2008-08-04, 22:42
Medlem
Fan om en vecka så ska jag få "HAN" fixad för att strängen är för kort, jag är så jävla nervös asså. Men det hjälper på något sätt att läsa att andra har samma problem som jag, trodde att det här var ett ovanligt problem.
Citera
2008-08-08, 21:03
Medlem
Är just nu hemkommen från min 3:e operation.
Första operationen gjorde jag när jag var liten och hade väldigt trång förhud.. minns knappt operationen.
Andra operationen gjorde jag i 7:e klass för att det fortfarande var lite trångt. Då gjorde dom ett snitt på undersidan och det har inte varit några problem alls förutom att det var lite skrynklig hud på undersidan. Nu har jag gjort en 3:e operation, en s.k omskärelse. Endast för att snygga till det och damerna gillar verkligen omskurna penisar Hygieniskt och snyggt. Porrsnopp
Citera
2008-08-09, 19:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blandstreetbloo
Är just nu hemkommen från min 3:e operation.
Första operationen gjorde jag när jag var liten och hade väldigt trång förhud.. minns knappt operationen.
Andra operationen gjorde jag i 7:e klass för att det fortfarande var lite trångt. Då gjorde dom ett snitt på undersidan och det har inte varit några problem alls förutom att det var lite skrynklig hud på undersidan. Nu har jag gjort en 3:e operation, en s.k omskärelse. Endast för att snygga till det och damerna gillar verkligen omskurna penisar Hygieniskt och snyggt. Porrsnopp

Låter nice welcome to the club!
porrsnopp, haha... schysst uttryck, ligger nått i de...
Citera
2008-08-17, 14:29
Medlem
Blev omskuren pga trång förhud för runt sex veckor sen och måste säga att det är över förväntan, skönt och lättskött framförallt. Ser som sagt också väldigt porrigt ut Har dock uppstått ett problem som jag tänkte fråga om: huden precis under baksidan av ollonet svullnar nämligen upp lite då och då. Det är alltså huden mellan operationssnittet och ollonet. Kan tänka mig att det beror på att huden där tidigare varit unexposed och nu är väldigt känslig, men kommer svullnaden att ge med sig när huden blir mer härdad?
Citera
2008-08-17, 22:31
Medlem
wishyouwereheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blandstreetbloo
Endast för att snygga till det och damerna gillar verkligen omskurna penisar Hygieniskt och snyggt. Porrsnopp

eh, djevla bimbon!
förhudskukar e ju leckra, smakar o luktar mycke sexigare

jordgubbsklubba hör hemma i barnkammaren.

brudar fattar inte kuk
Citera
2008-08-18, 17:04
Medlem
Porridges avatar
Jahapp.. Då har man varit till farbror doktorn och fått sin stolthet bedömd då. Domen var hård, det är bara att snitta bort mitt kära foreskin som gäller.

Tänk så det kan bli bara för att man råkar ut för den klassiska "förhuden i gylfen olyckan". Inträffade iofs i Kambodja under stark påverkan av alkohol vilket innebar att jag i stort struntade i såret som uppkom tills dagen därpå vilket föranledde en mindre infektion. Men är huvet dumt får väl kukhuvet lida antar jag.

Jag ser fram emot att gå med i eran klubb.. Eller det var väl att ta i, men jag hoppas jag är välkommen i gänget.
Citera
2008-08-19, 21:38
Medlem
porridge, gick du till VC eller till ungdomsmottagningen för att få det bedömt?
Citera
2008-08-19, 23:23
Medlem
Porridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskrensarn
porridge, gick du till VC eller till ungdomsmottagningen för att få det bedömt?

Jag är för gammal för ungdomsmottagningar säger körkortet, sinnet säger för all del nåt annat men det tar dom nog inte hänsyn till så det fick bli vårdcentralen. Där blev jag remissad till urolog för bedömning och sedan tog det 8 månader innan jag nu fick komma dit. Väl där fick man dra ner brallorna, doktorn kollade lite snabbt och konstaterade "det där kommer aldrig att bli bra, vi måste ta bort den". Bedömningen gick väl på ungefär en minut och så fick jag tid för operation om drygt en månad då.
Citera
2008-08-20, 00:03
Medlem
mischief_s avatar
Jag vet inte riktigt om min förhud någonsin har varit trång men när jag var yngre (0-12 år) satt min förhud "fast" i ollonkanten.

Det fixade jag dock själv genom att helt enkelt dra bort den från ollonet. Det blödde inte men gjorde förbaskat ont men det var bara o bita ihop!
Citera
2008-08-24, 04:26
Medlem
Gick aldrig till doktorn. Kan säga att när du har blivit avsugen av rätt tjej så behövs ingen doktor.
Citera
2008-08-25, 04:09
Medlem
Så ditt problem försvann efter eller?
Citera
2008-08-27, 20:36
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Var till UM idag och fick remiss till en kirurg som ska klippa förhuden. Någon som har erfarenhet av detta? Hur länge kan det ta innan jag får tid till kirurgen, bor i en mindre stad om det gör någon skillnad..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in