I går kväll.
Tjej som är betydligt yngre än jag. Kontakt via Tinder, träffats och fikat förra veckan, överens om att vi vill träffas för sex och inget annat.
Sextat en hel del senaste dagarna och hon har varit riktigt på och skönt snuskig.
Vilket när vi sedan väl träffas visar sig vara enbart snack och inget annat
Hon har lyckats dölja en hel del extra kilon under kläderna (vilket för visso verkar vara standard idag på kvinnfolk, fetman skenar..ifall de inte är ätstörda då.. :/ )
Efter otroligt mediokert och fantasilöst knullande ger jag upp penetrerandet och försöker med något annat trick efter trick som brukar funka. men nej hon går inte att få igång alls.
Frågar till slut vad hon gillar men det verkar hon inte veta.
En väldigt välformad och vacker renrakad fitta har hon i alla fall så jag roar mig en bra stund med att slicka henne från bakifrån från ballongknut till klitta. Mest för min egen skull.
Lite Klick mellan hennes skinkor och trycker in kuken i hennes anus, äntligen lite reaktion i alla fall.
hon gnyr och börjar faktiskt ta för sig lite, uppmanar henne att ta kuken som den lilla hora hon är och då jävlar tar det fart

Ett riktigt skönt analknull föjer och lyckas till och med få henne att komma innan jag fyller hennes tarm med säd.
Skickar hem henne i en uber och lovar höra av mig igen ifall hon lovar att ta den i röven även nästa gång.