Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-28, 00:22
  #1
Medlem
cybergrodans avatar
För cirka 10 minuter sen hörde jag ett konstigt ljud från köket, det brusade mycket samtidigt som jag hörde musik, jag fattade att det var radion men tänkte inte så mycket på det eftersom jag tittade på film. Efter cirka 5 minuter stängdes radion av av sig själv

Vad kan det bero på? Radion har varit avstängd sen i morse och det är liksom ett vred som man måste dra i hyfsat hårt i för att slå på den, så den kan inte dras upp av sig själv heller.
Citera
2012-10-28, 00:25
  #2
Medlem
PositiveNegatives avatar
Är du säker på att det var radion?

Tack för att du inte posta det här i paranormala fenomen
Citera
2012-10-28, 00:25
  #3
Medlem
Caesarns avatar
Hände mig en gång när jag var liten. CDn i "boomboxen" jag hade på rummet gick igång mitt i natten (ljudreglaget var dock på 0, men det låter fortfarande från CDn som snurrar). Riktigt läskigt var det.
Citera
2012-10-28, 00:26
  #4
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PositiveNegative
Är du säker på att det var radion?

Tack för att du inte posta det här i paranormala fenomen

Japp det är jag, finns inget annat här som kan låta, jag pausade filmen för att höra vad det var för något.

Haha, jo kanske det
Citera
2012-10-28, 00:27
  #5
Medlem
Fjalls avatar
Låter som om radion hamnat mellan en kanal och ingenting. Efter en stund väljer den frekvens med bäst mottagning. Om knappen skruvat sig har du nog sällskap
Citera
2012-10-28, 00:27
  #6
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caesarn
Hände mig en gång när jag var liten. CDn i "boomboxen" jag hade på rummet gick igång mitt i natten (ljudreglaget var dock på 0, men det låter fortfarande från CDn som snurrar). Riktigt läskigt var det.

Förstår det. Grejen är den att jag tycker inte att det var läskigt, radion får gärna låta för min del, men det kändes lite skumt, skulle gärna vilja veta hur den kunde startas
Citera
2012-10-28, 00:31
  #7
Medlem
Du har ett spöke eller en inbrottstjuv som lyssnar på radio.
Citera
2012-10-28, 00:35
  #8
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuffinManxD
Du har ett spöke eller en inbrottstjuv som lyssnar på radio.
Ja om det är ett spöke så spelar det ingen roll, om det är en människa blir det allt läskigare! Dock var det ingen människa denna gång

Nä men ärligt, är det någon som har en vettig förklaring?
Citera
2012-10-28, 01:00
  #9
Medlem
cybergrodans avatar
Värt att tillägga är kanske att det är en skitradio från Rusta för 99 spänn typ, om det har någon betydelse.
Citera
2012-10-28, 01:14
  #10
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjall
Låter som om radion hamnat mellan en kanal och ingenting. Efter en stund väljer den frekvens med bäst mottagning. Om knappen skruvat sig har du nog sällskap
Men hur kan den hamna på en kanal när radion inte ens är påslagen?
Citera
2012-10-28, 01:18
  #11
Medlem
Juggernawts avatar
Taskiga komponenter i radion ihoplödda av barnarbetare ska nog inte förväntas vara helt felfria - skulle tro att det är nått i radion som inte fungerar som den ska.
Citera
2012-10-28, 16:30
  #12
Medlem
Fjalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan
Men hur kan den hamna på en kanal när radion inte ens är påslagen?


Haha okej då hade du nog oväntat besök
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback