2013-03-02, 02:03
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Vi tnkte likadant.. Metylfenidat intravenst r bland det bsta jag testat.
Har du provat kola? SKa vara en jvla nice rush
Citera
2013-03-03, 03:03
Medlem
Ganska hrd krasch p detta, mycket ngest direkt efter det lgger sig.
Senast redigerad av ThrowawayCS 2013-03-03 kl. 03:06.
Citera
2013-03-03, 09:33
Medlem
LucNNs avatar
Ngra rapporter om de subjektiva effekterna? Kan ni jmfra med liknande droger? Verkar spnnande som kokainsubstitut. Hur r det med stimuleringen?
Citera
2013-03-03, 09:58
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Ngra rapporter om de subjektiva effekterna? Kan ni jmfra med liknande droger? Verkar spnnande som kokainsubstitut. Hur r det med stimuleringen?
Undrar ocks detta. Speciellt s undrar jag om ngon kan jmfra med bra kokain?

Sedan bieffekter? Det r ju trots allt 2 klor atomer p benzyl-ringen..

Mvh
Citera
2013-03-05, 09:02
Medlem
splattens avatar
Vad fan r detta?? 1000 spnn grammet p rcshoppen!! Finns ju i england fr 400. Ngon som testat frn rcs? Jag r frmst intresserad av iv:rapporter.
Citera
2013-03-05, 17:30
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Har du provat kola? SKa vara en jvla nice rush
Nope, fr dlig koll p kola i sverige och betalar knappast 1000 spnn fr 5-10% aktiv substans.
Citera
2013-03-05, 18:09
Medlem
LucNNs avatar
Mera info p denna substans, folkens! Ni brukar fan slnga i er allt som kan svljas eller snortas. Ingen brainiac som har testad n?
Citera
2013-03-06, 22:30
Medlem
Gav mig p denna igen, efter ngra dagars uppehll. Initialt blev jag skitnjd med livet, p asbra humr och riktigt jvla social men det varade i ngon timme och vergick till rejl ngest med fortsatt stimulering, men inget frhjt humr direkt. Lite huvudvrk ocks. Substansen r otroligt trevlig till en brjan, men blir ngot helt annat vldigt fort.. Har inte provat att terdosera, kanske provar det i helgen. Men det verkar vara mest lmpligt i minimala doser fr att fungera, annars r benzo ett krav fr landningen.
Citera
2013-03-06, 22:50
Medlem
splattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThrowawayCS
Gav mig p denna igen, efter ngra dagars uppehll. Initialt blev jag skitnjd med livet, p asbra humr och riktigt jvla social men det varade i ngon timme och vergick till rejl ngest med fortsatt stimulering, men inget frhjt humr direkt. Lite huvudvrk ocks. Substansen r otroligt trevlig till en brjan, men blir ngot helt annat vldigt fort.. Har inte provat att terdosera, kanske provar det i helgen. Men det verkar vara mest lmpligt i minimala doser fr att fungera, annars r benzo ett krav fr landningen.
jaha lter som etylen d. vilken dos tog du?
Citera
2013-03-06, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av splatten
jaha lter som etylen d. vilken dos tog du?
10 mg
Citera
2013-03-08, 17:13
Medlem
Tnkte komma med en rapport.
Jag har 17rs erfarenhet och p senare r har det blivit en hel del rc's .

Fick hem 500mg igr. Tog initialt 25mg nasalt, vntade en timma och tog 30mg p samma stt. Stimulerad men inte alls som ritalin, amfetamin, mdpv, flephedrone eller ens mpa. Det hr r mer som desoxypipradrol, jvligt potent men pverkar inte rtt receptorer och blir bara jobbigt.

Jag tog frsta dosen 09:00 Torsdag, andra 10:00 och slickade av skeden runt 15:00. Drefter var jag stimulerad (efedrin/koffein/desoxy knsla) o timmarna gick utan att jag fick mkt gjort. 23:00 tar jag 10mg. Nattens passerade och nr klockan blev 09:30 (fredag) tar jag 10mg till i hopp om att ta mig till apoteket efter mina stesolid.

Nu r klockan 17:00 och jag har inte tagit mer sedan 09:30 idag. Stessen hjlpte mig s pass att jag dushat, tit o fullgjort mina frpliktelser.

Ni som rknar med kokain eller amfetamin liknande effekter kommer bli besvikna som fan. Ltt att verdosera (som med desoxy ungefr) och inget att jmfra med methylphenidate eller andra normala CNS. Tror inte p att iv'a detta, kan bli fr mkt o sluta med katastrof - testa batchen frst s du vet hur det fungerar.

Tjingeling
Citera
2013-03-09, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syringes2047
Tnkte komma med en rapport.
Jag har 17rs erfarenhet och p senare r har det blivit en hel del rc's .

Fick hem 500mg igr. Tog initialt 25mg nasalt, vntade en timma och tog 30mg p samma stt. Stimulerad men inte alls som ritalin, amfetamin, mdpv, flephedrone eller ens mpa. Det hr r mer som desoxypipradrol, jvligt potent men pverkar inte rtt receptorer och blir bara jobbigt.

Jag tog frsta dosen 09:00 Torsdag, andra 10:00 och slickade av skeden runt 15:00. Drefter var jag stimulerad (efedrin/koffein/desoxy knsla) o timmarna gick utan att jag fick mkt gjort. 23:00 tar jag 10mg. Nattens passerade och nr klockan blev 09:30 (fredag) tar jag 10mg till i hopp om att ta mig till apoteket efter mina stesolid.

Nu r klockan 17:00 och jag har inte tagit mer sedan 09:30 idag. Stessen hjlpte mig s pass att jag dushat, tit o fullgjort mina frpliktelser.

Ni som rknar med kokain eller amfetamin liknande effekter kommer bli besvikna som fan. Ltt att verdosera (som med desoxy ungefr) och inget att jmfra med methylphenidate eller andra normala CNS. Tror inte p att iv'a detta, kan bli fr mkt o sluta med katastrof - testa batchen frst s du vet hur det fungerar.

Tjingeling

Instmmer inte. Bombade du ngot? Det funkar riktigt dligt nasalt. Lser sig jttedligt. Bomba bara detta. Galen eufori och stimulans initialt. Natt och dag mellan rus och efter. Dremot r AT:n mycket vrre n etyl som jag brukade mycket. Som jag minns den. Men d hade jag alltid etizolam att landa p. Ngot som inte r tillgngligt lngre tyvrr.. Eller ja, tyvrr, var sknt att bryta det beroendet. Men det behvs ngot att landa p hr med. Tycker det skiljer sig en hel del frn etyl. Sitter i lngre, mer lycka, hrdare krasch, mer vasokonstriktion (absolut inte bra) och aningen lngre peak. Gller dock att ha koll p dosen. Ngra mg hit och dit och det blir ngot helt annat. Vg noga, brja absolut inte ver 10mg oralt och vnta lnge. Lng onset!!

Vrt att tillga - ven om det var kortvarigt va det mycket lngesen jag upplevde en sdan positiv outlook ver livet av en icke serotonerg CS frutom premiren p affe och premiren p etyl flera r efter. Men ta det jvligt frsiktigt. Har ni ingen bra vg. LT BLI. Har ni planer p IV eller att blanda med annat, LT BLI, vi vill inte ha en till 5-it!!
Senast redigerad av ThrowawayCS 2013-03-09 kl. 05:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in