2026-08-24, 16:26
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Inte så mycket att rapporta om egentligen men en avsugning tidigt i morse innan han åkte mot flygplatsen. Mysig aktivitet med den stora penisen. 😋

Fördelen med att ha partner! När jag hade partner så började hon alltid morgonen med att tömma mig för att sen servera frukost på sängen, happy times!
Citera
2026-08-24, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joggen53
Jag är 59år frugan 55. Sex förekommer 1 gång per vecka på lördag eller söndag morgon.
Vi ligger oftast sked jag använder höger hand för att få igång fittan. Hon flödar ganska bra och blir lätt blöt. När hon är tillräckligt blöt och kåt för jag lätt in kuken. Ligger ofta stilla med kuken i fittan och njuter. Juckar sedan till nära utlösning drar mig ur och fortsätter med fingerpull, nu brukar frugan få orgasm och det blir blött i sängen. Sedan fortsätter jag att knulla en supervåt fitta och sprutar i henne.
Fördelen med en fru i den åldern är att mensen har upphört.

Tid 20 min
betyg 7 av 10
orgasm 1/1
nästa knull blir i morgon bitti vid 8-tiden
Kul om fler äldre vill berätta om sina sexliv

Jag äldre, kk't yngre = toppen sex 😉
Citera
2026-08-24, 23:35
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Igår så gjorde jag mitt första hattrick, sprutade i fittan på 3 olika tjejer - det var inte planerat men så råkade det bli!

Vart bjuden på söndagsfest i söndagskväll hos en kvinna jag nyligen börjat träffa och det slutade med att jag sov hos henne och hon fick sig en rejäl körare på morgonkvisten innan jag gick jag hem

Vid lunchtid så kom en av mina andra tjejer förbi för att luncha med mig och lämna avokados som hon införskaffat, vi brukar ta ett lunchknull ett par dagar i veckan då det ofta är den enda tiden hon har ledigt så inget konstigt med det, meen bara någon timma efteråt så får jag ett mess från en tjej jag precis har börjat lära känna, vi hade inte träffats än utan bara pratat online, vi hade bestämt att ses på tisdag efter hon slutat skolan men hon säger att hon fått en lucka redan idag (igår) och frågar om hon kan komma nu direkt istället!

Eftersom jag veltar lära känna henne ett tag men hon bor i annan stad så ville jag inte missa chansen, när hon väl är här och skolan dragit igång igen hon är ung, nyligen födda 18 år och mycket attraktiv och supersöt så jag säger självklart kan du komma, vill du ta en promenad i parken frågar jag, nej nej det är kallt kan vi inte vara i ditt hus säger hon, ja visst inga problem svarar jag!

Hon beställer direkt taxi och dyker inom kort upp hemma hos mig, jag möter henne utanför och hon pussar mig direkt på munnen när hon ser mig (här hälsar man med 2 kindpussar) vilket jag tog som ett mycket bra tecken, men eftersom jag var relativt nyknullad och jag visste att hon varit i skolan hela dagen så frågar jag om vi ska gå till affären eller fixa något käk men hon är absolut inte hungrig utan vill komma in i värmen så att säga så vi går direkt in till mitt sovrum vilket har stora glasdörrar ut mot terrassen och städerskan är utanför och håller på att putsa på gud vet vad så jag drar för gardinen och säger så att hon inte ska tjuvkika på oss, hon tittar på mig med stor blick och börjar hångla upp mig direkt!
Jag försöker ta det något lugnare utan att vara för "kall" för självklart vill jag sätta på denna underbara lilla sak, hon ger mig div komplimanger om hur stor och stark jag är vilket jag returnerar till henne, vi lägger oss i sängen och hon ber mig krama henne så hårt jag kan (vilket jag förståss inte gör - hon väger 45kg lilla tjejen och jag mer än dubbla) vi håller på att hångla och hon gör sitt bästa för att kåta upp mig, gnider sig med fittan mot mitt skrev som hon så klart märker redan är hårt medans vi håller på att kyssas och jag tänker att händer det här på riktigt?! Vi slänger av oss samtliga kläder utom hennes trosor, som hon ber om ursäkt för att hon inte har den sexigaste tangan för det är fortfarande hennes mamma som köper hennes tangos säger hon, oroa dig inte säger jag och tar sen av dem också och efter att ha värmt upp henne lite mer genom att suga på hennes bröstvårtor - hon hade förvånansvärt stora bröst för en 45kg tjej! Vilket hon inte höll med om men i mina ögon var hon väldigt perfekt!

Iaf så tar av hennes trosor med och säger att nu ska jag slicka din fitta med men hon stoppar mig och säger att hon vill duscha sig först, visst inga problem säger jag duschen är där och så pekar jag mot toaletten, vi kan duscha tillsammans säger hon jaja säger jag så vi reser oss upp från sängen och på väg mot toaletten så är där en stor väggspegel där blir vi still och beundrar varandra, jag smeker henne mellan benen och blir riktigt hård medans jag står bakom henne och hon säger med en kåt blick oj vad den är stor! Då vänder jag henne stolen så vi hamnar i profil till spegeln och skickar in kuken i henne till hennes njutning, efter att ha knullat henne bara en liten stund där framför spegeln så säger hon vill du filma och pekar på min mobil som ligger just där skrivbordet så jag drar upp den snabbt som fan och drar igång medans jag fortsätter dra över henne i samma position och tänker gud var har jag hittat denna tjejen hon är ju full av överraskningar!
Efter en stund drar jag ut den och leder in henne i duschen och där fortsätter jag knulla henne bakifrån riktigt skönt kom riktigt djupt i henne där och vad som var halvbånge förut (efter 2 andra knull samma dag) var nu 100% så vi knullar på ett tag där i duschen sen tvättar vi av oss, vid handfatet är där en annan stor spegel och hon håller på att kyssa mig igen så jag lyfter upp henne och börjar knulla henne framifrån medans jag håller henne i luften och det går hon igång på rejält, kollar på mig och på oss i spegeln... bra kemi där sen släpper jag ner henne, återhämtar mig några sekunder innan hon ber mig bära henne till sängen, sagt och gjort tar jag upp henne och bär henne för att kasta henne i sängen med mig ovanpå, fortsätter direkt att knulla henne i stående missionär vilket blir för mycket för henne, det gör ont sa hon så jag tar det lite lugnare och försiktigare men hon har fortsatt ont så vi får överge den positoinen, jag ber henne suga mig en stund vilket hon glatt gör medans jag filmar henne igen - kunde varit bättre oral behandling men ska inte klaga, hon lyckades hålla mig hård medan jag återhämtade mig och sen lägger jag henne på magen och börjar knulla henne riktigt hårt igen bakifrån, hon tjuter och har det bra och efter mycket pumpande så lägger jag mig på rygg och kastar upp henne ovanpå var på vi fortsätter ett bra tag i den positionen i olika vinklar, mycket ögonkontakt under tiden vilket kändes hett och passionerat när jag sen varvar ner tempot lite så frågar jag vilken som är hennes favoritställning då hon säger så som du knullade mig precis innan (eller munnen neråt som de säger här) åh fint säger jag och slänger henne på magen igen - det är uppenbart att hon tänder mycket på hur lätt jag kan hantera henne och hennes nätta fysik så jag ger henne på nytt bakifrån medans hon gnyr småskriker och drar i täcke och kuddar allt som var i närheten av henne sen säger jag åt henne att visa mig tungan - det gör mig alltid extra kåt, kan vara från 15 minuter iväg från att kunna komma till att komma på mindre än en minut när de gör det på ett sexigt vis och hon förstod precis hur jag ville se henne, så med ny kåthet dunkar jag nu på henne ännu hårdare och intensivare och känner hur jag närmar mig och efter mycket intensiv penetration när jag äntligen kommer kör jag kuken i botten på henne och fyller henne, nice!

Bästa knullet den här veckan utan tvekan
Hon gick igång rejält när jag drog henne i håret och ströp henne hon bad mig att slå henne hårt också men det gjorde jag aldrig, det tar emot att slå en liten tjej även om hon ber mig om det, hon bad mig även att bita henne... är kluven till det där och hon ska komma imorgon igen efter skolan vilket jag ser mycket fram emot

Hon sa att hennes föräldrar hade dödat oss båda om de visste att hon inte var i skolan och de har varnat henne för att hon kommer bli gravid med en äldre man haha

Hon gjorde absolut min dag och redan en liten stund sisådär 15-20 min efter vi knullat så gjorde hon mig hård igen, nöjd är jag att jag kan prestera så pass många ggr på en dag trots att jag är långt ifrån att vara tonåring nu för tiden!
Seems legit att en skolflicka på 45 kilo spontant åker för att knulla en fet gubbe och skojar om att hennes föräldrar skulle slagit ihjäl henne om de visste att hon inte var j skolan, hoppas hon inte blir gravid hihi, med en vägg av snusk. Är det detta som händer när det inte finns porrtidningar för folk att skicka sina fantasier till?
Citera
2026-08-25, 07:12
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Fördelen med att ha partner! När jag hade partner så började hon alltid morgonen med att tömma mig för att sen servera frukost på sängen, happy times!

Vi brukar turas om.

Ämnet: Om vi pratar om senaste ligget som i penetrerande vaginalt eller analt samlag och inte "bara" oralt så var det i söndags. Vi hade planerat in några timmars liggande eftersom han ska vara borta ett par dagar. Hela repertoaren kördes. Väldigt nice. Lyxigt att ha bästa ligget tillgänglig nästan jämt. 🥳
Citera
2026-08-25, 17:07
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Inte så mycket att rapporta om egentligen men en avsugning tidigt i morse innan han åkte mot flygplatsen. Mysig aktivitet med den stora penisen. 😋

Precis min stil, älskar att ta min mans stora kärlek i munnen och göra honom lycklig.
I morse fick han en avsugningdeluxe och jag fick njuta av att se honom happy <3
Nu är han bortrest tills på fredag, få se vad som händer då när han kommer hem
Citera
2026-08-26, 09:41
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Precis min stil, älskar att ta min mans stora kärlek i munnen och göra honom lycklig.
I morse fick han en avsugningdeluxe och jag fick njuta av att se honom happy <3
Nu är han bortrest tills på fredag, få se vad som händer då när han kommer hem

Jag tycker också om att ge och se honom lycklig, men jag tänder faktiskt på att ha den i munnen och i händerna (även om han skulle tycka mindre om det så gillar jag att ha den penisen i munnen). Vi brukar som sagt turas om men oftast så har vi penetrerande sex + oralt (ja avsugning är ju också penetrerande, men du fattar). Men att "bara" ge honom oral behandling är såååå nice. Och i måndags morse var jag öm efter söndagen! 😛 För att det inte ska bli så mycket OT så kan jag vidareutveckla söndagen. Vi låg i typ 2h. Han är uthållig (och jag med!!! tålig iaf). Nära, svettigt och alla mina hål. Han kom en gång, jag kom fyra. Bästa ligget jag nånsin haft. Lätt.

Samma situation här. Han kommer hem på fredag och då blir det fest igen! 🥳
Citera
2026-08-27, 01:52
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Seems legit att en skolflicka på 45 kilo spontant åker för att knulla en fet gubbe och skojar om att hennes föräldrar skulle slagit ihjäl henne om de visste att hon inte var j skolan, hoppas hon inte blir gravid hihi, med en vägg av snusk. Är det detta som händer när det inte finns porrtidningar för folk att skicka sina fantasier till?

Bara för att du är en misslyckad luffare så är inte alla det

Här är formen på den feta gubben du pratar om, mindre än 6% kroppsfett

https://ibb.co/75yG9ts

Avundsjuk mycket?

Och on topic;

Idag kom en av mina tjejer förbi, henne som jag bestämt att gå på fiskrestaurangen med tidigare. Hon hade en lucka på ett par timmar idag så hon dök upp vid lunchtid hemma hos mig då jag föreslog att vi kunde jobba upp aptiten innan vi går ut och äter

Hon hade varit på gymmet tidigt imorse sa hon och tränat 2 timmar gluteus oj shit sa jag, då måste du vara i behov av en massage där sa jag, "ja vill du ge mig det?" skrattar hon

Har du en färdig? Säger hon och jag frågar vad då färdig? Joint, ahaa... ja det finns en halv rullad i nattduksbordet säger jag och drar fram den och vi drar i oss några snabba bloss på ballan så vi blir flängda och ännu gladare sen går vi in

Jag tar fram kokosolja och hon klär av sig rubbet och lägger sig med den härliga latinarumpan upp i vädret "gnäller" lite på ACn som är inställd på 16 grader så jag täcker henne med ett badlakan ovantill medans jag börjar massera hennes ben och upp mot skinkorna för att jobba mig in mot underlivet så småningom, hon är superfuktig som vanligt, övergår till oral behandling av hela härligheten och hon svarar med ett "qui riiico" sen ursäktar jag mig att jag behöver ta en paus i behandlingen och kör in kuken i henne (var naken under massagen så det vart ju smidigt) bakifrån, hon var så avslappnad och blöt så det var bara att köra den rakt i botten på en gång, niiice

Kör på ett bra tag bakifrån i olika tempon och olika stilar för att sen vända på henne och fortsätta missionär, härligt med lite ögonkontakt också och när jag ställer mig upp bak så stönar hon till på en helt anna nivå, det är den här ställningen som de flesta tjejer har problem att ta emot om jag inte är väldigt försiktig men hon är en champeon som bara njuter mer och jag lyckas varva upp henne ett par tusen extra varv i denna position hehe

Vi skiftar ställningar fram och tillbaka några gånger medans hon klämmer ur sig que rico och påpekar hur våt hon är och när jag är nära att komma efter mycket frustande och många brända kalorier så frågar jag om det är tillåtet idag igen dvs att fylla henne, hon säger bara siiiii och jag exploderar en stund senare i en kraftfull orgasm djupt i henne, mycket härligt knull båda lagom höga och väldigt glada, sen duschade vi av oss lite snabbt och tog taxin till hennes favoritställe där familjen ätit fisk sedan hon var en liten flicka, supergott var det!

Knull 9 av 10
Mat 9 av 10
Stämning 10 av 10
Citera
2026-08-28, 04:06
Medlem
RockyRambos avatar
Gött att någon annan snubbe här i tråden också fick till rn hattrick! Nu var det ett tag sen jag fick till en sådan! Men jag fick till ett knull med en tjejpolare och senare under samma kväll satte jag även på hennes bästa polare - under samma kväll! Jag träffade de ute på krogen ganska tidigt på kvällen vid 21.00 tiden typ. Jag har redan satt på bägge två vid andra tillfällen - och är ganska van vid de bägge två i sängen! De är helvilda bägge två - men ser ganska olika ut. Och är olika också sexuellt! Den ena är rätt smal och har väl inte så jädra mycket till kropp direkt.... små bröst liten B kupa. Men är helt skogstokig! Hon har knullat med mig och fyra av mina polare under samma kväll tidigare. Svalt allas sats och sedan gått ut och mött upp sin helt ovetande kille som kommer och hämtar henne. Kysst honpm - och sagt "jag har saknat dig SÅ mycket!" och sådana där saker... :-)
Den andra är också en riktig slyna - men försöker att dölja det....är mer hämmad så. Men ibland släpper hon bara loss och vågar desto mer! Så var det den här kvällen!
Jag började med att jag viskade till Johanna att i örat typ 21.30 "Om 5 minuter kommer du ha min kuk inuti dig på den där toaletten DÄR!" Och jag ville se hur hon reagerade.... Och hon går bara iskallt in där. Så jag följde efter såklart! Var ju hela poängen! Satte på henne bakifrån och upp mitt väggen duktigt! Fick hålla henne för munnen då hon skrek som fasen och jag var rädd vi skulle åka ut direkt typ.... Min polare var vakt dock och han skrattade bara åt mig efteråt.... Hursomhelst så körde vi väl på i en kvart. Men jag kom inte själv iallafall. Minns jag sa "Vi avslutar efteråt" till henne.
Sedan gick vi tillbaka till bordet och då var hon helt bubblande glad och skrek till de andra "Haha jag har redan kommit! Men inte han. Var och en är ansvirig för sin egen orgasm!" . Söt du är sa jag bara! Under resten av kvällen var dock istället hennes kompis Linda på mig extremt mycket istället och sa att hon ville hänga med mig hem. Jag minns vi tog en taxi hem som kosta skjortan....typ 2000 kr eller något! Och att jag drog med henne upp och satte på henne också sedan under samma kväll! Linda har till skillnad från Johanna ett par jädra enorma bomber! vilket får igång mig SÅ MYCKET MER! Men till skillnad från Johanna som suger GRYM KUK ligger hon mest där och vill mest bli påsattt.
Minns jag avslutade med ett riktigt JÄTTESPRUT ÖVER HELA HENNES BRÖST OCH ANSIKTET.
Hon är bra kort också den tjejen! 155cm eller något! Känns som kuken ska gå hela vägen upp genom munnen när man pumpar henne typ! Haha....det var en kul skev kväll
Citera
2026-08-28, 19:12
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Bara för att du är en misslyckad luffare så är inte alla det

Här är formen på den feta gubben du pratar om, mindre än 6% kroppsfett

https://ibb.co/75yG9ts

Avundsjuk mycket?

Och on topic;

Idag kom en av mina tjejer förbi, henne som jag bestämt att gå på fiskrestaurangen med tidigare. Hon hade en lucka på ett par timmar idag så hon dök upp vid lunchtid hemma hos mig då jag föreslog att vi kunde jobba upp aptiten innan vi går ut och äter

Hon hade varit på gymmet tidigt imorse sa hon och tränat 2 timmar gluteus oj shit sa jag, då måste du vara i behov av en massage där sa jag, "ja vill du ge mig det?" skrattar hon

Har du en färdig? Säger hon och jag frågar vad då färdig? Joint, ahaa... ja det finns en halv rullad i nattduksbordet säger jag och drar fram den och vi drar i oss några snabba bloss på ballan så vi blir flängda och ännu gladare sen går vi in

Jag tar fram kokosolja och hon klär av sig rubbet och lägger sig med den härliga latinarumpan upp i vädret "gnäller" lite på ACn som är inställd på 16 grader så jag täcker henne med ett badlakan ovantill medans jag börjar massera hennes ben och upp mot skinkorna för att jobba mig in mot underlivet så småningom, hon är superfuktig som vanligt, övergår till oral behandling av hela härligheten och hon svarar med ett "qui riiico" sen ursäktar jag mig att jag behöver ta en paus i behandlingen och kör in kuken i henne (var naken under massagen så det vart ju smidigt) bakifrån, hon var så avslappnad och blöt så det var bara att köra den rakt i botten på en gång, niiice

Kör på ett bra tag bakifrån i olika tempon och olika stilar för att sen vända på henne och fortsätta missionär, härligt med lite ögonkontakt också och när jag ställer mig upp bak så stönar hon till på en helt anna nivå, det är den här ställningen som de flesta tjejer har problem att ta emot om jag inte är väldigt försiktig men hon är en champeon som bara njuter mer och jag lyckas varva upp henne ett par tusen extra varv i denna position hehe

Vi skiftar ställningar fram och tillbaka några gånger medans hon klämmer ur sig que rico och påpekar hur våt hon är och när jag är nära att komma efter mycket frustande och många brända kalorier så frågar jag om det är tillåtet idag igen dvs att fylla henne, hon säger bara siiiii och jag exploderar en stund senare i en kraftfull orgasm djupt i henne, mycket härligt knull båda lagom höga och väldigt glada, sen duschade vi av oss lite snabbt och tog taxin till hennes favoritställe där familjen ätit fisk sedan hon var en liten flicka, supergott var det!

Knull 9 av 10
Mat 9 av 10
Stämning 10 av 10
Hahaha så jävla roligt, där sitter du och skriver med vänsterhanden.
Citera
2026-08-29, 11:40
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockyRambo
Gött att någon annan snubbe här i tråden också fick till rn hattrick! Nu var det ett tag sen jag fick till en sådan! Men jag fick till ett knull med en tjejpolare och senare under samma kväll satte jag även på hennes bästa polare - under samma kväll! Jag träffade de ute på krogen ganska tidigt på kvällen vid 21.00 tiden typ. Jag har redan satt på bägge två vid andra tillfällen - och är ganska van vid de bägge två i sängen! De är helvilda bägge två - men ser ganska olika ut. Och är olika också sexuellt! Den ena är rätt smal och har väl inte så jädra mycket till kropp direkt.... små bröst liten B kupa. Men är helt skogstokig! Hon har knullat med mig och fyra av mina polare under samma kväll tidigare. Svalt allas sats och sedan gått ut och mött upp sin helt ovetande kille som kommer och hämtar henne. Kysst honpm - och sagt "jag har saknat dig SÅ mycket!" och sådana där saker... :-)
Den andra är också en riktig slyna - men försöker att dölja det....är mer hämmad så. Men ibland släpper hon bara loss och vågar desto mer! Så var det den här kvällen!
Jag började med att jag viskade till Johanna att i örat typ 21.30 "Om 5 minuter kommer du ha min kuk inuti dig på den där toaletten DÄR!" Och jag ville se hur hon reagerade.... Och hon går bara iskallt in där. Så jag följde efter såklart! Var ju hela poängen! Satte på henne bakifrån och upp mitt väggen duktigt! Fick hålla henne för munnen då hon skrek som fasen och jag var rädd vi skulle åka ut direkt typ.... Min polare var vakt dock och han skrattade bara åt mig efteråt.... Hursomhelst så körde vi väl på i en kvart. Men jag kom inte själv iallafall. Minns jag sa "Vi avslutar efteråt" till henne.
Sedan gick vi tillbaka till bordet och då var hon helt bubblande glad och skrek till de andra "Haha jag har redan kommit! Men inte han. Var och en är ansvirig för sin egen orgasm!" . Söt du är sa jag bara! Under resten av kvällen var dock istället hennes kompis Linda på mig extremt mycket istället och sa att hon ville hänga med mig hem. Jag minns vi tog en taxi hem som kosta skjortan....typ 2000 kr eller något! Och att jag drog med henne upp och satte på henne också sedan under samma kväll! Linda har till skillnad från Johanna ett par jädra enorma bomber! vilket får igång mig SÅ MYCKET MER! Men till skillnad från Johanna som suger GRYM KUK ligger hon mest där och vill mest bli påsattt.
Minns jag avslutade med ett riktigt JÄTTESPRUT ÖVER HELA HENNES BRÖST OCH ANSIKTET.
Hon är bra kort också den tjejen! 155cm eller något! Känns som kuken ska gå hela vägen upp genom munnen när man pumpar henne typ! Haha....det var en kul skev kväll

Härligt, det är som när jag å polaren delar på min KK, vi turas om att gå lös på henne med kukarna.
Citera
2026-08-30, 07:40
Medlem
Konstigaste storyn ever,

Jag gjorde mitt nummer publikt av olika anledningar, varpå det trillar in ett sms, en tjej kommer hit som jag träffat bara en gång (blev kär i henne direkt), vi super och jag frågar helt öppet om hon skulle kunna tänka sig att ha sex med mig, hon blir helt röd i ansiktet och säger "ja, jag har ju inte haft sex på länge"... sen var det bara, ja, ni fattar...

Var amazing.
Citera
2026-08-30, 10:55
Medlem
Onan-erarens avatar
Mitt ex hörde av sig å ville ses, vi sågs hemma hos mig å drack öl, jag frågade lite fräckt men spontant. -Vill du ha kuk? Det ville hon å det fick hon också, jag tog henne bakifrån över köksbordet efter som vi satt i köket å drack, jag skyfflade på henne ordentligt å hon skrek som en stucken gris när hon kom, jag kom kort därefter med ett vrål som säkert väckte grannarna. Vi fortsatte dricka öl i vardagsrummet å jag ville knulla mer men hon var för full för att orka en vända till å somnade på soffan, å nyss när jag vaknade så hade hon dragit. Jaja jag fick knulla iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in