• 1
  • 2
2012-10-24, 21:13
Medlem
Ja som rubriken tyder är jag nyfiken på exakt hur grundligt ni tjejer (och killar också antar jag) förbereder er inför analsex? Själv har jag aldrig grottat i detta område men tanken har slagit mig. Snabbkik via google visar att metoderna går från en snabb vaskning till rena laxeringskurer planerat i god tid innan.

Har du matvanor i åtanke om du vet om att analsex kommer att ske inom en kort framtid?

Ber om ursäkt om det visar sig att detta ämne tagits upp innan, mina sökkunskaper lyckades inte hitta någon tråd här på fb om saken.
Citera
2012-10-24, 21:16
Bannlyst
Har aldrig varit med om någon grundlig rengöring förutom tvål och vatten. Sluta porrsurfa
Citera
2012-12-07, 12:33
Medlem
honungsblommas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MenGudVadPinsamt
Ja som rubriken tyder är jag nyfiken på exakt hur grundligt ni tjejer (och killar också antar jag) förbereder er inför analsex? Själv har jag aldrig grottat i detta område men tanken har slagit mig. Snabbkik via google visar att metoderna går från en snabb vaskning till rena laxeringskurer planerat i god tid innan.

Har du matvanor i åtanke om du vet om att analsex kommer att ske inom en kort framtid?

Ber om ursäkt om det visar sig att detta ämne tagits upp innan, mina sökkunskaper lyckades inte hitta någon tråd här på fb om saken.

Men det undrar jag också! Sure, vad fan, ska man in där får man väl vara beredd på att det kanske inte är helt clean, men JAG skulle iaf tycka det vore förbannat pinsamt... Vadå turn-off liksom... Läste någon bok, som förvisso var helt flippad, där hon genomförde världens procedur, men har förstått att man inte brukar göra så. Men hur fräscht känns det om man inte är helt ren?

Sedan undrar jag, angående analsex, också hur riskfritt det är. Finns det inte en viss risk att ringmuskeln aldrig går tillbaka helt?
Citera
2012-12-07, 12:52
Medlem
cjvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honungsblomma
Men det undrar jag också! Sure, vad fan, ska man in där får man väl vara beredd på att det kanske inte är helt clean, men JAG skulle iaf tycka det vore förbannat pinsamt... Vadå turn-off liksom... Läste någon bok, som förvisso var helt flippad, där hon genomförde världens procedur, men har förstått att man inte brukar göra så. Men hur fräscht känns det om man inte är helt ren?

Sedan undrar jag, angående analsex, också hur riskfritt det är. Finns det inte en viss risk att ringmuskeln aldrig går tillbaka helt?

"Det är mycket ovanligt att ändtarmsöppningens slutmuskel (ringmuskeln) skadas, eller att andra skador uppkommer vid frivilliga analsamlag. Detta oavsett hur ofta man har analsamlag." från rfsu's praktika vid analsex.

Annars, ang grundfrågan. Det kan väl vara en fördel att vara nybajsad och tvättat (två och vatten duger gott). Det är inte hälsosamt att hålla på med för avancerade laxeringskurer. Vi har viktiga bakterikulturer i tarmen som inte gynnas av detta. Knullar man med kondom så kan man ju slänga den ifall det kommer lite bajs på snoppen, och knullar man utan så är det inte svårare än att man tvättar sig.

Förberedelserna bör annars fokusera på att göra mottagaren kåt, och det kan underlätta om man töjjer sakta. Lek med tunga, fingrar, analpluggar och dildos etc tills båda känner sig redo.

edit: och glidmedel såklart, rikligt med glidmedel. När du tror du har tillräckligt med glidmedel, släng på mer.
Senast redigerad av cjva 2012-12-07 kl. 13:36. Anledning: edit: glömde tydligen det viktigaste.
Citera
2012-12-07, 13:06
Medlem
RuneRusks avatar
Läste nånstans om en svensk porrstjärna som sa att jobbet inte är speciellt glamoröst. Bland annat måste man köra laxermedel och äta stoppande piller innan inspelning. Självklart nån vattendusch av tarmen.
Det är hur ett proffs gör då det inte är speciellt lyckat med bajs på kuken i en porrfilm. Ska man göra det privat behöver man kanske inte vara så grundlig.
Citera
2012-12-07, 13:19
Medlem
Slänger på lite glidmedel och penetrerar sakta med fingrarna, sen kör jag in den!
Citera
2012-12-07, 14:35
Medlem
Bret-Harts avatar
Har kört bara,har inte varit några problem men det gäller att det är en bra ställning där man kommer åt bra annars funkar det inte alls
Citera
2012-12-07, 15:38
Medlem
Jag tömmer tarmen om det behövs och tvättar med tvål och vatten, inte mer än så.
Citera
2012-12-07, 16:25
Medlem
honungsblommas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cjva
Annars, ang grundfrågan. Det kan väl vara en fördel att vara nybajsad och tvättat (två och vatten duger gott). Det är inte hälsosamt att hålla på med för avancerade laxeringskurer. Vi har viktiga bakterikulturer i tarmen som inte gynnas av detta. Knullar man med kondom så kan man ju slänga den ifall det kommer lite bajs på snoppen, och knullar man utan så är det inte svårare än att man tvättar sig.

Men asså, känns ju inte som att det är så lätt att tvätta...? xD Insidan alltså... Är ju det man bryr sig om, lol^^ Men läste någon annanstans att man kan skölja ur några gånger. Prövade det nyss. Fy fan vad obehagligt det var. Men kan det väl kanske vara värt.
Citera
2012-12-07, 16:53
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Läste nånstans om en svensk porrstjärna som sa att jobbet inte är speciellt glamoröst. Bland annat måste man köra laxermedel och äta stoppande piller innan inspelning. Självklart nån vattendusch av tarmen.
Brukade väl även fasta typ ett dygn innan?
Citera
2012-12-07, 17:10
Medlem
cjvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honungsblomma
Men asså, känns ju inte som att det är så lätt att tvätta...? xD Insidan alltså... Är ju det man bryr sig om, lol^^ Men läste någon annanstans att man kan skölja ur några gånger. Prövade det nyss. Fy fan vad obehagligt det var. Men kan det väl kanske vara värt.

Som sagt, inte direkt bra att skölja ur för ofta. Du behöver inte oroa dig för mkt. Det är värt att ha analsex utan att ha en för anal inställning till det hela.
Citera
2012-12-07, 17:41
Medlem
honungsblommas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cjva
Som sagt, inte direkt bra att skölja ur för ofta. Du behöver inte oroa dig för mkt. Det är värt att ha analsex utan att ha en för anal inställning till det hela.

Jo, I guess.. Vet väl inte hur pass aktuellt anal sex egentligen är för mig. Är medveten om att min pojkvän gärna skulle vilja, men å andra sidan vet jag också att han vore nöjd ändå. Finns verkligen ingen press alls inblandad, men vill liksom ge honom alla bevis på förtroende som finns, vill vara till lags även om han inte ens bett mig. Även om jag är väldigt skeptisk till hela saken...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in