligen kan de anser sig kunna men som inte haft akta examensbevis. Alla kan havda att de ar nagot och komma med forfalskade dokument men om man har den kompetens man har sa far man jobb inom den nisch man ar utbildad inom. Det ar enkelt att repetera myter som folk fran gatan har byggt ihop. Dessutom om de hade haft de som behovs intelligensmassigt hade de inte haft sa strora problem med att anvanda sig av en GPS och fortfarande missa adressen. Min gissning ar att det ar nagon annan som hjalpt dem med att fa taxikorkortet for sa korkad kan man inte vara och jag tror inte att de har klarat raknedelen pa taxiprovet. Det ar nagon annan som gjort den delen at dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
Vilken jävla snyftjournalistik DN pysslar med!

De otacksamma stollarna flyr från krig, elände och misär och får nu helt utan krav på motprestation mat, husrum och trygghet i väntan på att slussas in i livslång parasittillvaro i Sverige. Passar galoscherna? Skulle inte tro det. Herr Ingenjörn från Syrien och hans familj finner det ohållbart att tvingas bo en hel månad i omständigheter som dessa! Orenoverade våtutrymmen och jättelångt till både shopping, biograf och bättre restauranger. Dessutom osorterade ynglingar (landsmän) som ränner i korridorerna

Att privata entreprenörer gör storkovan på sveriges integrationstekniska happy-hour-mentalitet gör inte saken ett dugg bättre.

Se där! Nu har jag näthatat igen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback