2012-10-30, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av envackerblomma
ja tror sverige förlorat, låt somalierna sköta allt
tack o adjö sverige
bosätter mig i frankrike

Frankrike är MYCKET värre än Sverige på alla sätt.
Citera
2012-10-30, 13:36
Medlem
Vireks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Jag förstår inte varför folk är så upprörda? Det är väl inte speciellt kul att bo ihop med 7-8 andra personer i ett litet rum. Klart att de klagar, det hade jag också gjort. Sen så visst, kommer man ifrån ett krig så kanske man inte kan förvänta sig att bo i en villa direkt, men människor kommer alltid klaga när de inte är nöjda. Om man ska vara sur på någon här borde det väl i så fall vara media som skriver en artikel så fort någon invandrare hittar något att klaga på.

Passar de inte kan de väl åka båt hem. Svårare än så är det inte, som gratisgäst har man ingen rätt att klaga.
Citera
2012-10-30, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Med samma resonemang så borde ju de i Nordamerika be utländska NHL-spelare att dra åt helvete eftersom alla utlänningar där tjänar mer än vad de skulle göra i sitt hemland (kanske med undantag för någon ryss)
Men för all del, hockeyspelare är ju inga "parasiter" utan de utför det absolut livsnödvändiga och samhällsbärande jobbet att jaga en puck...

När man läser alla dessa rasistinlägg på detta forum så kan man tro att vi är ockuperade och att "blattarna" har tvingat sig hit med våld.
Fatta en sak, det är våra politiker som har tillåtit detta med mandat från väljarna.
Reinfeldt har ju lovat svensken en tusenlapp mer i månaden och då röstar den tacksamme svensken på honom oavsett hur många dumheter i övrigt som kommer med på köpet.

Så ska ni hata någon så ska ni hata ert eget folk, som har TILLÅTIT detta istället för att rikta ert hat mot "blattarna".
Därmed inte sagt att jag gillar "blattarna", men jag klandrar dem inte för att de kommer hit.
Våra politiker och dess väljare däremot...

Hur mycket tror du en NHL-spelare betalar in i skatt?
Hur mycket tror du närliggande butiker runt arenan betalar in i skatt?
Hur mycket biljetter tror du säljs som skapar jobb pga hockeylagen?
Citera
2012-10-30, 13:37
Medlem
BroadwayJoes avatar
Citat:
tack o adjö sverige
bosätter mig i frankrike

Ja för just i Frankrike slipper du se somalier!
Citera
2012-10-30, 13:40
Medlem
Citat:
tack o adjö sverige
bosätter mig i frankrike

Isf får du flytta ut på den franska landsbygden. I städerna är väl Frankrike mycket mer negroidtätt än Sverige.
Citera
2012-10-30, 13:41
Medlem
Om det inte passar går det väl alltid att åka hem era otacksamma jävla parasiter.
Citera
2012-10-30, 13:44
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Med samma resonemang så borde ju de i Nordamerika be utländska NHL-spelare att dra åt helvete eftersom alla utlänningar där tjänar mer än vad de skulle göra i sitt hemland (kanske med undantag för någon ryss)
Men för all del, hockeyspelare är ju inga "parasiter" utan de utför det absolut livsnödvändiga och samhällsbärande jobbet att jaga en puck...

När man läser alla dessa rasistinlägg på detta forum så kan man tro att vi är ockuperade och att "blattarna" har tvingat sig hit med våld.
Fatta en sak, det är våra politiker som har tillåtit detta med mandat från väljarna.
Reinfeldt har ju lovat svensken en tusenlapp mer i månaden och då röstar den tacksamme svensken på honom oavsett hur många dumheter i övrigt som kommer med på köpet.

Så ska ni hata någon så ska ni hata ert eget folk, som har TILLÅTIT detta istället för att rikta ert hat mot "blattarna".
Därmed inte sagt att jag gillar "blattarna", men jag klandrar dem inte för att de kommer hit.
Våra politiker och dess väljare däremot...

Jag förstår precis vad du menar. Och det är sant. Det är den omedvetne svensken som inte förstått innebörden i politiken och dess agenda.
Citera
2012-10-30, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modskandraa
Om det inte passar går det väl alltid att åka hem era otacksamma jävla parasiter.

Det ligger i den sinnesslösa khattuggande negroida människan natur att klaga. Du förstår väl att dessa kaftanbärande parasiter inte kommer hit av en slump? Reklamen i hemlandet är av närmast industriella proportioner. Landet Sverige lyfts fram som landet där du inte behöver lyfta ett finger för att få pengar och att få fortsätta utöva din bakåtsträvande religion i fred från det korrupta samhälle du själv varit med och skapat genom politiska val och övertygelser.

ALLAH AUKBAR helt enkelt.
Citera
2012-10-30, 13:46
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chainmail
Arabens uttalande: "Vi lever som djur" kan bara besvaras med -"Hur levde ni hemma i Syrien då"?

Landets invandrare tror på myten om Sverige som ett paradis för svartmuskingar och annat löske från U-länderna. Vill dom inte leva som djur så får dom väl söka sig till något mellanösterland istället.
Det är nog dags att svenska folket blir ärligare när vi svarar på enkäter, där staten ställer den klassiska frågan: Kan du tänka dig en öppnare invandringspolitik i Sverige ? Ja, Nej, Kanske eller Vet Inte ?

Svaret måste i fortsättningen ärligen bli: Nej ! (det är svaren på enkäterna som styr politikernas beslut)
Citera
Medlem
elefantpenis2002s avatar
patetiskt alltid ska invandrare utmålas som offer i media, handlingsförlamade offer.dom ska va jävligt tacksamma att dom ens får komma till sverige.
Citera
Medlem
Fingaals avatar
Media kommer med all säkerhet göra allt i deras makt för att hjärntvätta Svenskarna inför valet 2014. Inte sent glömmer man ju 2010 med alla "dokumentärer" och "granskningar".

Frågar är dock om det kommer att få motsatt effekt i år.
Citera
Medlem
RiverStyxs avatar
Självklart borde vi stänga gränsen för alla syrier. Sen ska vi ta detta otacksamma pack till asylsökande och skicka dem tillbaka dit de kom från. Sen ska vi rensa upp i leden i Södertälje och på annat håll och skicka iväg alla kriminella samt alla bidragstagande syrier/syrianer som redan slagit rot här också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in