Citat:
Ursprungligen postat av jafyfan
Mitt första försök med Imovane kombinerat med alkohol i måndags (som jag valde att utföra ensam i lägenheten där inga andra skulle kunna komma till eventuell skada) slutade med att jag vaknade i min säng tillsammans med min gitarr.
Allt jag mindes var att jag hade dragit i mig var två öl och två tabletter och bara var uttråkad, men jag hade tömt fyra öl och en halv karta (fem tabletter) Imovane.
När jag kontrollerade datorn efter spår av vad jag kunde ha gjort hade jag skrivit en massa oförståbara inlägg på forum, försökt trolla fram ett svärd i ett textbaserat onlinerollspel och gud vet vad mer.
Slutligen hade jag tydligen hittat gitarren, och i bästa fall däckade jag väl medans jag spelade och sjöng deprimerande blueslåtar.
Den karga verkligheten är att jag kan ha gjort precis vad som helst utöver de spår jag lämnat. Kanske även lämnat lägenheten. Mitt tips blir att ni skaffar en webcam med inspelningsfunktion eller en god vän med kamera som kan bli ert ersättningsminne.
När jag vaknade upp bredvid en gitarr efter att ögonblicket innan ha suttit framför en skärm och suckat över att inget hände insåg jag ganska snabbt att något faktiskt hade hänt. ._.
Jo, men värst är det då man har vaga minnesbilder av vad som hänt... Läget blir lite ångestfyllt då man minns drömlika fragment av att man med en tjejkompis diskuterat vilket djur som skulle vara skönast att knulla... =)