Citat:
Ursprungligen postat av
Helge.Palmcrantz
Dessa unga "svenska" thaikvinnor hade horat ut sig precis som blonda Jeanette. En fin väska, en BR på Kungsholmen och dolmen sitter långt ner i halsen.
Alltid gnäll på dessa thaikvinnor. Trots att ni öser in andra sneögon och afrikanska kvinnor. Helt galet hur ni ens motiverar er rasism, när ni samtidigt gnäller på andra som ogillar afrikaner.
Först och främst är jag varken svensk eller kvinna. I övrigt håller jag med om att dom hade horat ut sig som vilken annan svensk kvinna ifall dom växt upp i Sverige. Sen spelar det också roll för diskussionen vilket perspektiv vi snackar om. Mannens syfte med dessa förhållanden är oftast att det är lättillgängligt, det är helt enkelt enklare att importera en ung thaitjej än att ragga upp en svensk dito. Sen är ju förmodligen dessa thaitjejer betydligt mer traditionella av sig och bossar inte omkring i huset och kräver att mannen ska börja diska osv.
Kollar vi på kvinnans perspektiv så handlar det främst om att få ett bättre liv. Människor runtom i världen betalar enormt stora pengar för att få ett bra liv i Europa. Då är det ganska lockande att bara inleda ett förhållande med naiva Anders.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tegin
Som du vet finns det kulturer i andra länder men inte en Svensk enligt Stefan Löven. I asiatiska länder existerar väldigt många förhållanden med den åldersskillnad du beskriver. Sen kan ju du titta på Frankrike vars samtliga presidenter har en erkänd yngre älskarinna. Inget som Aftonhoran debatterar på deras feministiska ledarsida precis.
Alla kvinnor i hela världen föredrar äldre män. Den svenska mannen är i regel lite äldre än sin kvinna. Men det blir ju bara löjligt när ni sitter här och försöker beskriva dessa förhållanden som genuina när dessa personer sannolikt inte hade blivit tillsammans ifall båda växt upp i Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pansarvecket
Fel. De flesta jag känner som hämtat thaitjejer har hämtat ungefär jämnåriga tjejer, så ta du dina fördomar också och slit dem med hälsan.
...jag nämnde två kategorier av män som importerar fruar, inte en.