• 1
  • 2
2005-04-11, 10:28
Bannlyst
Zopiklon 7,5 mg någon som vet om det är skönt att flumma på.Törs man blanda med sprit?
2005-04-11, 10:28
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Imovane/Stilnoct (zopiklon/zolpidem) vanliga frågor och svar. /låst
2005-04-11, 10:35
Medlem
Det skall du definitivit göra, angående båda puntkerna

Zopiklon är ett sömnpiller med den aktiva substansen zopiklon, denna substans återfinns också i Imovane & Zopiclone.

Ta dem med alkohol & testa dig fram till lagom mängd så kommer du ha en fin kväll. Kan vara bra att börja med en hel eller kanske en halv. Vänta sedan minst 30 minuter så den hinner verka innan du fortsätter att ta mer om du känner att du behöver det.
Lycka till!
2005-04-11, 10:43
Medlem
-jOE!s avatar
Jag sover skönt på mina.
2005-04-11, 10:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av foxbox
Det skall du definitivit göra, angående båda puntkerna

Zopiklon är ett sömnpiller med den aktiva substansen zopiklon, denna substans återfinns också i Imovane & Zopiclone.

Ta dem med alkohol & testa dig fram till lagom mängd så kommer du ha en fin kväll. Kan vara bra att börja med en hel eller kanske en halv. Vänta sedan minst 30 minuter så den hinner verka innan du fortsätter att ta mer om du känner att du behöver det.
Lycka till!
Okej låter bra .Men jag är endå jävligt paranoid hehe :P.Kan andningen sluta att fungera och så.Hände en polare till mej som tryckte i sig en massa doloxene iofs så är ju det ett (Analgetikum).Jag kanske bara nojjar i onödan .Hursomhelst tack för ett snabbt och bra svar
2005-04-11, 10:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Jag sover skönt på mina.
Ja det gör jag åxå.Men det är inte frågan håll dej till topic tack.

Mvh
2005-04-11, 13:53
Medlem
Sovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymAnvändare
Okej låter bra .Men jag är endå jävligt paranoid hehe :P.Kan andningen sluta att fungera och så.Hände en polare till mej som tryckte i sig en massa doloxene iofs så är ju det ett (Analgetikum).Jag kanske bara nojjar i onödan .Hursomhelst tack för ett snabbt och bra svar

Risken finns alltid, men andningsdepression är relativt ovanligt när man blandar bensopreparat med alkohol. Kom ihåg att när du blandar så är det 1+1=3, så drick mindre än du brukar eller ta bara en halv tablett. Doloxene däremot är ett riktigt rävgift som du aldrig under några omständigheter ska blanda med alkohol eller överdosera.
2005-04-11, 14:29
Medlem
Zopiklon är bra, både för flum och sömn. Dock är en äcklig smak i munnen en vanlig biverkning. Ta ett litet microkorn av en tablett på tungan och du förstår varför
Men för mig var det zopiklon och stilnoct som fick mig intresserad av andra droger, så det bästa är nog egentligen att låta bli, men vem är jag att predika.
2005-04-11, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av garmonbozia
Zopiklon är bra, både för flum och sömn. Dock är en äcklig smak i munnen en vanlig biverkning. Ta ett litet microkorn av en tablett på tungan och du förstår varför
Men för mig var det zopiklon och stilnoct som fick mig intresserad av andra droger, så det bästa är nog egentligen att låta bli, men vem är jag att predika.

samma sak för mig, imovane var min "första drog"
man blev lycklig och bekymmersfri. Ingen baksmälla
bara abstinens efter att jag gått på dem ett tag.
2005-04-11, 19:53
Bannlyst
fan har en uttagning zoplikon 7.5 undrar om man skall ta ut skiten i väntan på annat!!
iallafall lite skönt innan man somnar!
2005-04-11, 20:13
Medlem
Avgrunds avatar
har käkat ganska mycket imovane.. har väl en karta kvar eller så nu. kan säga att man blir väldigt borta på 2-3 stycken och man blandar med alkohol. riktigt skönt faktiskt..enda och STORA problemet med dom är just smaken dagen efter..riktigt hemsk metalsmak som förstör allt man käkar och röker =/
2005-04-11, 20:28
Bannlyst
3 st ihop med en 7-8 starköl blev jag redigt väck på,, man får akta sig så man inte gör nått dumt!!
MVH J
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in