2006-09-22, 12:50
Medlem
NEsons avatar
De va riktigt skönt å få sova ut inatt kände ja, behövdes minst sagt.

Å de va inte fel å dra i sej en ordentlig omgång i vardera borre direkt efter frukosten heller.
Nu mår man underbart asså.

Fler som mår lika mums som mej denna underbara dag?

Juste fan! Ikväll får ja 3 gubbar av ngt som tydligen ska va ruskigt bra, blir spännande å se.
2006-09-22, 13:00
Medlem
hencoisms avatar
Adhd/Damp är ett sant helvete. Amfetamin gör underverk.

Citat:
Ursprungligen postat av schizotym
Eländigt när man bränner venenera, i synnerhet i armar och ben. Bölder dränerar jag alltid själv, innan de blivit för stora och ger köttsår. När man går på varor har man alltid alternativet att slå intramuskulära firrar när det börjar bli ont om lämpliga ställen att skjuta upp på. I ljumsken och halsen får jag alltid svar fortfarande, tack vare break med i.m.-firrar. Det är kanske inte lika skönt att sätta och riktigt koncentrerad sil i muskelvävnaden, dock...

Hej Schizotym
, mfl. Jag kickar in lite om vener, damp, osv. för jag måste få skriva av mig sheisset. 25-år förträngande och idoktrinerande "nära" Suck!

(Kanske upprepar jag mig ett par ggr och glömmer en del saker av vikt men som "slirig och överdoserad nu" hoppas jag med lite överseende med detta isåfall.)

Hur dränerar du, på ngt speciellt sätt? Ibland, hamnar eller vistas jag i direkt närhet av en vis typ av "bekanta" då de superslirigt, prompt ska panga utan uns av känsla, uteblivna svar med läckra inflam. bulor och annat traggetrams som resultat. Det ser riktigt miserabelt ut ibland, men men... Kantarselbeteende! När man har en HEL kropp att nyttja. Schizotym, jag har dock aldrig dragit den i halsen. Blivit ombedd att hålla mig ifrån det ifall det någon gång tagits upp eller hamnat på tapeten av ngn anledning.

Det händer att jag vid sk. behov ibland smäller det intramuskelärt pga. av allmän kontroll av läkare, de kastar endastt ett getöga på armarna främst (aldrig vaderna, HAHA!) Denna "Doktor Hedlund", tar heller inga blod eller urintest under de senare 7-8 år jag haft honom som läkare. Av de 22 år jag i allra första hand främst "larmat på raffet". OBS! Ej effektiva 22 år, räkna med uppehåll då och då, längst 4-5 år efter hårdare IV-tid. Senare månaden har tester börjat köras på mig men då de inte fann nog på stickvärdet skickade de dessa till storlabbet för en punktmarkerare om vad jag exakt fått i mig och procentuellt? Dessa roliga läkare har utan att talat, frågat eller lyssnat tilll faktiska händelse, där en grannsämja sluta med att vån. 1,2 och 3 bråkade mer och mer. Läkarrna på Rosen tröttnade snabbt på min min utsago eller fann ingen substans i mitt ärendet, snabbt drrogs slutsatsen att jag är psykotisk! Yeah, mer depressiv som jagvarit stora delar av livet pga dampen (finns belägg för detta) men det ska till varje pris mata med psykotiska preps. som jag lägger i sidan eller slänger av direkt. Känns som inget annat en försöksråttan.

Jag har inget att förlora på att pissa utan att ser det som försumbart just nu. Detta baserat på första konstaterade utlåtnde av nämnda sjukdom. Att efter 25 år äntligen få eller ta i tu med det utan att det viftas bort som tidigare gjort. Att få diagnostiseras för det jag länge misstänkt känns som lyx om man bär på det. I.O.M. ADHD/DAMPEN har jag heller inget att "torska" eller hyckla om ang amfetaminmissbruket för stunden som nu visar åter positivt. I samma veva pågår nu ett helt nystartat projekt, ett pilotprojekt för amfetaminister och dessa program, nedtrapp. eller hjäp överhuvudtaget har verkligen lyst med sin frånvaro tidigare. Bra att KS följer upp detta och säkert väldigt effektivt.

Jag sätter nålen gärna i vaderna. Får utmärkta svar (hittills, i alla fall). Feta rör löper där tvärs över som SL´s stomnät, gärna efter ett par vadsquats. Missa går inte, använd den som darttavla ist.! Hur många har inte setts köra den genom ven.. (?) Vaderna är lysande ur gömma-perspektivet, att dölja/gömma sitt eget underhåll av självmedicinerinen. Nu har jag visserligen (med flit) struntat i att underkasta mig urinproven de sista 3:e dygnen nu. Har enligt deras rullande scheman lärta att "välja rätt ögonblick" schema kollat metodisk kommer dit ca: 4-6 timmar tidigare på dagen då nattpers. sticker (de har 0 koll) Kvoten med att hämta mitt bens flyter och det skrivs oftst ut på minuten.

Vill det klippa en på test är det enkelt för dom såvida jag inte får 2 helst 3 dar på sticka och urin. Labbet = kiss and bye. Tar värden på det mesta, de hittade Kokain i mig som jag verkligen borde vetat om. Men, nope, du har tagit kola, schysst att det stampar raffet mitt med "fincola" istället för pissig kodein. =)

(Stessar, får jag dels av en annan anledning och Mogisar/Nitrazepam för att kunna slappna av/sova) - Schappar sedan därifrån kvickare en avlöning dränkt i finaste ladd.)

Så i dryga tre dygn har jag busat loss, lite snyggt. Smart? Nej inte alls!! Annars är mina förhållningsregler för mig som missbrukare superklar; ALDRIG brutit löftet att t.ex. ALDRIG dela en spritze med någon annan. Känd/okänd, kompis/bekant, inget avgör och ska ALDRIG att hända. OK, gillar att "lyxpunda" hemma. Detta är ppå personligt plan och aldrig langat något till någon (Därför respektera min PM-box, tack) då jag mår dåligt pga. mitt högst troliga sjukdomenifall, trots det är det ingen ursäkt för missbruket, men en redigt hållbar och mkt bra förklaring till varför välja vägen till självmedicinering.

Gillar inte slaskiga, blodiga samt ovårdade tyg liggandes här och var då ingen vet f*n dessa kan bära på för godsaker.Det kostar lite extra med t.ex. alla vitaminer, hälsokontroller, träningskort, ofta vegetarisk spec. föda. Jag dricker oftast bra för njurarna jobbar skull och tar alla mina tillskott som kroppen verkligen behöver. Sköter hygien bra och tandvården exemplariskt. Känner mig som en brutta ibland då ansiktvatten, bomullsrondeller, vidare alsolsprit bra. Salvan Hirudoid (85 spänn) för t.ex. "sticksår, bett och ytligare blåmärken" och den är ju klart given, slinker med en sådan. Även djuprengjörande, verkande peelingcremér och annat bra för hyn.
Men med åren krävs att man sköter cirkeln sin för att inte säcka alt. grisa ihop!

Tjacket är mkt fint och rent och ska man ta en smygare till bussen kvickt kan det slås med dextropur för att klösa på kvickare. Annars är det mer en starkare smygande rus som växer fram. Starkt successivt (inte att underskatta), mellan 1-2 timmar efter det startar den att peaka, håret i givakt och ståpälsen på bla. armarna är givna. Sorten alltid detsamma. Skönt!! Gillar att ha sex, blir så förbannat på-gång-kåt hela tiden. "Pundar" den, min drogsort för dess flera positiva aspekter, köper faktiskt aldrig från andra håll när det gäller varor á centralstimulantia.

Så i.o.m. att ha ADHD med en riktigt tuff faktor att växa upp med och samtidigt en autistisk stora syster har fått mig att överväga livets värde för mig. Känns än idag bara som en grymmare typ av mardröm. Lite lättare att som 30 + (´are) att tygla och ibland parera aggressionerna, sällan jämnt men tack vare amfetaminet får min överenergiska kropp en del ro.

LÄS: INTE STISSIG PÅ PARTY OCH SKOJ ÄR BONUSEN!! DETTA SKER INTE, DÅ BLIR DET TILL ATT SLÅ I MIG EN BRA FETDOS!!

Fokus, koncentration impulskontroll med mindre aggresivitet och annat av vikt är vad amfetaminet främst hjälper mig med, gäller hitta rätt dos och säkert en "rätt riktad" typ mot mig och just mina åkommor.

Jag fick ett par standard frågor per telefon, ville ställa runt 20-talet och bröt efter fråga 5 med slutfråga istället:

Av de faktorerna som du (jag) räknat upp som klara och typiska belastningar enligt henne frågade hon vad secifikt vad amfetaminet får mig att i samma vardag känna primärt och hur, skillnader?

- Om det blir! Som dag och natt.

Amfetamin gör mig tvärtemot vanliga symptom; mer lugn, mer fokuserad även mer foglig utan att behöva vara så bångstyrig, stillsam och utan tidigare nämnda problematik. Koncentrationen är betydligt bättre. Amfet. hjälper mig så väldigt mycket, nu ska det bara bli diagnostiserat. Detta har jag anat och känt redan i 7-9-års ålder, och det eskalerade snabbt med åren och grövre utbrott t.ex. och fram till ganska 30-år jämnt! Verkar ha det lite i shack just nu (Peppar i trä). Min art/sort/Grad tyder på en grövre art av nämnda och tror alla tidigare relationer mynnat ut relativt likvärdigt, har du damp eller och funnit mig som skitjobbig. Utan att ta medicin föll jag lätt offer för problem. Inget jag gärna talat om tidigare, men syns tydligt i mig. Plugget för 15-20 år såg dom kids som mig i princip som idiotklassade och som sk. problembarn, ibland bara idioter/puckon mm.

Det handlar mest om extrem aldrig sinande överskottenergi sedan redan tidig ålder, väldigt ofta i bråk, tyngre bråk, kriminalitet, sökte mig till rätt-fel stöd då.

Det värsta blev ändå min riktigt överhemska aggressiv förhållning när det "passar mig" och oftast är def. bäst att bara låta mig löpa/vara. Senaste gången så lät dessa 6 st. fullvuxna vårdare under LPT, Lagen om psykiatriskt tvångomhändertagande mig vara, det ignorerade mig fastjag slog sönder inventarierna och detta för att inte ställa till med en mer kaos för mig.

Fara för andra eller sig själva i många fall (i mitt fall skedde LPT efter ett felaktigt ställningstagande) Men amfet köper jag bara från ett håll och det är inget snabbverkande hubbabubba-tugget och ugglestirret som direkt pekar åt en pundisch. Det tar sig ca: mellan timmen till 2 timmar (växande) och utan alla dessa störande och tydliga tjacksmackarsymptom. Så rent, får slå det med dextro för att det ska bli dingtjong och busstur utan försening. Mest negativt jag funnit är oljiga hyn som utsöndras. Dock imer en glans, lite ofräscht, lukta lite unket samt skum doft. Inte illa direkt men väldigt säreget. Ansiktsvatten med alkohol 2ggr/dygn gör tricket. Peeling 2 ggr i veckan om man är som ett barn i hyn.

2006-09-22, 13:01
Medlem
hencoisms avatar
Vidare används pump/kanyl endast ett tillfälle, sedan smälter jag skiten. Samlar ej på slasknålar som ev. kan komma att vara till nytta senare.

Nope, endast nya, tack.

(Ett respektfullt tjenixen Shitzotym, så länge!)
(Sorry, säkert samma inlägg/utlägg men när jag överdoserar amfet. så släpper min DAMP OMG!. Blir som en brumbjörn.)

Ingen tuggande uggla, promise!!

(Ingen dealar upp bilderna någon annanstans. Tackar!!)

Shitzotym, Oh my friend, en fet Ö-dos får dampen bort omg. Men får pannknack istället. Bra trade, va?
Nu är jag slirig som en kobra, andra subsitut behagar dyka upp även fast man ej begär eller önskat dem...

2006-09-22, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hencoism

Hej Schizotym
, mfl.

(Kanske upprepar jag mig ett par ggr och glömmer en del saker av vikt men som "slirig och överdoserad nu" hoppas jag med lite överseende med detta isåfall.)

Hur dränerar du, på ngt speciellt sätt? Ibland, hamnar eller vistas jag i direkt närhet av en vis typ av "bekanta" då de superslirigt, prompt ska panga utan uns av känsla, uteblivna svar med läckra inflam. bulor och annat traggetrams som resultat. Det ser riktigt miserabelt ut ibland, men men... Kantarselbeteende! När man har en HEL kropp att nyttja. Schizotym, jag har dock aldrig dragit den i halsen. Blivit ombedd att hålla mig ifrån det ifall det någon gång tagits upp eller hamnat på tapeten av ngn anledning.

Hej, hencoism!

På pulvret och glad i luven idag?

När jag dränerar en böld så tar jag en skalpell eller ett långt rakblad, rengör händerna och häller på lite alsolsprit på bölden och skalpellen/rakbladet, sedan trycker jag in den. Brukar krävas att man kommer in en bit, annars börjar bölden bara att blöda och sedan fortsätter den att växa. Tillräckligt djupt inne så kommer man äntligen åt varet...då börjar det rinna en sörja som luktar hemskt...då trycker jag för fulla muggar på så att allting kommer ut, samtidigt som jag häller på koksalt/alsolsprit. Finns det antydan till minsta varbildning kvar så gör jag hål och rensar där med. Efteråt är området där bölden satt alldeles platt igen, och hur stort/djupt såret är beror alldeles på hur stor bölden var. Sedan blir kompresser med alsolsprit som man byter 1-2 ggr om dagen tills man märker att alsolspriten dragit ut allt skit. I 1 fall av 10, kanske ännu färre, så blir det en penicillinkur.

Det kan tilläggas att det kan göra lite ont utan bedövning om man tvingas ta i hårt, och jag avråder folk att dränera själva. Slarvar man så det sluta med att man blir av med både armar och ben i slutändan.

Att slå i halsen är bara idiotiskt. Det gjorde jag ganska ofta förut, men innan jag blev medlem här, för c:a 2 år sedan, träffade jag min nuvarande sambo. Mycket skötsam, även om hon går på tjack. När hon jobbar tar hon nätt och jämt underhållsdoser, då oralt. Inte värre än att personer med ADHD tar Ritalin/Concerta/Metamina. Ett fast, fräscht boende och en relation som baseras på annat än droger (inte som på tiden då man enbart hade "relationer" med kvinnor som gick på varor) har gjort att jag stilat till mig en del. Förut brydde jag mig inte alls och slog och tuggade i mig hur mycket droger som helst. Nu är det lite mer stil och det händer t.o.m. att jag tänder av, även om jag då använder Metadon eller Dolcontin så att man är frisk.
2006-09-22, 15:15
Medlem
Foxxxens avatar
Tjipp och hajk! Idag ska vi.....
....TJACKA!!!
Nämen hoppsan det gör vi redan!!!

Med ypperligt vänliga hälsningar,

Foxxxen, Tjacktorsken och Knyttet!!!
2006-09-22, 16:49
Medlem
likeithards avatar
well, efter lite emotionell turbulens såg jag fram emot att sluta jobba & åka hem till mitt fultjack.

till min besvikelse så var påsen tom sånär som på ett par smulor!

"det är skitlite kvar" så polaren när han lämnade ifrån sej mitt snuffkit förra helgen.. "aja.. det räcker blir nog en liten lina iaf tänkte jag".

nu blev det iof en lina, en väldigt blygsam sådan, osså hälde jag ju givetvis lite vatten i påsen & sköljde ur nogrant - men än har jag inte lyft från marken.

nåväl, det löser sej - som allt annat typ. have a nice night.
2006-09-22, 17:07
Bannlyst
Yes yes.. Tefatsögon.
2006-09-22, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hencoism
Vidare används pump/kanyl endast ett tillfälle, sedan smälter jag skiten. Samlar ej på slasknålar som ev. kan komma att vara till nytta senare.

Nope, endast nya, tack.

(Ett respektfullt tjenixen Shitzotym, så länge!) (Sorry, säkert samma inlägg/utlägg men när jag överdoserar amfet. så släpper min DAMPEN OMG!.)

Ingen tuggande uggla, promise!!

( Vem är han? Knäckis? Hencoisten...Kärt galning har många ID...)

(Ingen delar upp bilden någon annanstans, Tackar!)

Shitzotym, Oh Yes friend, en fet Ö-dos så försvinner dampen på stubbis, menar det!! Men får pannknack istället. Bra trade, va?
Nu är jag slirig som en kobra, andra subsitut behagar dyka upp även fast man ej begär eller önskar dem...

Angående den där Superduper/waxworks-bilden... borde det inte stå något i stil med "jag tog slut först" på Stessburken? Ser ut som om metaklotet väger runt ett hegge eller så...
2006-09-22, 20:53
Medlem
hencoisms avatar
Puckstång, min vän =)

1. Meddelandet som du har skrivit in är för kort. Var vänlig och skriv ditt meddelande så att det är minst 1 tecken.

Här blev det en ett inlägg för mkt.

Får tacksamt tas bort.
2006-09-22, 21:36
Medlem
hencoisms avatar
Kommer du ihåg när du fick gamla fina gb-glassen "puckstång" efter maten i matsalskön, och ifall du var bland de sista av ungarna att äta färdigt smälte glassen ihop till denna sörja.

Dessa fanns i vaniljsmak samt jordgubbsmak. Där är puckstången. =) Min vän.

Mina gamla stessburkar, självkart legalt utskrivna sedan 1999, dom finns att hitta i drivor i skåpen. Nu är det dags att städa ur, lite av det kanske?

Håller med att det ser lite töntigt ut men en fin liten puckstång smälter snabbt och ett stativ i burkform/ministess fanns närmast till hands. Kul med proportioner, densitet. Lite blir mycket, sväller fint.

Den vägde visst närmare 90 /gustav. (Ska byta till en bättre bild lite senare...)
2006-09-22, 21:41
Medlem
hencoisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giFF
Yes yes.. Tefatsögon.

Vart, vart då någonstans? =)

Hört att adhd-drabbade kan se mkt stissiga ut utan sin medicin, beroende på grad, naturligtvis. Speciellt om denne tänder av på bens simultant. Uschh!!
2006-09-22, 21:59
Medlem
Men gud vad det rinner blod från mina armar..... heheheh....... den rackarns skämtararen där. han är så otroligt röd innanför huden som givetvis är kritvit. då han den där filuren armen är fasttkliostrad i ett mäniskolik....... det roligaste händelsen jag uplevt i mitt liv var med honom. det var när armen fick ett stick och sedan sprutade blod över hundra miljoner miljarder mil upp i luften..... blodstrålen är f.ö så kraftfullo att den kan skära pusselbitar ur intetsägande fykantiga plattor! detta tog jag nu pastent på och så skapade jag det första pusslet och dess produktion. men alt blev till intet då man ej får skända lik enligt lagboken...... enligt lagen står det citat "armen är han sug kuk".

Så nära att jag lyckades.... Men nope,.... Icke så nicke sa fabror blå..... Dem ville helt enkelt inte att jag skulle bli miljonär på pusselförsälning..... Jag är nämnligen nazist. Om jag vore miljonär skule väl tydligen jag kunnat få mer inflytande. Det är inte bra sa Göran Persson och skrek ut ett markabert "NÖJ Inte det inte" och snabbt därefter slog jorden ur sin omloppsbana med sin mäktiga hammare han sta från Thor då Jesus kidnappade honom för att sedan hamna i en fälla då han strövade omkring i skopgen bärandes på Thor och blev hängandes upp i ett trä och infågandes i ett nät av rep. Det var Säpo som utförde detta uppdraget faktiskt. Så Sverige är ett land. Ett eget land, ett unikt land, ett fritt land med sin unika spännande historia. T.ex var det en svensk som var den förste negern som klättrade ner från träden i afrikas djungel. Han ville inte bajsa så osäkert. Tänk om han träffade något fint. Nä det ville inte Rocco Sifredi, som han hette, göra då han älskade vackra saker...... Vi har även massa sagofigurer, grekiska och romerska gudar, kända människor upphängda i träden genom nät i våra Svenska uråldriga urskogar..... Så det är altså en myt att svensken inte har någon historia!!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in