Flashback bygger pepparkakshus!
2018-02-08, 23:32
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
En brud som använder en leksak istället för att njuta av din kuk, och det kallar du perfekt? Haha, ja vissa killar har verkligen låga krav.

Lär dig och läsa ist. Han hade nyss kommit och hon avslutade själv.
Citera
2018-02-08, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Lär dig och läsa ist. Han hade nyss kommit och hon avslutade själv.

Du och jag har visst olika uppfattningar om vad ordet medan betyder.
Citera
2018-02-08, 23:40
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Du och jag har visst olika uppfattningar om vad ordet medan betyder.

”sen red hon mig tills jag kom medan hon själv porrade sig med wanden”

Hon red honom tills han kom. Sen avslutade hon själv. Medan är uppenbarligen fel ordval.
Citera
2018-02-08, 23:43
Medlem
Citat:

Hon red honom tills han kom. Sen avslutade hon själv. Medan är uppenbarligen fel ordval.

Ok och hur vet du att hon avslutade själv efteråt och inte använde vibrator medan hon red?
Oavsett, så vida inte mannen kommer på 20 sek. så behöver inte en perfekt tjej avsluta med en leksak, det gör kuken.
Citera
2018-02-09, 00:32
Medlem
Citat:
Ok och hur vet du att hon avslutade själv efteråt och inte använde vibrator medan hon red?
Oavsett, så vida inte mannen kommer på 20 sek. så behöver inte en perfekt tjej avsluta med en leksak, det gör kuken.
Vem säger att wanden var för hennes skull när hon red mig? Jag har absolut inte skrivit det, eller menat det. Trist för er att ni inte fattar, Happy me som har en tjej som både kommer flera gånger, och som kan dela med sig av sina leksaker. Hur fan klarar ni er i livet med den jävla inställningen?
Citera
2018-02-09, 00:34
Medlem
Citat:

Nja.. Jo, fel ordval kanske det var.. Skit i vilket, det var jävligt bra! Tack för du håller nivån, och har en fungerande fantasi.
Citera
2018-02-09, 10:38
Medlem
Dille24s avatar
Citat:

Ofta brukar väl även en perfekt tjej behöva lite hjälp att komma. Det känns som att din inställning är anledningen till att så många kvinnor kan gå hela sitt liv utan att uppleva en ordentlig orgasm vid samlag.

Kan bjuda på mitt eget senaste samlag igårkväll. Började med missionären och kel, rullade runt så hon kom överst en stund. När det närmade sig för mig, smekte jag hennes klitoris med en hand så att vi kunde komma samtidigt. Det blir ju lite trångt att komma till när man ska smeka och pumpa samtidigt men det fungerar ofta rätt bra!
Citera
2018-02-09, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Ofta brukar väl även en perfekt tjej behöva lite hjälp att komma. Det känns som att din inställning är anledningen till att så många kvinnor kan gå hela sitt liv utan att uppleva en ordentlig orgasm vid samlag.

Kan bjuda på mitt eget senaste samlag igårkväll. Började med missionären och kel, rullade runt så hon kom överst en stund. När det närmade sig för mig, smekte jag hennes klitoris med en hand så att vi kunde komma samtidigt. Det blir ju lite trångt att komma till när man ska smeka och pumpa samtidigt men det fungerar ofta rätt bra!

Då är man inte perfekt. Lika lite som en kille som inte kan komma av en fitta är perfekt.
Citera
2018-02-09, 11:43
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Då är man inte perfekt. Lika lite som en kille som inte kan komma av en fitta är perfekt.
Vad han menade är att även en fullt frisk och normal kvinna kan ha svårt eller omöjligt att uppnå orgasm genom endast penetrering. Det har inget att göra med kukstorlek eller att mannen är en undermålig älskare. Att de använder sig av sexleksaker under samlaget gör dem inte sämre eller bidrar till ett sämre sexliv, snarare tvärtom.
Citera
2018-02-09, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Vad han menade är att även en fullt frisk och normal kvinna kan ha svårt eller omöjligt att uppnå orgasm genom endast penetrering. Det har inget att göra med kukstorlek eller att mannen är en undermålig älskare. Att de använder sig av sexleksaker under samlaget gör dem inte sämre eller bidrar till ett sämre sexliv, snarare tvärtom.

För all del, ha låga krav men ni kan väl åtminstone strunta i att missbruka ordet perfekt? Det blir lika löjligt som att jag skulle kalla ett ligg perfekt om killen inte kan få upp den. Det är normalt men det är inte perfekt.
Citera
2018-02-09, 13:39
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
För all del, ha låga krav men ni kan väl åtminstone strunta i att missbruka ordet perfekt? Det blir lika löjligt som att jag skulle kalla ett ligg perfekt om killen inte kan få upp den. Det är normalt men det är inte perfekt.
Det var ett olyckligt ordval av Dille24. Men det är intressant hur du likställer en sexuell dysfunktion som impotens med en kvinna som använder sexleksaker för att få orgasm. Kan man sällan eller aldrig få erektion är det ett problem. Kan man som kvinna sällan eller aldrig få orgasm utan sexleksaker är det däremot inte ett problem. Jag tror inte jag förstår varför du har en nedlåtande ton mot dessa kvinnor och deras partners.
Citera
2018-02-09, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Det var ett olyckligt ordval av Dille24. Men det är intressant hur du likställer en sexuell dysfunktion som impotens med en kvinna som använder sexleksaker för att få orgasm. Kan man sällan eller aldrig få erektion är det ett problem. Kan man som kvinna sällan eller aldrig få orgasm utan sexleksaker är det däremot inte ett problem. Jag tror inte jag förstår varför du har en nedlåtande ton mot dessa kvinnor och deras partners.

Kan jämställa det med samma som jag gjorde innan, en kille som inte kan få orgasm av att knulla en fitta. Det är inte perfektion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in