29 084 besökare online
856 487 medlemmar • 45 798 869 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Politik > Integration och invandring
Svara på ämne
Ämnesverktyg
SirHizz
Medlem
SirHizzs avatar
http://www.svt.se/nyheter/sverige/se...-pa-asylboende

Sex-sju personer trängs i varje rum på asylboende Boende på det tillfälliga asylboendet Gärdshyttan utanför Askersund vittnar om svåra förhållanden

-Det är många problem här, med maten, administrationen, sjukhusvård, städning, rummen... I varje rum bor det sex-sju personer. Det är trångt, säger Sayd Mohammad, som var språklärare i Syrien.

[b]varför kom nu hit då era jävla Idioter! om sverige är så hemskt land! åk hem dit ni kom ifrån då för fan! you sick bastards! komma hit och sen klaga på allting, tro fan att folk röstar på sverigedemokraterna då! jag är moderat, men jag blir så förbannad på folk som kommer hit från krig, och ändå klagar, Sd för mig 2014, gränsen är nådd nu. eller vad tycker ni? sen under tiden dom söker asyl så våldtar dom tjejer och misshandlar folk. dom är patrask, jag målar inte ut en folkgrupp här, men alla som kommer hit för skydd undan krig och ändå klagar på att dom bor fel, skall ut, dom ser ingen tacksamhet i det dom fått.
Senast redigerad av SirHizz 2012-10-29 kl. 23:09.

aryan_utophia
Medlem
aryan_utophias avatar
håller med dig i allt du säger, om huset är för litet. Varsågod slå upp ett tält eller bygg en lerhydda (så känner ni er mer som hemma)

NovaOculus
Medlem
NovaOculuss avatar
Spelar ingen roll om det hade suttit en röd, grön eller blå regering de senaste 4-8 åren, de har alla missköt invandringsfrågan totalt.

Skogsvatte
Medlem
Skogsvattes avatar
De lever som djur för att de är djur. Dessa undermänniskor tillhör de lägsta formerna av mänskligt liv och blotta tanken på att de överhuvudtaget skall tillåtas uppehälle som slavarbetare i Sverige är löjeväckande. Ut med packet.
"Don't refuse to think about the grim and bloody remedy of a civil war -- because the alternative is far grimmer and far bloodier. Civil war is thinkable, civil war is plannable -- when the alternative is extinction. Be a man, and face reality, and steel yourself to do whatever must be done to undo the damage that our enemies have done to us, so that our people will have a future."
--Dr. William Pierce

Armadas
Medlem
Armadass avatar
Vad som irriterar mig mest är bidragen som går ut till de som inte tillför nått i samhället och aldrig kommer göra. Glider ju omkring på räkmackor.

trickydick
Medlem
trickydicks avatar
Blatten på slutet som sa att det var bättre bland bomberna i Syrien, han gav SD många nya röster.
There is nothing more painful to me at this stage in my life than to walk down the street and hear footsteps and start thinking about robbery. Then look around and see somebody white and feel relieved.... After all we have been through. Just to think we can't walk down our own streets, how humiliating. –Jesse Jackson

Dr.Gurka
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirHizz
[url]varför kom nu hit då era jävla Idioter! om sverige är så hemskt land! åk hem dit ni kom ifrån då för fan! you sick bastards! komma hit och sen klaga på allting, tro fan att folk röstar på sverigedemokraterna då! jag är moderat, men jag blir så förbannad på folk som kommer hit från krig, och ändå klagar, Sd för mig 2014, gränsen är nådd nu. eller vad tycker ni? sen under tiden dom söker asyl så våldtar dom tjejer och misshandlar folk. dom är patrask, jag målar inte ut en folkgrupp här, men alla som kommer hit skydd undan krig och ändå klagar på att dom bor fel, skall ut, skicka hem asen igen. kanske det är bättre där

Jag tror inte dem vet om det innan de kommer till Sverige. Sverige för dem är det här landet som det finns gratis pengar och man inte behöver arbeta och staten fixar allt åt dem. Egentligen är detta regeringens fel eftersom det är klart och tydligt att Sverige har passerat gränsen hur många man kan ta emot för länge sedan. Allt går på knäna, pengar saknas, bostäder saknas, sjukvården saknar kapacitet osv. Varje sund människa inser att man kan inte ta emot så mycket invandrare eftersom det inte finns resurser till det, men politikerna fortsätter ändå

Ni här på FB kan spy galla över invandrare men världen är tillräckligt full av skitmänniskor för att kunna övermätta Sverige, fortfarande är det politikerna som är orsaken till detta.
Senast redigerad av Dr.Gurka 2012-10-29 kl. 23:15.

aryan_utophia
Medlem
aryan_utophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Gurka
Jag tror inte dem vet om det innan de kommer till Sverige. Sverige för dem är det här landet som det finns gratis pengar och man inte behöver arbeta och staten fixar allt åt dem. Egentligen är detta regeringens fel eftersom det är klart och tydligt att Sverige har passerat gränsen hur många man kan ta emot för länge sedan. Allt går på knäna, pengar saknas, bostäder saknas, sjukvården saknar kapacitet osv. Varje sund människa inser att man kan inte ta emot så mycket invandrare eftersom det inte finns resurser till det, men politikerna fortsätter ändå

Felet var att vi ens började ta emot flyktingar, var land ansvarar för sitt folk. Att negrer och araber krigar och har ihjäl varandra ska inte betyda att dom ska komma hit och parasitera på vårt samhälle.

SirHizz
Medlem
SirHizzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
De lever som djur för att de är djur. Dessa undermänniskor tillhör de lägsta formerna av mänskligt liv och blotta tanken på att de överhuvudtaget skall tillåtas uppehälle som slavarbetare i Sverige är löjeväckande. Ut med packet.

jag börjar hålla med dig, dom är Människor men sverige kan inte ta hand om mer, det måste ta slut nångång, det finns inga jobb, inga hus eller boende för dom. du och jag betalar skatt för dessa, för dom skall få socialbidrag osv

SirHizz
Medlem
SirHizzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Blatten på slutet som sa att det var bättre bland bomberna i Syrien, han gav SD många nya röster.

ja precis, syriens bomber var bättre, åk hem dit då. är mitt tips. vad gör du i sverige om bomberna är bättre. Idiot

JumpingJack
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Gurka

Ni här på FB kan spy galla över invandrare men världen är tillräckligt full av skitmänniskor för att kunna övermätta Sverige, fortfarande är det politikerna som är orsaken till detta.

Det måste ju vara så. Jag såg också inslaget och reagerade på att de betedde sig som missnöjda charterturister, inte som människor i en desperat situation som flytt och nu var lättade och tacksamma över att få tas emot i ett säkert land, där vi betalar för dem.

Klaga på städningen? Vuxna människor? Skäms de inte! Man brukar få städa sitt eget hem, det tycker jag att de också får göra. Gör scheman och börja skura stället där ni bor!

brutefish
Medlem
brutefishs avatar
-Vi kom hit för att leva som människor, men så blev det inte. Vi lever som djur. Vi flydde undan bombningarna, men här kan vi inte heller leva. Det säger byggnadsarbetaren Abdullah Allabdullah med gråten i halsen.
- Jag tänker på att döden i Syrien vore hederligare än livet här.

jo men visst. den psykiska terrorn som man får stå ut med när man sitter och hukar sig för bomber är bra mycket mer humant än att behöva sitta i ett land i fred med tak över huvudet.

fan. jag tycker så synd om dom. hur vore det om vi svenskar var så pass humana och skickade tillbaka dom så de fick dö hederligt i syrien? kom igen nu, vi kan göra det här!

Svara på ämne
Topp Dela »