Flashback bygger pepparkakshus!
2021-11-13, 13:31
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Jag beställde precis dessa elektrostat hörlurar med tillhörande Qualcomm® aptX™ HD Bluetooth modul för $41.

Det kan man kalla mycket "bang for the buck". Hur mycket Sennheiser får man för $41? En ljudkabel?

https://kz-audio.com/kz-zex.html
Oh, intressant. Tack för länken.
Citera
2021-11-25, 23:00
Medlem
Står just nu mellan 2 hörlurar som jag kan tänka mig att köpa på rean och det är

Sony wh-1000xm4 eller Sony wh-1000xm3.

Skillnaden mellan dessa verkar inte vara stora och XM3 kan jag få ca 5-600kr billigare än ett par XM4 så vilka ska man satsa på?
Citera
2021-11-26, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Oh, intressant. Tack för länken.

Det har dykt upp en dyrare pro version av den där hörluren. Med butikens $10 kupong och en Aliexpress kupong, så blir det samma pris.

Aliexpress Limited kupong hittar man på första där det står "Black Friday" och sedan kupongcenter till höger om rubriken Black Friday.

https://kz-audio.com/kz-zex-pro.html
Citera
2021-12-08, 20:51
Medlem
Nån som testat Biltemas over/on-ear hörlurar? Är dom hyfsade eller bara skit? Tänker mest på dom ”studio” för 169. Behöver ett par nya till datorn, men använder den så sällan så tänker inte lägga några stora pengar.
Citera
2021-12-08, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
Står just nu mellan 2 hörlurar som jag kan tänka mig att köpa på rean och det är

Sony wh-1000xm4 eller Sony wh-1000xm3.

Skillnaden mellan dessa verkar inte vara stora och XM3 kan jag få ca 5-600kr billigare än ett par XM4 så vilka ska man satsa på?

Spelar ingen roll. Bara du konsumerar mera.

Vilka blev det?
Citera
2021-12-09, 18:56
Medlem
Är på jakt efter ett par schyssta lurar att ha på jobbet. Behöver kunna ha dom kopplade till dator och telefon samtidigt, så jag kan ta endera samtal på teams eller telefon, samtidigt som jag lyssnar på musik.

Det kanske alla lurar idag fixar?
Citera
2021-12-09, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokath
Är på jakt efter ett par schyssta lurar att ha på jobbet. Behöver kunna ha dom kopplade till dator och telefon samtidigt, så jag kan ta endera samtal på teams eller telefon, samtidigt som jag lyssnar på musik.

Det kanske alla lurar idag fixar?

Det är bara ett fåtal in-ear lurar som har stöd för Bluetooth multipoint. Hur det ser ut med andra typer av lurar vet jag inte.

Jag googlade lite och JBL Live och Marshall Major har stöd för Bluetooth multipoint. Du får läsa produktens specifikationer.
Citera
2021-12-10, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obyn
Det är bara ett fåtal in-ear lurar som har stöd för Bluetooth multipoint. Hur det ser ut med andra typer av lurar vet jag inte.

Jag googlade lite och JBL Live och Marshall Major har stöd för Bluetooth multipoint. Du får läsa produktens specifikationer.

Tackar! Det var funktionen Bluetooth multipoint jag var ute efter. Snyggt att du gav mig ett namn på funktionen God jul på dig.
Citera
2021-12-12, 10:32
Medlem
Svejsares avatar
Letar efter ett par trådlösa over-ear lurar med ANC för runt 1000-lappen. Ska ha mic och kunnas kopplas till datorn.

Någon som har ett tips?
Citera
2021-12-16, 12:03
Medlem
Julklappstips, Hörlurar

Hej,
Min sambo konsumerar 3-5par hörlurar per år.
Trädlösa tappas, sladdar går sönder, trådlösa med sladd bryts av.

Dom används på jobbet, förvaras i fickan och sovs med. Nu tänkte jag köpa ett par i julklapp, någon som har tips på extra slitstarka lurar? Gärna in-ear med sladd.
Citera
2021-12-16, 12:35
Medlem
kalkryggars avatar
Låter som det här är ett koncept som skulle passa
https://www.amazon.com/earbuds-micro...hone+multipack
Citera
2021-12-16, 13:16
Medlem
Skulle rekommendera NERO-TX väldigt prisvärda,tåliga och bra ljud. Meded tanke på att din sambo konsumerar så pass många om året så skulle jag inte lägga mer på ett par hörlurar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in