Citat:
Ursprungligen postat av
Ond.hicka
Seems legit att en skolflicka på 45 kilo spontant åker för att knulla en fet gubbe och skojar om att hennes föräldrar skulle slagit ihjäl henne om de visste att hon inte var j skolan, hoppas hon inte blir gravid hihi, med en vägg av snusk. Är det detta som händer när det inte finns porrtidningar för folk att skicka sina fantasier till?
Bara för att du är en misslyckad luffare så är inte alla det
Här är formen på den feta gubben du pratar om, mindre än 6% kroppsfett
https://ibb.co/75yG9ts
Avundsjuk mycket?
Och on topic;
Idag kom en av mina tjejer förbi, henne som jag bestämt att gå på fiskrestaurangen med tidigare. Hon hade en lucka på ett par timmar idag så hon dök upp vid lunchtid hemma hos mig då jag föreslog att vi kunde jobba upp aptiten innan vi går ut och äter
Hon hade varit på gymmet tidigt imorse sa hon och tränat 2 timmar gluteus oj shit sa jag, då måste du vara i behov av en massage där sa jag, "ja vill du ge mig det?" skrattar hon
Har du en färdig? Säger hon och jag frågar vad då färdig? Joint, ahaa... ja det finns en halv rullad i nattduksbordet säger jag och drar fram den och vi drar i oss några snabba bloss på ballan så vi blir flängda och ännu gladare sen går vi in
Jag tar fram kokosolja och hon klär av sig rubbet och lägger sig med den härliga latinarumpan upp i vädret

"gnäller" lite på ACn som är inställd på 16 grader så jag täcker henne med ett badlakan ovantill medans jag börjar massera hennes ben och upp mot skinkorna för att jobba mig in mot underlivet så småningom, hon är superfuktig som vanligt, övergår till oral behandling av hela härligheten och hon svarar med ett "qui riiico" sen ursäktar jag mig att jag behöver ta en paus i behandlingen och kör in kuken i henne (var naken under massagen så det vart ju smidigt) bakifrån, hon var så avslappnad och blöt så det var bara att köra den rakt i botten på en gång, niiice
Kör på ett bra tag bakifrån i olika tempon och olika stilar för att sen vända på henne och fortsätta missionär, härligt med lite ögonkontakt också och när jag ställer mig upp bak så stönar hon till på en helt anna nivå, det är den här ställningen som de flesta tjejer har problem att ta emot om jag inte är väldigt försiktig men hon är en champeon som bara njuter mer och jag lyckas varva upp henne ett par tusen extra varv i denna position hehe
Vi skiftar ställningar fram och tillbaka några gånger medans hon klämmer ur sig que rico och påpekar hur våt hon är och när jag är nära att komma efter mycket frustande och många brända kalorier så frågar jag om det är tillåtet idag igen dvs att fylla henne, hon säger bara siiiii och jag exploderar en stund senare i en kraftfull orgasm djupt i henne, mycket härligt knull båda lagom höga och väldigt glada, sen duschade vi av oss lite snabbt och tog taxin till hennes favoritställe där familjen ätit fisk sedan hon var en liten flicka, supergott var det!
Knull 9 av 10
Mat 9 av 10
Stämning 10 av 10