• 4
  • 5
2015-05-20, 17:39
Medlem
2anRuless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemmakvall
Ser till att gå på toa en stund innan jag ska träffa ett ev. ligg och tvättar med vatten. Är visseligen alltid tvungen att tänka på kosten, men tänker lite extra på vad jag äter under dagen. Sen beror det självklart på hur spontant sexet blir, men killar som vill ha analsex är (förhoppningsvis) medvetna om vad de kan stöta på.

Vad äter du dagen innan, då?

Mina ex har inte gjort något för att förbereda sig - kanske använt en dildo eller så innan, som förspel.
Citera
2015-05-20, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2anRules
Vad äter du dagen innan, då?

Mina ex har inte gjort något för att förbereda sig - kanske använt en dildo eller så innan, som förspel.
Haha, så välplanerat har sexet aldrig varit.
Citera
2015-05-20, 20:44
Medlem
2anRuless avatar
Citat:
Haha, så välplanerat har sexet aldrig varit.

Under dagen, då. Jag såg kanske fel där, och trodde du åt något speciellt dagen innan. Vad ska ni damer käka innan ni blir rövknullade? Jag har nog aldrig hört talas om det innan, att någon förbereder sig med att undvika vissa maträtter o.s.v.
Citera
2015-05-20, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2anRules
Under dagen, då. Jag såg kanske fel där, och trodde du åt något speciellt dagen innan. Vad ska ni damer käka innan ni blir rövknullade? Jag har nog aldrig hört talas om det innan, att någon förbereder sig med att undvika vissa maträtter o.s.v.
Jaha, nej alltså jag tänker mest bara på att undvika sådant som kan sätta fart på mage/tarmar liksom. Men det är ju för att jag vill undvika "olyckor" såklart, då jag vet att jag skulle skämmas rejält haha. Tror inte så många andra tänker så
Citera
2015-05-20, 22:29
Medlem
2anRuless avatar
Citat:
Jaha, nej alltså jag tänker mest bara på att undvika sådant som kan sätta fart på mage/tarmar liksom. Men det är ju för att jag vill undvika "olyckor" såklart, då jag vet att jag skulle skämmas rejält haha. Tror inte så många andra tänker så

Jag har inte undersökt saken närmre, men jag tror inte heller att många tänker så. Alla har vi väl våra ritualer.
Citera
2015-05-24, 07:33
Medlem
Kolhydrater (bröd, pasta, chips, pizza osv) ger ju kladdigt bajs medan lågkolhydratskost ger fast bajs. Ju fastare desto mindre risk för olyckor.

... Men! I ändtarmen finns normal inget bajs!! Det passerar där när man bajsar. Så för att en olycka ska ske krävs det att man är "full av skit" precis när man ska knulla.

Jag har knullar min egen röv sen den första fantomen spolades i land och har enbart råkat ut för att en minibrun fläck dykt upp kanske 2-3 ggr. Då alltid när jag käkat onyttigt.
Citera
2015-05-24, 07:38
Medlem
Ska man få sambon att gilla rövsås om hon/han/hen inte gör det sedan innan så är mitt tips att lära ut onani först. Man måste lära känna sin anal själv så man kan guida sin partner (är ju samma med di andra sexhålen etc)
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in