2008-06-27, 19:00
Medlem
Fru Vs avatar
Hej

om du är besvärad av att förhuden är lite trång kan du besöka ungdomsmottagningen eller någon läkare, som kan ge dig en kortisonkräm att smörja på, vilket tänjer ut det lite mer. Det är helt upp till dig om du tycker förhuden är för trång - om den är jättetrång och knappt går att trä över ollonet, kan det bli besvär vid stånd och samlag eftersom förhuden då kan bli dragen bakåt och inte gå att dra fram igen, vilket kan orsaka att blodförsörjningen till ollonet blir störd. Därför får du själv fundera på om du vill tänja ut i förväg eller testa efter sex.
Citera
2008-06-27, 19:15
Medlem
qwiiiks avatar
Vad gör doktorn med förhuden när han har tagit bort den från penis?
Lägger han den på en macka å kör i ugnen i 150 grader i 20 min?
Citera
2008-06-27, 19:18
Medlem
MrCheebas avatar
Köp upp dig på en fleshlight så slipper du kladda med glidmedel och oljor i handen. Det kan ju bli bökigt och tids nog fucka upp tangentbordet under sessionerna framför nätporren.

http://www.fleshlight.com/
Citera
2008-06-27, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
Har märkt liten skillnad, har använt den i en och en halv vecka. Ska använda den i 4 veckor så får se om det blir bra

Lycka till med den, är ju det absolut lättaste sättet att lösa det på. Funkade tyvärr bara marginellt på mig, så blev omskuren igår. Det hela gick bra, nu känns dock kuken öm som fan och den har svullnat upp rätt bra på undersidan. Känns skönt att ha det gjort nu, speciellt med tanke på att det var sex år sen som jag sökte för det första gången.

Till mig sa de att stygnen släpper efter knappt två veckor och att det är "okej" att ha sex efter det, sålänge man är försiktig. Vet inte riktigt om det är värt att riskera att skiten spricker upp bara för det dock
Citera
2008-06-27, 20:03
Medlem
plicken117s avatar
en sak att tänka på;
om du aldrig drar tillbaka förhuden och låter ollonet "härdas" finns det risk för att du blir väldigt känslig. det kan då kännas obehagligt att låta någon t.ex. har oraltsex med en.
Citera
2008-06-27, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwiiik
Vad gör doktorn med förhuden när han har tagit bort den från penis?
Lägger han den på en macka å kör i ugnen i 150 grader i 20 min?

Lite parmesanost också...
Citera
2008-06-27, 23:40
Medlem
Avva66s avatar
Du kommer att få läderhud på ollonet, så du inte känner ett skit
när du drar i den.
Testa att runka med 200:ans sandpapper.
Citera
2008-06-28, 00:14
Medlem
2MissMes avatar
Du kan säkert ha sex utan problem, men jag tycker ändå du borde uppsöka läkare som får fixa den trånga förhuden, även om det kan kännas lite pinsamt. För läkaren är det inte ett dugg pinsamt utan helt naturligt. Som Fru V nämnde kan man vid inte alltför svåra fall behandla med en kortisonkräm som töjer ut huden, men det fungerar inte med vanlig receptfri! Vid svårare fall kan man operera bort förhuden eller göra ett eller flera snitt i den så den blir större.

Några tips vid sex är kondom eller glidmedel, som båda gör att förhuden inte rör sig lika mycket. Det kan ju vara lite smärtsamt om den åker bak och fastnar.
Citera
2008-06-28, 00:18
Moderator
evilhoneys avatar
Ingreppet för att göra ett snitt i en för trång förhud tar mindre än 15 minuter från det att du kommer in i salen tills att det är klart. Ett litet snitt är det oftast och läker snabbt.
Har du besvär så är det lätt och snabbt ordnat.
Citera
2008-06-28, 09:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tigerkäft
Lycka till med den, är ju det absolut lättaste sättet att lösa det på. Funkade tyvärr bara marginellt på mig, så blev omskuren igår. Det hela gick bra, nu känns dock kuken öm som fan och den har svullnat upp rätt bra på undersidan. Känns skönt att ha det gjort nu, speciellt med tanke på att det var sex år sen som jag sökte för det första gången.

Till mig sa de att stygnen släpper efter knappt två veckor och att det är "okej" att ha sex efter det, sålänge man är försiktig. Vet inte riktigt om det är värt att riskera att skiten spricker upp bara för det dock

Hang in buddy!
Det släpper snart.

Jag vill minnas när jag blev omskuren, var inte rätt gammal - brorsan och jag bråkade i duschen ;P Nu är jag så nöjd jag vet inte hur de känns att runka utan förhud men de måste vara jobbigt. En kul grej (har säkert skrivit de tidigare) Men när en tjej ska suga av en så på "automatik" så drar dom ner huden på kuken, så ja bara... stopp stopp och belägg, de behövs inte baby ;P
Citera
2008-06-28, 11:16
Medlem
Axells avatar
Kör indianen! Alltså indianen är som när man tänder en eld med en pinne.
Citera
2008-06-29, 12:26
Medlem
Cyaniks avatar
Har du ett öppet sinne mot självbefingrande vore det ett alternativ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in