Ligg 67 för året och 11:e för juli, en 32-åring som jobbar med marknadsföring. Mycket lång och ganska snygg, smal med bra kombination av bröst och rumpa. Hade raggat upp henne kvällen innan och det var tydligt redan då att hon var intresserad av mig.
Vi träffas på kvällen och i vanlig ordning leder vin och en promenad präglad av fin personkemi rakt till min lägenhet. Snart har vi intensivt och passionerat sex som varar relativt länge. Hon låter sig knullas hårt i doggy, missionären och ridande. Mycket oralsex, dessutom, givetvis. Höjdpunkten blir att knulla henne analt bakifrån, samtidigt som jag drar henne bakåt mot mig. Jag avslutar med att lägga en salva vitt i hennes mun innan vi klär på oss. Kåt som jag är kan jag inte motstå att dra ner hennes byxor och trosor en sista gång för att tungknulla hennes tvåa innan vi ger oss av.
Skönt att knulla med en något mognare kvinna, det var ett tag sen sist.
Ja ja, mina ligg är enformiga, jag vet. Kom gärna med tips på annat jag kan testa för att variera det.
Citat:
Ursprungligen postat av
All-the-way-77
...men kanske var detta första ass-to-pussy? Det fina med fantasier är att man slipper tråkiga detaljer som exempelvis urinvägsinfektionsrisker..
Det är helt rätt det du säger. Man måste vara försiktig angående just detta. I regel låter jag inte soldaten gå in i ettan igen efter tvåan, men det är lätt att man är slarvar något i stridens hetta.
Citat:
Ursprungligen postat av
SkottStolp1
Saurkraut, kan du ta en diskret bild på en av dina tjejer som du har hemma innan, efter eller under akten så att du kan påvisa oss alla att du talar sanning och kan tysta ner oss en gång för alla?
Pic or it didn't happen.
Det vore ju totalt oetiskt på alla sätt och vis. Sen skulle det ju inte bevisa något (en bild säger ju inget) och dessutom riskera att outa mig.
Dock FINNS ju bilderna, så att säga.
Citat:
Ursprungligen postat av
MissDecibella
Alltså, kiss?
Har aldrig nånsin känt att det skulle lukta kiss? Aldrig heller hört någon pojkvän säga att det luktar/smakar kiss..?
Jag vet att det diskuteras om vad för typ av vätska det faktiskt är som kommer vid en kvinnas fontänorgasm, men att det ska både lukta och smaka urin, nja..
Om det skvätter är det utan tvekan kiss inblandat. Jag har som sagt många gånger druckit kiss och även smakat på sprut från samma tjej under samma tillfälle. Det är dock möjligt att det enbart delvis är kiss.
Sen robusta källor du kommer med. Mayo Clinic vem?