Citat:
Ursprungligen postat av
JGG
Jag köpte Shure SE215 för några år sedan efter fått tips som jag varit nöjd med. Tappade bort dessa efter en utekväll igår.
Någon som kan rekommenderar några nya för mig? Vill inte köpa SE215 då jag mest lyssnar på house och basen inte är den bästa. Ett krav är att kabeln ska vara utbytbar och priset är max 4000kr.
Har ett riktigt bra tips. Säkert nämnts tidigare i tråden men vore synd att missa. Köpte ett par sony bluetooth lurar och ljudet är grymt imponerade men tänkte att ett par nödlurar om dom andra går sönder eller är urladdad. Kollade på wish och hittade några som heter bluedio turbine 57. Bluetooth 4.1, bra bit över 140h standby och typ 40 timmars musik på en laddning Ljudet då? Galet bra, gillar man att kräma på ibland är volymen man kan uppnå extremt bra med bibehållen ljudkvalitet. Basen är perfekt med house,techno,hip hop, alltså det pumpar rejält. Enligt recensioner väldigt lika dre lurarna för 10 ggr pengarna. Dessa kostar ca 250kr och jag häpnade beställde ett par till. Audio ingången om man vill köra med kabel har både in och ut möjlighetalltså du kan koppla den till tex bilstereo med aux eller hemmastereon om den saknar bluetooth . Bang for the bucks