Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-10-24, 19:14
  #1
Medlem
Som topic lyder .

Kan börja..

Sätt hemma efter en stadig gås. Sätt jag och lekte med
En kortlek och skulle skicka i i väg ett kort.. jag letar efter nått och träffa..
Målet blev dörr handtaget.. skickar iväg kortet och träffar mitt i springan(dörren va stängd)
Kortet fastnar i springan halvvägs in och dörren öppnas lite halft.. (säkert nån vindputs)
Men endå jag lutar mig bakåt och lägger mig ner helnöjd.
Kanske inte så märkvärdigt men jag tyckte att jag va ballast i världen
Citera
2012-10-24, 20:39
  #2
Medlem
hemtoos avatar
jag och 2 polare stog ute på trappen och rökte och när ena polaren rökt klart kastar han iväg fimpen och den landar på en gren på en buske ca 3 meter bort. han blev "överlycklig" för att han fick fimpen att stanna kvar på grenen. därefter säger jag "men titta här då", kastar fimpen och den landar på samma gren precis bredvid hans fimp och vi tittar på varandra och såg ut någonting likt
Citera
2012-10-24, 22:18
  #3
Medlem
Crackiesmallss avatar
Jag rökte en holk en gång i skolan för några år sen, på rasten lira vi boll grabbarna i klassen, jag gjorde hattrick på under 3 min (vi skippa avspark efter mål, bara ut med bollen igen). Sen tog jag ''ledigt'' resten av dagen.
Citera
2012-10-25, 00:34
  #4
Medlem
basseakers avatar
Delade en uppe på ett kyrktak (en vanlig byggnad inte en sån kyrka ni tänker på).
När vi var färdiga sa jag att Jesus kunde få vara med och dela en joint med oss. Då går ventilationen på för fullt när jag talat färdigt. En slump med gudomlig timeing må hända
Citera
2013-05-29, 05:51
  #5
Medlem
hahhaah den med fimparna på grenen skulle jag velat sätt
Citera
2013-05-30, 16:37
  #6
Medlem
uuy1851s avatar
En polare kastade en joint mot mig ifrån typ 6-7 meters avstånd, och jag fångade den mellan fingrarna och fortsatte röka - like a pro ^^
Citera
2013-05-30, 18:09
  #7
Medlem
Maja420s avatar
Jag och några polare skulle handla lite munch för längesen.. Polaren står bakom mig i kön och säger:

- Jag har bara 120 :- på mig och hade då plockat på sig godis, en cola, blandsallad i lösvikt och en snusdosa. Tror du det räcker?

- Det är klart det räcker, det blir 117.53 :- så du kan vara lugn. (Taget från luften)

Varorna skannas in och och slutsumman slutar på 117.53 :- , och jag går stolt därifrån med bredaste leendet när kassörskan hörde vad vi pratat om tidigare också!
Citera
2013-05-30, 18:11
  #8
Medlem
GeckoMorias avatar
Jag och en god vän till mig satt och rökte en gås ute på landet en stjärnklar natt när en stor jävla bolid (typ komet/stjärnfall) passerade ovanför oss, helt ljudlös och stor som satan! Trodde helt seriöst att den skulle utplåna hela Göteborg då den åkte åt det hållet. Vi båda stod och tittade upp mot himlen som två jävla frågetecken i typ tre minuter, sen kollade vi på varann och sen upp igen, helt tysta med munnen vidöppen

Har nog aldrig vart så fundersam i hela mitt liv
Citera
2013-05-31, 06:26
  #9
Medlem
EddieMeduzaRaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maja420
Jag och några polare skulle handla lite munch för längesen.. Polaren står bakom mig i kön och säger:

- Jag har bara 120 :- på mig och hade då plockat på sig godis, en cola, blandsallad i lösvikt och en snusdosa. Tror du det räcker?

- Det är klart det räcker, det blir 117.53 :- så du kan vara lugn. (Taget från luften)

Varorna skannas in och och slutsumman slutar på 117.53 :- , och jag går stolt därifrån med bredaste leendet när kassörskan hörde vad vi pratat om tidigare också!

Hahaha vilket flyt!

Citat:
Ursprungligen postat av GeckoMoria
Jag och en god vän till mig satt och rökte en gås ute på landet en stjärnklar natt när en stor jävla bolid (typ komet/stjärnfall) passerade ovanför oss, helt ljudlös och stor som satan! Trodde helt seriöst att den skulle utplåna hela Göteborg då den åkte åt det hållet. Vi båda stod och tittade upp mot himlen som två jävla frågetecken i typ tre minuter, sen kollade vi på varann och sen upp igen, helt tysta med munnen vidöppen

Har nog aldrig vart så fundersam i hela mitt liv

Jävlar vad grymt det skulle vara att skåda detta medan man är bäng, har sett stjärnfall när jag har varit bäng men det är inte riktigt samma sak som bolider, haha! =)
Citera
2013-05-31, 07:42
  #10
Medlem
daladasens avatar
För ett par år sedan så fick vi soppa till lunch i skolan och det betyder äppelkrig efteråt. Eftersom man fick ta äpplen efter maten. Hade en kille i klassen som jag ogillade ganska mycket, och självklart skulle han vara med i äppelkriget. På rasten så skulle vi ha en rökpaus innan äppelkriget, sög i mig en sneakyholk medan polarna rökte sina cigg. Sen bröt kriget ut, dela upp oss så det var 5v5. Killen som jag ogillade hamnade i andra laget som tur var. Han kastade iväg ett äpple mot mig och jag hade ingenstans att skydda mig, insåg snabbt att äpplet skulle träffa mig så jag sulade iväg mitt äpple och träffar hans äpple i luften. Alla blev ganska chockade över min lyckoträff. Sen tog jag upp ett äpple från marken och drog iväg med all kraft som har en spikrak båge och som är STENHÅRT.. PANG, träffar han rätt på solarplexus och han tappar andan och lägger sig på marken å chippar efter luft. Kände mig som en "Mage"' med Arcane/Fire spec under WOTLK tiden i WoW som fått högsta critten någonsin genom tiderna. Satt där på lektionen efter rasten och mådde som en kung! Tänker fortfarande ganska ofta på det och blir lika glad varje gång
Citera
2013-05-31, 16:55
  #11
Medlem
GeckoMorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EddieMeduzaRagger
Jävlar vad grymt det skulle vara att skåda detta medan man är bäng, har sett stjärnfall när jag har varit bäng men det är inte riktigt samma sak som bolider, haha! =)

Det var riktigt mäktigt kan jag lova, samtidigt som det var lite skrämmande! Hehe
Citera
2013-05-31, 18:16
  #12
Medlem
SYSTEMexes avatar
var inte hög eller stenad men bäng var man 24/7 när man var mindre så

jag var iaf på Liseberg med en polare och jag hade tagit med mig sjukt mycket pengar för jag skulle fanemej vinna en sån där jävla stor chokladgrej på lotteriet!

jag bestämmer mig för att ta nr 13 (fråga mig inte varför) och att jag ska spela på den tills jag vinner. Jag spelar och spelar och när jag spelat 23 fucking gånger (!!!) så fick jag nog och tar 3,4,5 som hade gett vinst säkert 4-5 ggr i rad. Jag tar som sagt nr 3,4,5 och gissa vilket nummer som ger vinst, just det, nr 13. Jag lackar som fan, köper alla rutor, och spatserar däri från med fetaste chokladen i staden thumbsup:
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback